درپی مزاحمت برای پرواز هواپیمای مسافربری ماهان منتشر شد؛
به دنبال مزاحمت دو جنگنده برای هواپیمایی ماهان در سوریه، ویدئویی از بیانات رهبرانقلاب و شهید سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد.
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
به تازگی و درپی مزاحمت دو جنگنده نظامی ناشناس برای پرواز مسافربری ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان در آسمان سوریه اتفاق افتاد، ویدئویی از صحبت‌های مقتدرانه شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شده و میان کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود که با ناتوان دانستن هر قدرتی در برابر قدرت بی‌پایان خداوند، تلاش دشمنان ایران، چون آمریکا و سعودی برای ضربه به کشورمان ایران را بی‌فایده و عبث می‌دانند.

سردار حاج قاسم سلیمانی: چه آمریکا، چه سعودی، چه هر الاغ دیگری بخواهد کاری انجام دهد، نمی‌تواند.
درپی مزاحمت برای پرواز هواپیمای مسافربری ماهان منتشر شد؛
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
به دنبال مزاحمت دو جنگنده برای هواپیمایی ماهان در سوریه، ویدئویی از بیانات رهبرانقلاب و شهید سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد.
به تازگی و درپی مزاحمت دو جنگنده نظامی ناشناس برای پرواز مسافربری ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان در آسمان سوریه اتفاق افتاد، ویدئویی از صحبت‌های مقتدرانه شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شده و میان کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود که با ناتوان دانستن هر قدرتی در برابر قدرت بی‌پایان خداوند، تلاش دشمنان ایران، چون آمریکا و سعودی برای ضربه به کشورمان ایران را بی‌فایده و عبث می‌دانند.

سردار حاج قاسم سلیمانی: چه آمریکا، چه سعودی، چه هر الاغ دیگری بخواهد کاری انجام دهد، نمی‌تواند.
بهترین خرید
نظرات
شیرین صفوی
الاغ !!!!!!!!!!!!!!! این چه ادبیاتی است !!!!!!!!!!!!!!!!! بعیده واقعا !!!! بعد اینجوری میخوایم به ما احترام بذارن !!!!!!!! لا اقل میفرمودید هر زور گویی !!!!!!! یعنی اگه روسیه هم مزاحمت ایجاد کند که میکند روزی روزگاری به آنان هم میفرمودید الاغ !!!!!!!
ناشناس
اول افسوس خوردم که نظر شما رو دیدم ولی وقتی تاریخ نظرتان را دیدم بیشتر تأسف خوردم که بعد از شهادت سردار سلیمانی عزیز شما ها اینطور حرف میزنید...نمک نشناس
ناشناس
مگه به تو گفته الاغ که ناراحت میشی؟؟اها ببخشید الان فهمیدم به دوستانتون گفته که ناراحت شدید!!!!
ناشناس
شما تو اون خبری که یه پدر شیشه ای پسرش رو میکشه خطاب به پدره میگی"بیشعور عوضی"بعد وقتی شهید سردار سلیمانی به آمریکای جنایتکار میگه الاغ میای اینجا مینویسی این چه ادبیاتی هست؟؟شما از آمریکا توقع احترام دارید؟؟
ناشناس
شما که تا دیروز سردار سردار میکردی
مش قلم
واقعا اینگونه ادبیات شایسته سران و مسئولان یک کشور نیست بکار بردن اینگونه کلمات شان خود آدم رو در ابتدا پایین میاره که خیلی پرواضح هست
خدمت اون کاربر عزیزی که خانم صفوی رو با ی مسئول مقایسه میکنن باید عرض کنم اشتباه اشتباهه فرقی نمیکنه از کی سر بزنه ولی نفس مقایسه ی شهروند با ی مسئول درست نیست چون مسلما تبعات اشتباه این دو یکسان نیست
در ضمن مسئولان ما معصوم نبودن و نیستند و امکان داره اشتباه کنن دلیل نمیشه ما نتونیم انتقاد کنیم
سبحان شاهمرادی اصولگرا
انسان وقتی ستمگر و گناه کار شد مقام خریت که هیچ
بلکه از خر هم پست تر میشود
این فرموده خداوند سبحان هست
اولئک کالانعام بل هم اضل!

انعام و پست تر از انعام بودن ستمگران و کفار
صفتشان هست نه توهین
ناشناس
مش قلم ناراحت نشی ولی از اسمت معلومه که بیکار مجازی هستی و از آنهایی که تصور میکنند همه چیز دانند.ایشون سردار بودند و از جوانی با دشمن در پیکار بودند پس تو نباید در مورد ادبیاتش نظر بدی چون ایشون میدونه چطوری با دشمن صحبت کنه و در ضمن شما اینقدر مغزت کوچیک هست که گنجابش فهم جملات ایشون رو نداری الان نیای بگی داره از یه شخص معصوم میسازه شما اگه ترس دشمن رو نگاه کنی میفهمی که ایشون کار خودشو درست داره انجام میده
مش قلم
ناشناس ۱۹: ۱۱ بحث با شما بیفایده است ادب نوشتن و نظر دادن ندارین در ضمن صفتهای زشت خودتونو به دیگران نسبت ندین چون واقعا کلامتون نشوندهنده ی شخصیتتون هست و نیازی به توصیف من نیست
بوزینه
ناشناس ۱۱:۱۹چی می گی مش قلم خواهرمن است فدای آبجی ام. بری
شیرین صفوی
پارسینه ++++
ناشناس
12.56 عداوت شما با انقلاب و مردان انقلابی به چه دلیل هست ؟ چرا هر چه تلاش میکنی برای بدنامی انقلابیون موفق نمیشی ؟ روح و فکر و ذات شما نسبت به انقلاب اسلامی و اصول آن مریض و بیمار و دارای کینه هست . در مواجهه و مقابله با شما قطعاً جبهه حق پیروز خواهد شد . با تمام ادعاها و تجهیزات مدرن اما شما و ارباب های پوشالی از لانه عنکبوت هم ضعیف تر هستید .
ناشناس
ناشناس ۱۲.۵۶هر چند نرود میخ آهنی در سنگ اما در خصوص حرف های شما سه نکته میگم
اول گفته ی عداوت شماها با فلان و بهمان باید بگم هیچ دشمنی مثل شما با این میزان خسارت وارده که زدین نه آمده و نه خواهد آمد
دوم گفته ی که تلاش میکنید فلانها بدنام بشن نیازی به تلاش کسی نیست این میزان رانت و دزدی و اختلاس که دوستانت میکنند مرزهای بدنامی را درنوردیده
سوم گفته ی که ارباب های به قول تو ماها لانه عنکبوت هستند اولا ریسمان تهمت و افترا دیگه پوسیده شده و کسی دو زار هم برای این مهملات کف دستت نمیزاره در ثانی همین عنکبوت ها تمام وسایل و ابزار رفاه و نجات بشریت از مشقت را ساخته اند و بدون هیچ بخلی در اختیار امثال توست تو و دوستات هم اگر کمتر از عنکبوت نیستین واکسن کرونا را بساز و در اختیار بشریت قرار بده
ناشناس
12.32 از اینکه مصداق چوب را بلند کنی دزد فریاد می کشه مشخص شد که در کدام جبهه ایستاده ای .
1- همانطور که اسلاف شماها با حق و انبیاء جنگیدند و دقیقاً همین بهانه های کلامی جنابعالی را آوردن برایمان تکراری و سخنان وهن آلود آنها آشناست به همین دلیل دچار عذاب شدند و بارها قرآن به بدبختی و راه باطل آنها اشاره کرده کفایت می کنم .
2-- هر جا به شما اعتناد شد و با هر حیله و ظاهر سازی به منصبی رسیدید شروع به فساد و ایجاد خسارت کردید نمونه مدیران فاسد و طبری و خاوری و ... هنوز بر پیشانی شما می درخشد .
3- مقابله با آیات شریف قرآن که امثال طاغوتها و بزرگتر از شماها را به لانه عنکبوت مثال زده برایمان کافیست .
4- شما به ارباب دلخوش باشید و ما به جوانان مومن و انقلابی و مردم مستضعف . اگر قرار بود 8 سال دفاع مقدس را به امثال شما بسپارند نتیجه اش معلوم بود چه می شد . ولیکن دوستان ما مانند شهید حاج قاسم و شهید فهمیده و تمامی شهدا و مجاهدین و جانبازان عزیز که از قشر محروم جامعه بودند چنان افتخاری افریده آفریده اند که ارباب شماها هنوز در مواجهه با ویروس کرونا در خر غلط زدن هست .
5- بهتر است هر چه سریعتر برای نجات خود به ارباب پناه ببری . ما با مشکلات بسیار زیادی که شماها برای مردم و انقلاب ایجاد کرده اید در این مملکت می مانیم و خرابیها و ویرانیهای شما را خواهیم ساخت مثل همه این 41 سال گذشته .
6- کسیکه دشمنی و عداوت اربابان غداره بند خودش و تروریستهای وحشی را با ملتشریف ایران نمی بیند و از آنها تمجید میکند معلوم هست که سرش در کدام آخور و توبره هست .
.....
12:32خداوند در آیه 41 از سوره عنکبوت میفرماید:"داستان کسانی که غیر از خدا دوستانی اختیار کرده اند همچون عنکبوت هست که خانه ای برای خویش ساخته و در حقیقت اگر میدانستند سست ترین خانه ها همان خانه عنکبوت هست"گر چه شما دلهایتان انقدر تاریک هست که سخت شود روشنایی در آن نفوذ کند."ریسمان تهمت و افترا دیگه پوسیده شده"؟؟؟اولا که ایشون تهمتی به شما نزد و فقط حقیقت رو گفت ولی از انجایی که حقیقت تلخه باورش برای یه عده ای سخت هست امثال شما دائم درحال خسارت زدن هستند و اگر قدرت بیشتری هم در دست داشتید بیشتر خسارت میزدید.خداوند در سوره بقره در آیه11 میفرماید:"و چون به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید میگویند ما خود اصلاحگریم"این آیه به خوبی حال و اوضاع شما رو توصیف میکند اگر امثال همین سردار سلیمانی ها نبود که الان داعش خرخرت رو میبرید یا اینکه باید میرفتی کفش اربابهایت را پاک میکردی نه اینکه زیر کولر بشینی تو خونت بیای اینجا اراجیف بنویسی.در ضمن آن افراد بی مغز و احمق رو به دانشمندان و مخترعان نچسبان که تلاش برای بدست اوردن علم و راحتی مردم خود اجر و ثوابی دارد.
ناشناس
گفتم که نرود میخ آهنی در سنگ
خودت از این لاطائلات که نوشتی حالت بهم نمیخوره
سیاوش
ناشناس ۱۲.۵۶ مثل شما مثل سگی است که چه بزنیش چه نزنیش صدای عوعو یش براه است
ناشناس
18 ما بیشتر حالمون از تو و امثال تو بهم میخوره و جالبه که اراجیف خودت رو با حرفهای منطقی دوستان که اشاراتی هم به آیات شریف قرآن دارد مقایسه میکنی امیدوارم جهان از لوث وجود بی وجود هایی مثل تو پاک شود."لَکُم دینُکُم وَ لِیَ دِینِ"
ناشناس
بروبچ ساندیسی میبینم ناشناس عزیز بدجوری سوزونده تون از اینکه اینطور زجر میکشین خوشحالم
ناشناس
امثال 22:07دم از ادبیات میزنند دریغ از اینکه در حرفهایشان ادب را رعایت کنند.ما وجدان و غیرت داریم که در برابر شما یاوه گویان ساکت نمیشینیم امثال شما ها رو که خدا زده برید زندگی هاتون رو ببینید دائما در حقارت و خواری هستید امیدوارم که یه روزی بفهمی چطوری زندگی کردی
ناشناس
عمروعاص و معاویه هم بسیار از قران بهره( سواستفاده ) کردند
ناشناس
00:31 ائمه اطهار(ع) و هم عمروعاص ها از قرآن استفاده میکردند ولی اون مخاطب هست که باید به عقلش رجوع کنه و تشخیص بده که چه کسی داره درست میگه با تفکر و اندیشه کافی نه اینکه صرفا برای اینکه کم نیاره بیاد جواب بده اگه دلیل و حرف منطقی داری بیا بگو
یکی از هشتاد میلیون
آیه ای از قرآن مجید که به جدّ متناسب با احوالات و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی به نظر میرسد:
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (سورۀ احزاب، آیۀ 23)
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند
لعن و نفرین بر آمرین و عاملین شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حسین پورجعفری، هادی طارمی، شهرود مظفری نیا، وحید زمانیان...
ناشناس
نظرات مسخره اون خانم مثبت میگیره اما این دوستمون که ایه ای از قران میخونن نظر منفی...قشنگ معلومه یه عده ادم ضد اسلام و ضد ایران تو این سایت نشستن و در مورد همه چی نظرات تخصصی میدن و سایت رو به لجن کشوندن.. .{....}ها
ناشناس
های ساندیسی همه چی سهمیه ای. کم مملکتو به گند کشیدید طلبکارم هستید؟
ناشناس
21.38 مملکت خوبی داشته و داریم اما از موقعی که تفکرات امثال شما در جامعه رسوخ کرد همه چیز به گند کشیده شد و خود جنابعالی هم به فساد خودتون اعتراف می کنی . دزدی و اختلاس و همکاری با دشمن کمترین کار هر روز شما جماعت پر مدعا هست . فداکاری و رشادت کار نیروهای مخلص و انقلابی هست و شما اهل این مسائل نیستید .
ناشناس
به شما ربطی نداره کی مثبت میزنه کی منفی اینجا هم قلدری می کنید
ناشناس
خخخخ
ناشناس
کاش جز فحش دادن کاری بلد بودید
ناشناس
این جمله الان دقیقا خطاب به کیه؟؟؟
سبحان شاهمرادی اصولگرا
حرف حق برایتان تلخ است
برای همین اسمش را فحش گذاشته اید
ناشناس
کل خاندان تو و نسل آیندت حتی اندازه ی یک نوخود از کارهایی که سردار انجام داده نمیتونید انجام بدید!
ناشناس
سلام لطفا این نظر من رو منتشر کنید،با تشکر
خخخخخخ
حاجی دمت گرم خدایی خندیدم خخخخ
ایرانی آباد و آزاد
این ادبیات است که دنیا را نسبت به ما و ایران بی اعتماد کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
سیاست خارجه متاسفانه دست سپاه است و این علامت خوبی برای زندگی مردم و پیشرفت کشور نیست و وزیر خارجه هم دکور و تدارکچی.........
ناشناس
8.14 آیا اگر با ادبیات ذلیلانه شما با دشمنان صحبت کنیم مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت؟ ناراحتی شما از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر یاوه گویان هست و این عصبانیت شما برای ما قابل درک هست .
مش قلم
۵۰: ۱۰ چیزی به اسم ادبیات مودبانه ، محترمانه و شجاعانه تا حالا به گوشتون خورده؟؟!! معنی اقتدار رو در فرهنگ لغت نگاه کن !!البته اخیرا معنی کلمات دارن عوض میشن !!!
ناشناس
01.09 در بسیاری از پیامهایی که جنابعالی و همفکران شما دائماً منتشر می کنید مفهوم ادبیات مودبانه ، محترمانه و شجاعانه را کاملاً درک کرده ایم . لطفاً از چیزهایی صحبت کنید که دارای آن هستید نه از آرزوهای بسیار دور و صفتهای با فضیلت . کلمه ادب و ادبیات با گروه خونی جماعت شما سازگاری ندارد . 41 سال با شما زندگی کردیم و با سبک گفتار و کردارتان کاملاً آشنا هستیم . لطفاً بگوئید چرا لحن و گفتار پیامهای توهین آمیز آلبانی نشینان به شما و افکار شما به آنان نزدیک هست .
ناشناس
۱۳:۴۹ کار اشتباه اشتباهه چه من انجام بدم چه شما چه یکی از مسئولان
منهم با شما زندگی و بحث کرده ام و تا اونجاییکه تونستم سعی کردم از الفاظ بی ادبانه استفاده نکنم هر چند که از همفکران شما بی ادبی کم ندیدم رجوع کنید به نظرات چند روز اخیر و نظرات همین خبر! در ضمن از حقوق شهروندی من هست که از مسئولان نظام انتقاد کنم و من مایلم از حقوقم استفاده کنم امیدوارم به شما برنخوره!!
عماد
مثل 1400 سال گذشته و مخصوصاً دوره بعداز انقلاب ما با جانفشانی و فداکاری فرزندان و رزمندگان رشید اسلام در ایران و سایر بلاد پوزه ابرقدرتها را بخاک خواهیم مالید .
جنگ ما با دشمنان جنگ عقیده است و این جنگ مرز و جغرافیا نمیشناسد . امام خمینی (ره)
ما به نظرات عده ای روشنفکر نما و معلوم الحال که در این انقلاب در کارنامه و اعمال آنها جز مزاحمت ، نفاق ، دورویی ،اختلاس ،دزدی ، اغتشاش ، آشوب ، جنایت ، سیاه نمایی ، همکاری با دشمن ، ترور ، جاسوسی و ......چیز دیگری نیست هیچ اهمیتی نمیدهیم از اینکه با انقلاب نیستن ناراحت نستیم زیرا از اول هم با ملت نبودند . ادبیات و رجز خوانی ما با دشمنان غداره بند شدید هست پس حامیان و دلواپسان آمریکا بهتر است مانند ارباب از ایران اسلامی و مردم خوب و مومن فاصله بگیرند .
ناشناس
درود بر شرفت...اجرت با آقا امام زمان(عج)
شیرین صفوی
11:46 خدا شفا دهد شما و امثالهم را !!!!!!!!! ببین اخوی ما در طول عمر خود از این افاضات فراوان شنیده ایم پس بیشتر از این خود را خسته نسازید که شعارها ی اینگونه دیگر جواب نمیدهد !!! حال که افسد و مفسد و افساد و فساد و رانت و باند را در طول این سالها از ناحیه خودی دیده اید پیراهن جرم و خطا را به زور بر تن دیگران کنید!!!!! برو اخوی خدا روزی شما را جای دیگر حواله دهد که ما نان از قبل و پشت و نام دیگران نمیخوریم !!!!!!!!!!!!!!!!! این دام اتهامات را بر مرغ دگر نهید !!!! برو اخوی برو !!! توهم توطیه اتهام تمام ذهن و عقل و باور امثال شماست !!!
ناشناس
احسنت.
یکی از هشتاد میلیون
مولوی:
پس خموشی به دهد آنرا ثبوت ---- پس جواب احمقان آمد سکوت
چون جواب احمق آمد خامشی ---- این درازی سخن چون می کشی
خواب احمق لایق عقل ویست ----همچو او بی قیمت است و لاشیست
شیرین صفوی
20:17 با عرض سلام چه ربطی داره !!!!!!!!!!!! مگه قراره آدم صد در صد هر فرد یا فکر یا اندیشه ای رو قبول داشته باشه !!!!!!!!!! مگه اصلا انسان کامل هم وجود داره که از هر حیث مجموع خوبیها یا بدیها رو داشته باشه !!!!!!!! حوران بهشتی را دوزخ بود اعراف. !!! از دوزخیان پرس که اعراف بهشت است !!![ یک عده واسه همین الاغ گفتن سردار کف میزنن یه عده واسه همین کلمه انتقاد میکنن !!!!!!!
یکی از هشتاد میلیون
لعن و نفرین بر آمرین و عاملین ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حسین پورجعفری، هادی طارمی، شهرود مظفری نیا، وحید زمانیان... و ننگ بر طرفدارانِ به ظاهر وطنیِ آمرین و عاملین آن ترور جنایت بار.
کسیکه مراقب ادبیات دیگران است بایسته است که اوّل ادبیات لوده گرانه و جِلفِ خود را اصلاح کند و بعد مدّعی ادبیات گفتار دیگران شود!!!
در مورد شهید سردار قاسم سلیمانی، آن الاغ گفتنِ ایشان آنهم در مورد دشمنان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را دیدی و خیل دیگر صفات برجسته و والای او را ندیدی. کاه را دیدی ولی کوه را ندیدی. این از آثار و تبعات شیفتۀ بیگانگان بودن است. شیفتۀ بیگانگان بودن فرد را به سمت خودباختگی و خیانت پیشگی سوق میدهد. پیشنهاد میکنم این فیلم را هم در مورد سردار قاسم سلیمانی ببین منتها فارغ از عصبیت و با ذهنیتی باز و روشن و نه ذهنیتی بسته و جامد.
https://www.mashreghnews.ir/news/1098192/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D9%87%D8%A7-%D8%B4%D8%AF
ناشناس
22.24 از مخالفت با اولیاء الهی که از جمله آنان سردار پر افتخار اسلام و فرزند روح الله و سید علی "حاج قاسم سلیمانی" هست پرهیز کن . یک عمر در باتلاق منیت و همراهی با دشمن پرسه زدی چه چیزی نصیبت شد . خودت رو گول نزن . ملت مومن ایران از شما اجنبی ها که متاسفانه هم لباس و همزبان ما هستید بیزار هست .
ناشناس
من اصلا به 20:17 کار ندارم ولی یه سوال چطور شما به ادبیاتی همچین مرد بزرگی که بسیار سرد و گرم زندگی چشیده و هر جمله ایشون رو باید با تأمل نگاه کرد گیر میدید اما خودتون در کامنت هایتان با هر ادبیاتی که دلتان میخواهد حرف میزنید ایشون ادبیات دشمن رو بلده و شما بهتره تو کاری که بلد نیستی دخالت نکنی.واقعا خودت از اون نظرت خندت نمیگیره"این ادبیات هست که دنیا را نسبت به ما و ایران بی اعتماد کرده"اولا چرا میگی دنیا چرا همه رو میخوای دشمن بکنی ثانیا اون بی اعتمادی نیست که عده ای به ما دارند اون دشمنی هستش و همون دشمنان اگه ما امثال سردار را نداشتیم الان کارمون رو تموم میکردن.بعد واقعا یه سوال دیگه چرا امثال تو که از هیچی سرشون نمیشه دائم تو این سایت و تو اون سایت میچرخن و نظرات تخصصی میدن؟شما کل عمرتون رو اینجایید و برای کشور هیچ کار مهمی انجام نمیدید و فقط یه گوشه ای میشینید و مثل روشنفکرنما ها فقط حرف میزنید.
ناشناس
۵۰: ۸ اولیا الهی!!!! چرا الکی مقام و متصب میدین؟؟!!! دست از مقدس سازی افراد بردارین ایشون و سایر مسئولان انسانهایی معمولی بودند و چون در این مملکت مسئولیت دارن و داشتن ما حق داریم ازشون انتقاد کنیم
ما نظامیان شجاع کم نداشته و حتما نخواهیم داشت پس بهتره دست از افسانه سازی بردارید
ناشناس
خطاب به10:53"گفت:راز خوشبختی چیست؟
گفتم:هرگز با احمق ها بحث نکن!
گفت:فکر نکنم این راز خوشبختی باشد
گفتم:بله،حق با شماست."
10:53 شما درست میگی برو خوش باش!!
ناشناس
22.24 و 10.53
روسیاهی و بدبختی از کلام و اندیشه شما می بارد . مشکل شما ادبیات سردار سلیمانی نیست . مشکل اساسی شماها وجود و اندیشه سرداران عزیز سپاه و مردان انقلابی هست . در تاریخ و کتابها و مخصوصاً قرآن کریم شما را با چه عناوینی خطاب کرده ؟ جاهل ، نادان ، گمراه ، پست تر از حیوان ، منافق و هیزم دوزخ و ... خطاب به چه کسانی هست ؟ مسلماً شما درکی از اولیاء الهی ندارید . کسانیکه در مقابل حق و مردان حق می ایستند چه چیزی جز تاریکی و بدبختی برایشان باقی مانده .
ناشناس
۵۷: ۱۳
آنکس که نداند و نخواهد که بداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
منم شما رو با حماقتتون تنها میگذارم
ناشناس
۵۵: ۱۷ خوشبختانه شما و امثال شما در جایگاهی نیستید که بخواهید دیگران رو قضاوت کنید ی مشت خود عالم پندار!! که بهشت را جایگاه خودتون میدونید!! واقعا حماقت شما حد ومرز نداره
اگر قرار به تهمت و افترا باشد و مثل خودتون باهاتون برخورد کنم شما هم کم از خوارج و نادانهایی که شب و روز قران میخواندند و نماز برپا میکردن ولی در نهایت باد درو کردن نیستید
ناشناس
16:18ولی مثل اینکه شما و امثال شما در جایگاهی هستید که راحت دیگران را قضاوت میکنید ولی به قضاوت کردن دیگران گیر میدهید به نظر میرسه اقا یا خانم 17:55 خوب شما هارو توصیف کرده بخاطر همین اینقدر رنجیدی و داری زجر میکشی بالاخره حقیقت تلخه ولی باید قبولش کنی
محمد حسین
سلام دوستان بگذارید با یک مثال توضیح دهم در آیه ی5سوره جمعه آمده است:"کسانی که تورات بر آنها بار شد ولی انرا حمل نکردند(به ان مکلف شدند ولی به تکالیفشان عمل نکردند)مانند الاغی هستند که بار کتاب بر پشت دارد(آنرا بر دوش میکشند اما چیزی از محتوایش نمیفهمند)"یا در آیه176سوره اعراف در وصف دانشمندشیطان صفت بنی اسرائیل آمده است:"او همانند سگ است که اگر به او حمله کنی دهانش باز و زبانش بیرون است و اگر او را به حال خود واگذاری باز چنین است"شاید ظاهر این آیات شبیه دشنام باشد،اما حقیقت این است که دشنام گویی در شأن خداوند نیست؛هیچ یک از اسباب دشنام دادن(انگیزه نفسانی و بد زبانی ذاتی)درباره خداوند قابل تصور نیست.این عبارات بیان واقعیت هست بدون اینکه ذره ای جنبه ی دشنام داشته باشد.قرآن کریم برای بیان واقعیت مناسبترین مثال را انتخاب کرده است و در جایی"الاغ حمال"و در جایی دیگر "سگ هار"را مناسبترین مثال برای بیان عمق فاجعه دیده است.به نظر من سردار سلیمانی هم نه از روی بدزبانی و اشتباه این واژه را بکار برده بلکه برای توصیف حماقت دشمن از این واژه استفاده کرده است.
ناشناس
عالی بود محمّد حسین، از شما آموختم. دست مریزاد
ناشناس
واژه ی بهتر نبود؟؟ نکنه واژه جایگزین کم بوده؟؟!! در ضمن مگر سران سایر کشورها لزوما قرآن میخوانن یا باآن باید آشنا باشن!!؟؟؟
ناشناس
10.53 ما کسی نیستیم که به بزرگان مقام و منصب بدهیم بلکه افتخار همنشینی وشاگردی و هموطنی با آنها برای دنیا و آخرت ما بس است . کسی که استاد نقاشی هست به دیگران آموزش میدهد نه اینکه دیگران به او منصب استادی بدهند . مشکل مشرکان و کفار در تاریخ همین موضوع بود که مانند جنابعالی استدلال می کردند و می گفتند پیامبر (ص) یک فرد معمولی مانند سایر ما می باشد و مانند ما در کوچه بازار راه میرود و غذا می خورد چرا بیخودی به او لقب و منصب می هید و به همین دلیل مورد عتاب شدید خداوند قرار گرفتند . مواظب باش مانند آنها بدبخت و روسیاه عالم نشوی .
ناشناس
ممنون بابت نصیحتتون
ولی من هنوزم معتقدم نباید قدیس سازی کرد ایشون هم ی شخص بودند عین سایر افراد که زندگی میکنن و درطول زندگی هم امکان داره اشتباه کنن
در ضمن ایشون اصلا با پیامبران قابل قیاس نیستن در ضمن مقام استادی دادن به شخصی با مقام الهی دادن بسیار متفاوته!! شما میتونی انتظار اشتباه از استاد داشته باشی بدون اینکه اعتقادات رو دچار مشکل کنه ولی اگر یک مقام الهی دچار خطا و اشتباه بشه چطور؟؟؟!!! لطفا قبل از مثال آوردن تفکر کنید
ناشناس
00.45 صحبت از قدیس سازی نیست . ذهن شما همه افراد را یکجور میبیند و این کاملاً غلط و اشتباه هست . هیچ کسی نمیتواند با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) قابل قیاس باشد . چون اعمال و گفتار شخصیتهای موثر و الهی مانند سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برای امثال شما قابل فهم نیست ، بجای افزایش مطالعه و ظرفیت خود ، آسان ترین راه انتخاب کردی . و آن منکر فضیلتهای ایشان شدید .
سوال . از نظر شما اولیاء الهی باید دارای چه ویژگیهای باشند تا توسط مردم و خصوصاً همفکران شما به آنها مدرک الهی داده شود ؟ مگر کسی که انسان بزرگی هست باید از مردم مجوز بگیرد ؟
بهتر است بجای مباحث بیهوده و مضر ، ما رهروان خوبی برای آن بزرگواران و شهیدان عزیز باشیم . هیچکس مدعی معصوم بودن سردار نیست و همه انسانها خطا می کنن ولی انشالله هدف شما مقابله با اولیاء الهی نباشد . اعتقادات خود را بجای شبیه سازی با رسانه های معاند و همصدا شدن با دشمنان وحشی و وهابیت ، از مراجع عظام و دانشمندان متعهد اسلامی دریافت کنید . تا با شنیدن چنین جمله ای آنقدر به بیراه نروید .
ناشناس
من به جهت سوالی که مطرح کردین دوباره درباره اولیا الهی و ویژگیهایی که دارند سرچ کردم و به منابعی که گفته بودند رجوع کردم و باید خدمتتون عرض کنم که بازهم معتقدم ایشون اولیا الهی نیستند کسی منکر بزرگی ایشون در نزد قش خاصی از افراد نمیشه ولی این دلیل نمیشه برای ی شخص بزرگ صفت الهی قائل بشیم و اجازه انتقاد رو از ملت بگیریم اشخاص مهم و بزرگ هم میتونن اشتباه کنن در ضمن یکی از ویژگیهای اولیا الهی طبق مطالعات من معصوم بودن هست شما خودتوندمیتونید تحقیق کنید
برعکس شما که بحث کردن رو کار بیهوده ای میدونید بنظر من راهی هست به سوی روشن شدن حقیقت و یاد گیری
در ضمن من خودم عقل و شعور دارم و از هیچکس و هیچ چیزی تقلید نمیکنم و هیچ علاقه ای ندارم خودمو محدود کنم
سروش
کسی که هیچ کاری انجام نداده معلوم هست هیچ انتقادی هم بهش نمیشه وارد کرد! خیلی از مردم عادت دارند خودشون همیشه قایم هستند وقت به وقت میان بیرون یه ایرادایی به دیگرانی که هزار کار کردند میگیرند برمیگردند توی پناهگاه خودشون فکر میکنند از اونها بالاتر هستند!!
شیرین صفوی
به لطف کاربر یکی از هشتاد میلیون جلف هم شدیم !!!!!!!! !!!!!!!!! جلف آنهایی هستند که وقتی ما خون میدهیم جان میدهیم امثال همین سرداران میدهیم در همین لبنان و سوریه خودتان با دکلته و رکابی و زنبل زینبو بر دور کمر قر ۱۸۰ درجه می‌فرماید و شادی سر میدهند که برادران ایرانی ما پیروز شدند !!!!!! نذار دهنم باز بشه !!!!!!! و از پرستو های مهاجربگویم ها !!!! ها بگم !![[[[ معصوم فقط ۱۴ معصوم و پیامران اولوالعزم !!!! بت و بت سازی ممنوع !!!!
ناشناس
چرا مغلطه میکنی؟؟تو از سوریه و لبنان آن مدافعان را ندیدی؟ یا اشتباهی داری تفرقه ایجاد میکنی؟؟؟چرا بقیه رو به بت سازی متهم میکنی و حرفهای آنهارا دقیق نمیخونی؟بعدش هم ما نه جان دادیم نه خون یه سری دیگه اینکار را کردن و ما اینجا آنچنان کاری که باید برای شرمنده نشدن در برابر خون شهدا انجام میدادیم،انجام ندادیم،طوری میگید"ما"سرداران میدهیم...کدوم ما؟ما که اینجا فقط داریم میزنیم تو سر و کله ی هم دیگه آن کسانی که رفتند شهید شدند بخاطر تربیت خوب پدر و مادرشان بود بخاطر عقایدشون بود بخاطر اسلام و غیرتشان بود ما که هیچ کاری برای آنها نکردیم واقعا افسوس..به خدا قسم که الان اشک در چشمانم حلقه زده و دارم این مطلب رو مینویسم تو رو به خدا با هم بیشتر مهربان باشید و سعی کنید با هم وحدت داشته باشید شاید یک روزی دیر بشه و وقتی به خودمون بیایم که دیگه خیلی دیر شده
ناشناس
18.59 توهین به عزیزان و بزرگان جامعه موجب خسارت برای گوینده ان هست . شما همیشه دهانت باز و مغزت بسته هست . این جمله شما بیش از آنکه تهدید باشه طنز می باشد . شما با فداکاری و رشادت رزمندگان در سایر بلاد مشکل اساسی داری چی شد که حالا تا فضاحت ببار اوردید خودتونه به عزیزان ما در سوریه و لبنان و خون سرداران وصل می کنید . شنا جیب ما را نزن خون دادن و جان دادن پیش کش . نمی دانم چقدر مطالع و چقدر تحقیق کردی تا به این نتیجه برسی که "معصوم فقط ۱۴ معصوم و پیامران اولوالعزم " .
خواسته ما و تمام ملت از شماجماعت بی خاصیت و مفسد فقط یک چیز هست : ایرانی باشید و به فساد و دزدی و اختلاس و به تهمت و توهین های مکرر خود نسبت به ارزشهای والای ایرانیان و انقلابیون مخلص پایان دهید . والا قطعاً مثل 41 سال گذشته با مشت آهنین مردم مواجه خواهید شد . نگاهی به کارنامه و عاقبت گروهکهای مدعی و بدنام بکن .
یکی از هشتاد میلیون
(چرا هیچگاه پاسخهایت را در جای درست آن قرار نمیدهی؟! نکند که از ملتمسین و مشتاقان علامت مثبت هستی؟!)
دقت کافی نکردی چه گفتم، گفتم ادبیاتت آمیخته به لودگی و جلف (به معنای سبک) است و نه خودت. البته به قول معروف میگویند از کوزه همان تراود که در اوست ولی با توجّه باینکه از ایراد بهتان گریزانم احتیاط کرده و فقط در بارۀ نحوۀ سخن گفتنت با اطمینان میگویم که بسیاری از کامنتهایت جلف و آمیخته به لوده گری بوده است و چه وقاحتی که مدعی ادبیات دیگرانی. نه درهرمورد ولی در بسیاری مواردِ مسبوق به سابقه، ادبیاتت!!! متناسب با یک خانم (زن با شخصیت) نبوده است و در همین کامنت اخیرت هم آنرا بوضوح بروز دادی.
] ...."جلف آنهایی هستند که وقتی ما خون میدهیم جان میدهیم امثال همین سرداران میدهیم در همین لبنان و سوریه خودتان با دکلته و رکابی و زنبل زینبو بر دور کمر قر ۱۸۰ درجه می‌فرماید و شادی سر میدهند که برادران ایرانی ما پیروز شدند" ...[
این اراجیف چه بود سرهم کردی تو؟ً! جملاتت را خودت مرور کن. خودت فهمیدی که چه گفتی ؟! احتمالاً خواستی همینطوری یک چیزی گفته باشی حال هرچه میخواهد باشد! نامفهوم و خزعبل هم فرقی نمیکند، اقلاً دیگران فکر نمیکنند که الکن هستی. افتادی به هذیان گفتن!
]..."نذار دهنم باز بشه !!!!!!! و از پرستو های مهاجربگویم ها !!!! ها بگم !![[[[ ...[
مگر تا بحال دهان بسته بودی که تهدید به باز کردن آن میکنی؟! تابحال بکرّرات مشعشعات دهان بازت را شاهد بوده ام و من را از دهان بازتر تو و امثال تو واهمه ای نیست. هرچقدر که دهانت را بازتر کنی، کم فهمی و دربرخی موارد سبک مغزی و لودگی خود را بیشتر مینمایانی. شاید بتوانی کمی تظاهر کنی و خود را بگونه ای دیگر نشان دهی ولی سرانجام بازهم به خود خودت رجعت کرده و آنرا نمایان خواهی کرد.
]..."معصوم فقط ۱۴ معصوم و پیامران اولوالعزم !!!! بت و بت سازی ممنوع !!!!" ...[
در تمام عباراتی که در این کامنتت سرهم کردی تنها عباراتی که در خور توجّه هستند همین دو عبارت اخیرت هستند.
ایا حقیقتاً به چهارده معصوم و پیامبران اولوالعزم معتقدی؟! کسیکه حقیقتاً به چهارده معصوم معتقد است، بر خلاف نصوح قرآن مجید سخن نمیراند. کسی که حقیقتاً به چهارده معصوم معتقد است، حبّ مؤمنین مخلص و پاک باخته و مریدان بی ریای آن چهارده معصوم نیز در دلش قرار گرفته و در مقابل، نفرت از دشمنان و قاتلین آنان در باطنش نهادینه میشود. با توجّه به مجموعۀ نظراتت، من، برعکس آنرا از تو شاهد بوده ام.
من را از بت و بت بت سازی منع کردی!!! بسیار عالی! بت سازی از آمریکاییان علی الخصوص عمو ترومپت و غربیها چطور؟! آیا به نظر تو آنگونه بت سازی هم کار بدیست؟! (-:
ذکر خیر من را نسبت سردار قاسم سلیمانی و همچنین لعن و نفرین قاتلین وی و همراهان و یارانش را با کج اندیشی و سوء نیت خود، بت سازی قلمداد کردی؟! مگر من ایشان را در حد خدایی بالا بردم و یا ادعا کردم که ایشان معصوم بود؟! من در ذکر خیر ایشان تنها آیه ای از قرآن را که معنا و مفهوم آن ، حقیقتاً و فارغ از ذرّه ای مبالغه، متناسب با احوالات، منش و سرنوشت آن عزیز بوده است، ذکر کردم (قریب سی سال مجاهدۀ توأم با اخلاص و سرانجام پیوستن به جمع یاران) این حداقل قدرشناسی و تمجیدیست که نسبت به ایشان میتوانستم داشته باشم.
در این زمانه که هر از گاهی و از هر گوشه ای از بدنۀ نظام خبری از فساد، اختلاس، ارتشاء، دزدی،... از جاتب مفسدی به گوشمان میرسد خیلی بیشتر میبایستی قدر و منزلت شخصی چون شهید سردار قاسم سلیمانی را میدانستیم و بدانیم و همچون توِ بی انصاف، نسبت به وی، نمک به حرام و قدرناشناس نباشیم.
راستی یک مطلب دیگر به عنوان حُسن ختام:
لعن و نفرین بر ترامپ الاغ و ننگ و عار بر خودباختگان و طرفدارانِ بی مقدارِ به ظاهر وطنیَش
ناشناس
حالا گریه چرا؟؟!! مگه الان فرصت ندارید شهید بشید؟؟!!بجاییکه اینجا باشی و تو سر و کله ی دیگران بکوبی پاشو برو سوریه؛ یمن ؛ لبنان، فلسطین
هنوز وقت برای شهادت هست
سروش
طرف میگه مهمترین مشکلی که در طول جنگ برای خانواده من پیش اومده "چروک کراوات بابام" بوده!!! بعد میاد به یه سردار که زندگیش در خط مقدم گذشته ایراد بنی اسرائیلی میگیره!! کل ایل و طایفتون جمع بشند باندازه یک روز نمیتونن جرات داشته باشند زیر خمپاره برند حالا ایشون یه لفظ الاغ بکار برده که بکار برده
ناشناس
بسه بابا
خجالت بکشید اینجا رو کردین محل عقده گشایی
شما از ایل و تبار دیگران چه اطلاع موثقی دارین؟ ایشون انتقاددکرده همین و بس
شما خودت تا حالا چکار کردی؟ کمم انتقاد نمیکنی؟ انتقاد میکنی چون حق انتقاد رو برای خودت قائلی
پس شعور داشته باش برای دیگران هم قائل باش
ناشناس
به ما ایرانی ها چه که پاشیم بریم خط مقدم اسراییل سر پیازیم یا ته پیاز
ناشناس
شما دل و جراتش رو داشته باش برو جنگ دکولته و مینی هم بپوش ...وقتی جرات نداری هم میخواهی هم آخور بخوری هم از توبره نمیشه دیگه
شیرین صفوی
واااای یکی از هشتاد میلیون نفر !!!!!! وقتی تو و امثال تو یکیش سرررررررروش کم میارین فقط مثنوی میبافید اونم شعر و پعر !!! خدا عقده دلان رو گره مغزان رو شفا بده اساسی !!!! آآآآآآآمیییین
ناشناس
خوبه از شعر چیزی نمیفهمید اما دم از ادبیات میزنید.
[شعر و پعر] نگاه کن ادبیات خودت رو!!!
چون سر برسند ابلهی چند
گندی بزنند در رهی چند
با جوش و خروش ابلهانه
جویند ز هر گلی بهانه
محمد حسین
شهید سردار سلیمانی بسیار جمله منطقی و درستی بکار برده است ایشون در این زمینه اشتباهی انجام نداده ولی این بدین معنا نیست که معصوم هستند ممکنه یه جاهایی توی زندگیشون یه اشتباهایی کرده باشند ولی اینجا درست بوده.چرا؟چون ایشون یه کسی بوده که سالها با دشمنان درگیری داشته و طبیعتا دشمن شناسی ایشون حرف نداشته و دوما همان دلیلی که قبلا عرض کردم.هیچکس از کسی حق انتقاد رو نگرفته ولی ادم باید برای انتقاد کردن جوانب رو بسنجه،دقت کنه به حرف،درست تحلیل کنه؛جوانب رو بسنجه یعنی چی؟یعنی باید ببینه از چه کسی تو چه زمینه ای داره انتقاد میکنه تو داری از یک شخصی که سالها تو خاکریز و جبهه بوده و تجربیاتی داره که من و شما در تمام عمرمون نداشتیم،نداریم و نخواهیم داشت انتقاد میکنی و همین نداشتن تجربه باعث بوجود امدن یه سری انتقاد های اشتباه میشه ایشون زبون دشمن رو از من و شما بهتر میدونه.
در ضمن در جواب 00:40باید بگم که واژه"الاغ"یکی از مناسبترین مثال ها برای توصیف حماقت دشمن میباشه یعنی اگه از کلمه نادان و جاهل استفاده میشد اون تأثیری که باید میداشت رو نخواهد داشت الان این کلمه به چه کسی ضرر رسونده؟هیچکس.اما به چه کسی سود رسانده؟وقتی مجاهدن و مدافعان این جمله رو میشنوند باعث مضاعف شدن روحیه ی آنها میشه و نه تنها آن عزیزان بلکه هر کس دیگه ای...من به شخصه وقتی این جمله رو شنیدم دشمن در چشم من بیشتر از قبل حقیر و احمق تر شکل گرفت...و لزومی نداره آنها قرآن بخوانند و یا اینکه با آن آشنا باشند(گرچه آنها افرادی دارند که از من و شما اسلام را بهتر میشناسند به منظور ضربه زدن و آسیب رساندن)همین که ما بدانیم و بفهمیم که سردارمان چه گفت کافیست.حالا که اینقدر بحث سردار سلیمانی عزیز به میان آمد یک فاتحه و صلوات برای ایشون و همرزمانشان بفرستیم به امید اینکه راهشان را درست ادامه دهیم.
ناشناس
هیچ جا از پیامبر و اهل بیت ایشون نبوده و نیست که رزمندگان اسلام را با توهین به دشمن تشویق کنند و روحیه بدهند نمیدونم از پیامبر بالاتر در اسلام هست؟؟!!!
ثانیا ایشون در زمینه نظامی سابقه داشتند دلیل نمیشه که سخنور و یا دیپلمات خوبی هم بوده باشن و اشتباه نکنن حتی در زمینه تخصصی ایشون
در ضمن شما از کجا متوجه شدین بکار بردن اینگونه کلمات ضرر نمیرسونه؟؟!! که اینقدر مطمئن صحبت میکنید!!
همه افراد با توهین به دیگران احساس بهتری بهشون دست نمیده بلکه با پیشرفت علمی و اقتصادی و فرهنگی کشورشون حس خوب پیدا میکنن وقتی ببینن دشمنانشون به علم و هنرشون نیازمندن
محمد حسین
00:22شما به جملات من دقت نکردید من چند بار گفتم و دوباره تکرار میکنم که شهید سردار سلیمانی توهین نکرده اند بلکه انها را توصیف کردند همانطور که از این نوع توصیفات در قرآن آمده است پس نگو تشویق رزمندگان با توهین...بلکه تشویق رزمندگان با حرفهای مقتدر و توصیفات درست..وقتی که خیلی ها از ابرقدرتها میترسند و جرئت ندارند به آنها بگویند بالای چشمت ابرویه افرادی هستند که از خطاب کردن آنها به عنوان"الاغ"ترسی ندارند حالا شاید بیاین بگید که این ادبیات با اقتدار نیست ولی باید بهتون بگم که ادبیات با اقتدار برای افراد با اقتدار هست واین برای افرادی که ذره ای حس اقتدار در آنها وجود ندارد قابل درک نیست.یک دیپلمات ممکنه قشنگ حرف بزنه ولی لزوما نه درست،افراد بزرگ در تاریخ حرفهای بزرگ میزنند.در آیه151سوره آل عمران آمده است:" سنلقی فی قلوب الذین کفروا الرعب"(ما در قلبهای کفار ترس و وحشت خواهیم انداخت)این ترس و وحشت میتواند با استفاده از جملات و الفاظ سنجیده توسط افرادی مثل شهید سردار سلیمانی در دلهای آنها بیفتد.درآیه29از سوره فتح آمده است:"محمد(صلی الله علیه و اله وسلم)رسول خداست و کسانی که با او هستند بر کفار سخت و در میان خودشان مهربانند"این آیه به خوبی نشان میدهد که نه تنها از لحاظ نظامی و امثال آن بلکه از لحاظ گفتاری نیز باید با دشمنان سخت برخورد کرد.سخت برخورد کردن بدین معنا نیست که به آنها توهین کنیم شما اول باید به تفاوت"توهین به دشمن"و"توصیف دشمن"پی ببری هم اکنون میتوان از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی طریقه درست برخورد با دشمن را آموخت.
کسانی که از توهین به دیگران احساس خوبی به انها دست میدهد فرومایه هستند ولی اینجا توهینی انجام نشد.این جمله به هیچکس به جز دشمنان ضرری نرسونده است و این خیلی واضح هستش شما اگه معتقدی ضرری رسونده لطفا با ذکر مثال توضیح دهید.
اینکه دوباره دست به دامن این جمله میشوی"از پیامبر در اسلام بالاتر هست؟؟"و دوباره ما را به بالاتر دانستن ایشون از پیامبر(ص)متهم میکنی نشان از ضعف تو در سخن گفتن میباشد
ناشناس
جناب محمد حسین ظاهرا معنای توهین هم عوض شده و من خبر نداشتم توصیف دیگران با الفاظ زشت عین توهینه ، مثلا من مینونم بگم شما خودتونو به جهالت میزنید یا اینکه بگم دست از خریت برنمیدارید خوب دارم کار شما رو توصیف میکنم ولی اولی کجا و دومی کجا و مسلما قصدم توهینه
و اینکه محض اطلاعتون همه افراد وجود اقتدار رو درک میکنن و لازم نیست که حتما خودشون دارای اقتدار باشن بصورت غریزی این کار صورت میگیره مثل درک شجاعت و صداقت
و خیلی جالبه که الان شما باید فرد مقتدری باشین چون این توصیف رو خیلیییی خوب درک کردین( طبق تعریفی که ارائه کردین)!!!!ا الان از شدت اقتدارتون خنده آمد خلق را
این نوع ادبیات کمترین آسیبش بی ادب نشان دادن ایرانی و مسلمانان است که کم آسیبی نیست
محمد حسین
ناشناس01:11دوست عزیز،شما به تفاوت توصیف و توهین پی نبردی و در این راستا هیچ تلاشی هم نمیکنی.
شما موقعیت یک سردار با دشمنان را نسبت به موقعیت من به شما را میتوانید درک کنید؟
یک سوال؟؟
شما واژه هایی مثل"الاغ"،"سگ"و..را که در قرآن(کلام خداوند)وجود دارد چگونه توجیه میکنید؟
شیرین صفوی
یکی از هشتاد میلیون با عرض سلام و ادب و احترام فقط یه سرج کن ببین کی و کجا از این خبرها بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که حتی خودسانسوری هم کردین !!!!!!!!!!!!!! تا وقتی که آب و نان و پول بعضی ها از جیب مردم ماست شما یکی ساکت !![!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بماند !!!!!!!
ناشناس
خانم مثلا شیرین ! من مدتها هست که در کامنت های شما تناقض؛ دروغ؛ تهمت و بی حرمتی به دیگران شاهد بودم که دیگه هیچگاه نظر شما برای من ارزش و اعتباری ندارد!
گر تو را در بهشت باشد جای
دیگران دوزخ اختیار کنند
شیرین صفوی
22:51 خودت رو تو آینه نکاه کن مظهر عقده گشایی و حسرتی !!!! پارسینه رو هم مصادره به مطلوب کردید !!! کلا تقلب و ریا کار امثال شماست !!!! حکایت ما بیشماریم !!!!!!!!!!!!!!! یه بار شد بگید ما بیشعاریم !!!!!!!!!!!
ارسال نظر
بهترین خرید
نمای روز
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
آخرین اخبار
بهترین خرید
بهترین خرید