جزئیات روشنایی و نور نارنجی در شرق تهران؛
در نخستین دقایق بامداد جمعه ۶ تیرماه، کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده یک نور نارنجی در شرق تهران خبر دادند.
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷

به گزارش پارسینه، در دقایق اولیه بامداد جمعه ۶ تیرماه، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده نور نارنجی‌رنگ در مناطق شرقی تهران خبر دادند. در ویدیوهای ارسالی مخاطبان این نور به مدت چند ثانیه مشاهده می شود. اما به مرور زمان و تا صبح جمعه خبرهای تکمیلی از این حادثه بر روی خروجی رسانه های مختلف قرار گرفت.

برای آگاهی از جزئیات این حادثه با اخبار لحظه به لحظه پارسینه همراه باشید:

امیر عبدی: منطقه انفجار شب گذشته در پارچین تحت کنترل قرار دارد
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۸

امیر داوود عبدی سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جزئیات انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران، گفت: اتفاقی که ساعات پایانی شب گذشته در جنوب شرقی تهران رخ داد به دلیل نشست مخازن گازی بود که در منطقه عمومی پارچین رخ داد و عامل انفجار و شعله ور شدن آتش شد.

وی افزود: بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفای حریق وارد منطقه شدند و به سرعت آتش مهار شد و هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

عبدی ادامه داد: دقایقی پیش در این منطقه بودم و الحمدالله هیچ مشکل خاصی نداریم و همه چیز طبق روال عادی طی مسیر می کند.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان گفت: محل وقوع این حادثه منطقه مسکونی نیست و یک منطقه تپه مانندی است که این اتفاق آنجا رخ داد و خدا را شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است.

توضیحات سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۴

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از شرق تهران، گفت که این صدا مربوط به انفجار یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین بوده و این حادثه هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی، معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گفت: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد که این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند. ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

عدم وجود وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۵:۳۰

در محدوده منطقه نظامی پارچین، وضعیت کاملا در حالت عادی است و هیچ نشانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه وجود ندارد.

جزئیات جدید از انفجار مخزن گاز
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۴:۲۹

تصاویر منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده است. این انفجار هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

آرامش در ورودی منطقه نظامی پارچین
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۲۹

در بخش ورودی منطقه نظامی پارچین هیچگونه ازدحام و یا تردد خودروهای امدادی و آتش‌نشانی وجود ندارد.

توضیحات معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۲۰

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است. به محض اطلاع از موضوع حتماً به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

توضیحات مدیر روابط عمومی و اورژانس تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۱۰

میرشهاب الدین قوامی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران: تا این لحظه تقاضایی از اورژانس مبنی بر اعزام تکنسین و آمبولانس در این خصوص نداشته‌ایم.

مشاهده نور نارنجی در شرق تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۶

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، از مشاهده نور نارنجی‌رنگ در شرق تهران خبر دادند.

جزئیات روشنایی و نور نارنجی در شرق تهران؛
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
در نخستین دقایق بامداد جمعه ۶ تیرماه، کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده یک نور نارنجی در شرق تهران خبر دادند.

به گزارش پارسینه، در دقایق اولیه بامداد جمعه ۶ تیرماه، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده نور نارنجی‌رنگ در مناطق شرقی تهران خبر دادند. در ویدیوهای ارسالی مخاطبان این نور به مدت چند ثانیه مشاهده می شود. اما به مرور زمان و تا صبح جمعه خبرهای تکمیلی از این حادثه بر روی خروجی رسانه های مختلف قرار گرفت.

برای آگاهی از جزئیات این حادثه با اخبار لحظه به لحظه پارسینه همراه باشید:

امیر عبدی: منطقه انفجار شب گذشته در پارچین تحت کنترل قرار دارد
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۸

امیر داوود عبدی سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جزئیات انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران، گفت: اتفاقی که ساعات پایانی شب گذشته در جنوب شرقی تهران رخ داد به دلیل نشست مخازن گازی بود که در منطقه عمومی پارچین رخ داد و عامل انفجار و شعله ور شدن آتش شد.

وی افزود: بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفای حریق وارد منطقه شدند و به سرعت آتش مهار شد و هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

عبدی ادامه داد: دقایقی پیش در این منطقه بودم و الحمدالله هیچ مشکل خاصی نداریم و همه چیز طبق روال عادی طی مسیر می کند.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان گفت: محل وقوع این حادثه منطقه مسکونی نیست و یک منطقه تپه مانندی است که این اتفاق آنجا رخ داد و خدا را شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است.

توضیحات سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۴

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از شرق تهران، گفت که این صدا مربوط به انفجار یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین بوده و این حادثه هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی، معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گفت: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد که این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند. ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

عدم وجود وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۵:۳۰

در محدوده منطقه نظامی پارچین، وضعیت کاملا در حالت عادی است و هیچ نشانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه وجود ندارد.

جزئیات جدید از انفجار مخزن گاز
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۴:۲۹

تصاویر منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده است. این انفجار هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

آرامش در ورودی منطقه نظامی پارچین
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۲۹

در بخش ورودی منطقه نظامی پارچین هیچگونه ازدحام و یا تردد خودروهای امدادی و آتش‌نشانی وجود ندارد.

توضیحات معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۲۰

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است. به محض اطلاع از موضوع حتماً به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

توضیحات مدیر روابط عمومی و اورژانس تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۱۰

میرشهاب الدین قوامی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران: تا این لحظه تقاضایی از اورژانس مبنی بر اعزام تکنسین و آمبولانس در این خصوص نداشته‌ایم.

مشاهده نور نارنجی در شرق تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۶

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، از مشاهده نور نارنجی‌رنگ در شرق تهران خبر دادند.

بهترین خرید
نظرات
سبحان شاهمرادی اصولگرا
بحمد الله
تا کنون حادثه تلفات جانی نداشته است
اما باید وزارت اطلاعات و وزارت دفاع در این خصوص تحقیق کنند و
ابعاد قضیه را روشن سازند
ناشناس
چشم .... فرمایش دیگه ای ندارید استاد !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
گزارش دروغ دادن که تحقیق نمیخواد
سروش
پارچین و گاز صنعتی؟ ...هوممم ...احتمالا یک فروند معتاد بوده که گاز پیک نیکیش آتش گرفته ...به موشک و سوخت موشک اصلا ربطی نداره !
ناشناس
دستم خورد اشتباهی مثبت شد .
سروش
5:46 دستت درد نکنه یه مو هم از خرس بکنی غنیمته
ناشناس
این نوشته اینقدر چرت بود که من نخوندم ، داشتم صفحه رو حرکت می دادم دستم اشتباهی به مثبت خورد .
saeed
ما میکیم گاز بود شماهم بگو گاز بود
شیرین صفوی
تصویر بردار این صحنه رو که بازداشت نمیکنن که انشالله !!!؟؟؟ مال سرنگونی هواپیما رو گویا بازداشت کرده بودن !!!!!+؟؟؟؟ نه ؟؟؟؟؟
ناشناس
قضیه مشکوکه
البته اگه گردن دشمن و اسرائیل و ...... اینها ندازند!!!!!
ناشناس
وقتی عده ای به صورت مخفیانه و سری و مرموز شبانه در حال سوختن و آتش زدن هستند !!، بهترین راه این است که نیروهای مسلح حکومت نظامی اعلام کند . به مدت ۲ ماه از ۸ شب تا ۶ صبح کسی حق تردد نداشته باشد به جز موارد خاص مثل مسائل پزشکی ، ۲ ماه هست که مملکت را به آتش کشیدند ، مسئولین هم سکوت کرده اند ، بالاخره تا کی سکوت ، ؟!! من فکر نمی کنم ، که این جماعت مردم باشند و کسانی باشند که به شرایط انتقاد و اعتراض دارند ، اینها جماعتی هستند که از بیت المال ملت ارتزاق !! می کنند و البته زورشان هم زیاد هست !!
شیرین صفوی
ناشناس 15:08 حکومت نظامی !!!!!!!!!!!! پس اون دور بین ها و پهباد های اطلاعاتی چیکار دارن میکنن !!!!!!!!!!!!!! چرا تا تقی به توقی میخوره حرف از بستن و قطع کردن و انحصار و محصور بودن میزنید !!!!!! اون موقع که باید قم رو قرنطینه اعلام میکردن نکردن !!!!!!!!!!!!!!!! که همین کرونای بدتر از همه این همه مشکل پیش نیاره !!!!!!!!!! نگو از قم نبود که از قم بود
ناشناس
پهباد و دوربین برای ترور قاسم سلیمانی و همکارانش هست !! برای حمله سریاس صادقی به مجلس هست !! برای هواپیمای اوکراین هست !! برای ناوچه کنارک هست !!! جماعت گرسنه ای را که سیر کردی و البته قدرت بخشیدی !! منتظر خیانت آنها باید باشی!! ، مملکتی که هر کس گوشه ای از آن را در اختیار دارد ، از حسن عباسی ، رائفی پور ، علم الهدی ..... پهباد و دوربین جواب نمیده ، تازگیها یه حس غلیظ ! به رضاخان با ترکه ، نظم و انضباط و زور گو پیدا کردم !!!!!
ارسال نظر
بهترین خرید
نمای روز
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
بهترین خرید
آخرین اخبار
بهترین خرید
بهترین خرید
{*ticket:47634*}