پیشنهاد پارسینه
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور فوت یک نفر بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین در نیشابور را تایید کرد.
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
۱
محسن عظیمی نژاد با تأیید فوت یک نفر بر اثر تزریق واکسن پنی سیلین گفت: متاسفانه چند روز پیش یک بانوی جوان با تزریق پنی سیلین در این شهرستان فوت کرده است که هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده است.او افزود : آمپولی که به این خانم تزریق شده است، تست شده و دارای تاریخ انقضاء بوده است و در حال بررسی های بیشتر جهت ریشه یابی علت مرگ هستیم.

او گفت : طی نامه ای به مدیران بیمارستان ها اعلام شد که به دلیل احتمال وجود مشکل در این آمپول و زمان بر بودن تحقیقات تکمیلی تا اطلاع ثانونی از تزریق و تجویز ویال پنی سیلین ۶.۳.۳ با شماره ساخت ۵G160 و تاریخ انقضاء۲۰۱۹/۱۰ مربوط به شرکت داروسازی جابربن حیان خو دداری شود.

50
پــنــجــره
نظرات
شیرین صفوی
ترو خدا احتیاط کنید در مصرف این دارو من جز اولین قربانیان پنی سیلین تقلبی چینی بودم چند سال پیش تزریق اونم تو بیمارستان داشتم کارم به سی سی یو کشیده شد و از اون موقع به بعد آریتمی پیدا کردم
ارسال نظر
50
نمای روز
50
50
50
50
50
آخرین اخبار
50

‍‍‍
سداد
شفا دارو