گوناگون

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| هاشمی: انتظار داشتم کرم‌زاده و صادقیان عملکرد خوبی داشته باشند/ آنها کم‌تجربه بودند

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| هاشمی: انتظار داشتم کرم‌زاده و صادقیان عملکرد خوبی داشته باشند/ آنها کم‌تجربه بودند

پارسینه: سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان از شاگردانش در مسابقات تیراندازی المپیک توکیو انتظار عملکردی بهتر داشته است.

الهام هاشمی پس از پایان رقابت دو دختر تیرانداز ایران (فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان) در بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: تعداد نفرات شرکت‌کننده زیاد و امتیازات خیلی بالا بود. چنین چیزی را تا به امروز نداشتیم. البته شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت.

وی افزود: نمایندگان ما در مسابقات جام جهانی خوب کار کردند. فاطمه کرم‌زاده چهار دهم زیر رکورد جهانی تیر زد، اما بالاخره المپیک هست و فشار روانی زیادی دارد. با توجه به عملکرد بچه‌ها در دو ماه گذشته، انتظار داشتم در المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشند، اما دو نماینده ما کم سن و سال و بی‌تجربه بودند. البته فشار مسابقه بر عملکرد بسیاری از بزرگان این رشته هم تأثیر منفی داشت و آن‌ها نتوانستند خوب کار کنند.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سؤال که چقدر تلاش شد تا ملی‌پوشان تحت تأثیر المپیک و فضای آن قرار نگیرند، گفت: هر آنچه لازم بود، تا حد ممکن انجام شد، اما بی‌تجربگی و فشار مسابقات کار خودش را کرد. حتی در این رقابت خیلی از بازیکنان بزرگ هم رکورد‌های خوبی ثبت نکردند. ملی‌پوشان ما سه چهار امتیاز زیر رکورد خود کار کردند که خوب این مسئله طبیعی است. تعداد شرکت‌کنندگان هم بالا بود و ۵۰ نفر همزمان با هم به رقابت پرداختند و فکر نمی‌کنم در هیچ رشته‌ای چنین چیزی را شاهد باشیم.

هاشمی همچنین در پاسخ به این پرسش که تمام برنامه‌هایی را که مدنظر داشت توانست برای ملی‌پوشان اجرایی کند، تصریح کرد: کرونا تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت و در مسابقات هند به این دلیل که ریسکش بالا بود، شرکت نکردیم. متأسفانه مسابقات کره و توکیو هم کنسل شد. ملی‌پوشان تیراندازی در یک سال و نیم گذشته فقط توانستند در دو مسابقه شرکت کنند و طبیعی است که نتوانند عملکرد خود را به نمایش بگذارند، اما امیدوارم روز‌های آینده نتایج بهتری داشته باشیم.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار