گوناگون

برانکو ایوانکوویچ: آماده‌ایم انتظارات را برآورده کنیم

برانکو ایوانکوویچ: آماده‌ایم انتظارات را برآورده کنیم

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال نخستین پیروزی در فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: آماده هستیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: به نظر می‌رسد به چیزهای خوب عادت کرده اید که تعداد شما خبرنگاران زیاد نیست. ولی باید بگویم من خیلی هیجان دارم که این بازی‌ها شروع شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: خوشحالم که بار دیگر شانس حضور در بالاترین کیفیت بازی‌های باشگاهی آسیا را پیدا کردیم.

وی درباره قدرت پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: همه فکر می‌کنند پاختاکور را باید از قبل حذف شده بدانیم. اما من می‌خواهم بگویم به دبی رفتم و بازی این تیم را دیدم. این تیم ۸ ملی پوش دارد و سه بازیکن از نسف قارشی گرفته است تا ضعف‌هایش را پوشش دهد. یک مربی گرجستانی هم دارد که بین المللی است و تجربیات خوبی در سوپر لیگ ترکیه داشته اشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم بسیار خوب بازی می‌کنند و با تلفیقی از بازی‌های فوتبالی هلند و روسیه به میدان می آیند. سازماندهی پاختاکور خوب است و حریف سرسختی خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای این بازی تصریح کرد: خودمان را برای این بازی سخت با پاختاکور آماده کرده ایم. آمار نشان می‌دهد تنها تیم آسیایی هستیم که دو سال پشت سر هم به نیمه نهایی و یک سال هم به فینال رسیدیم. آماده هستیم که طبق انتظارات در بازی فردا و بازی‌های بعدی برنده شویم. چون من به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. آمادگی این را داریم که بار برنده بودن در این بازی و بازی‌های بعدی را به دوش بکشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش افزود: سه بازیکن مصدوم داریم. شایان مصلح هم خودش را به این بازی رسانده است. اما به هر حال بازی مطلوبی می‌خواهیم.

برانکو در ادامه افزود: با این شرایط موضوعی که من را خوشحال می‌کند بازی خوب تیم در دیدار آخرمان در لیگ برتر با نفت آبادان بوده است.

سرمربی سرخپوشان درباره سبک فوتبال فیزیکی ازبک ها نیز صحبت کرد و گفت: این تیم‌ها فنی هستند و تکنیکی هم بازی می‌کنند. بازی پاختاکور مقابل النصر امارات را هم دیدم که نشان می‌دهد با چه کیفیت خوبی بازی می‌کنند. ما هم کیفیت، دانش و قدرت داریم. ما هم باید کیفیت بالای خودمان را نشان دهیم.

وی درباره حضور هواداران اظهار داشت: مقابل بهترین هواداران بازی می‌کنیم و از نیروی آنها استفاده می‌کنیم.

برانکو درباره شرایط پرسپولیس در فشردگی بازی‌های این فصل لیگ برتر اذعان داشت: تعداد بازیکنان کافی و لازم برای بازی‌های بعدی در اختیار داریم. چند بار گفتم که فصل گذشته و قبل از بازی با کاشیما، با سایپا در تهران بازی کردیم که بازی سختی بود. طبیعی این بود که آن دیدار زمانش تغییر کند اما این اتفاق نیفتاد. چون زمان سفر به ژاپن زیاد بود و ما نمی‌خواستیم برنامه بازی‌های داخلی را به هم بزنیم. با پیکان هم مجبور شدیم بدون ملی پوشانمان بازی کنیم. حتی مقابل سپیدرود هم همینطور. اکنون هم باید سه روز بعد با سپیدرود بازی کنیم. اما بازیکنانم آماده اند.

وی در پایان درخصوص بالارفتن سطح انتظارات از پرسپولیس به دلیل نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: این را می دانم و نمی‌توانم طرز تفکر را تغییر دهم. دو سال به نیمه نهایی رسیدیم. در صورتیکه سال گذشته الهلال نتوانست به نیمه نهایی هم برسد. در گروه سختی قرار داریم. پاختاکور یک تیم بسیار جدی است ولی همانطور که گفتم آماده بازی تحت فشار هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار