گوناگون

چرایی «تحریف حقایق» توسط کی‌روش!

چرایی «تحریف حقایق» توسط کی‌روش!

پارسینه: دقیقا یک روز پس از اینکه مهدی تاج با کیف پر از پول 600 هزار دلاری به امارات رفت تا پاداش بازیکنان ئ کادر فنی ایران را پرداخت کند؛ کارلوس کی روش به یکباره فردای تساوی ناامیدکننده مقابل تیم ملی عراق با مصاحبه ای آتشین صعود به عنوان تیم صدرنشین را به کام مردم تلخ کرد.

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه ؛ دقیقا یک روز پس از اینکه مهدی تاج با کیف پر از پول 600 هزار دلاری به امارات رفت تا پاداش بازیکنان ئ کادر فنی ایران را پرداخت کند؛ کارلوس کی روش به یکباره فردای تساوی ناامیدکننده مقابل تیم ملی عراق با مصاحبه ای آتشین صعود به عنوان تیم صدرنشین را به کام مردم تلخ کرد.

حالا مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال سرانجام روزه سکوت را شکست و ظهر امروز با حضور در شبکه خبر از مردم ایران بابت مصاحبه های غیر فنی کیروش عذرخواهی کرد.

اما چرا کی روش دوست ندارد تیم ملی بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد؟

کی روش تا سال گذشته قطعا یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران بود اما به مرور و با ادامه ی همین تنش ها از محبوبیتش کاسته شد و با گشت و گذار در صفحات مجازی می توان به این موضوع پی برد که حالا همه از ترس اینکه مبادا دوباره کی روش توهینی در مصاحبه هایش داشته باشد بازی های ملی را تماشا می کنند.

کیروش در مصاحبه دیروز عنوان کرد وزیر ورزش دوست نداشت قرارداد من تمدید شود و با گزینه های دیگر مذاکره کرده بود. اما شخص کی روش می داند در صورت قهرمانی ایران در این رقابت ها قرارداد او به صورت اتوماتیک وار طبق تعهد دوجانبه تمدید خواهد شد. پس چرا صبر نکرد تا تیم ملی ایران را به مقام قهرمانی برساند و با دست بالا بتواند این نقد را به وزیر ورزش وارد کند؟

کی روش عنوان کرده :« در اینجا پولی نیست ولی تیمی با فرست کلاس و با هزینه وزارت ورزش به ژاپن سفر کرده است». این صحبت کی روش طبق چیزی که مهدی تاج نسبت به پرداخت پاداش ها عنوان کرد سراسر کذب محض است به این خاطر که مبلغ 600 هزار دلار پاداش پرداخت شد. ضمن اینکه پرسپولیس با کمک هزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا ( مبلغ 60 هزار دلار) توانست به ژاپن سفر کند و حتی یک ریال از سوی وزارت ورزش بابت سفر به ژاپن پرداخت نشد. مشخص نیست این صحبت های کذب و تحریف شده را چه کسی در اختیار کی روش قرار می دهد اما هرچه هست کسانی هستند که از آب گل آلود در حال ماهی گرفتن هستند.

در هر صورت کی روش هیچگاه مذاکره با تیم ملی کلمبیا را در زمان برگزاری جام ملت های اسیا تکذیب نکرد و با انجام چنین مصاحبه هایی مشخص است تمرکز کادر فنی ایران بیش از اینکه بر روی رقبای ایران باشد به فکر تنش آفرینی بیرون زمین است!

ارسال نظر

  • ناشناس

    بارها و بارها خیلی از ایرانی ها و برخی از دست اندرکاران فوتبال کشور مانند اقایان مایلی کهن و قلعه نوعی به رفتارهای بی ادبانه و غیر حرفه ای کی روش با گذاشتن کامنت و یا مصاحبه در رسانه ها اعتراض کرده اند ولی چون طرف حساب کی روش فدراسیون فوتبال بوده و کفاشیان و تاج با ضعف مدیریتی خود جلوی این پرتقالی هتاک پر ادعای وقیح را نگرفته اند او میدان را خالی دیده و تا توانسته جولان داده است و اکنون دیگر برای ادب کردن او خیلی دیر است.

  • ناشناس

    همه مخالفان کیروش جزیی از فساد فوتبال و باند زدووبند هستند از جمله جواد خیابانی
    تنها کسی که پول و حقوقش حلال و برای تخصصش هست کیروش عزیز هست

  • ناشناس

    بس کنید لطفا مترجم اشتباه کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار