گوناگون

برانکو: کاشیما را بخوبی آنالیز کردیم و آماده هر اتفاقی هستیم

برانکو: کاشیما را بخوبی آنالیز کردیم و آماده هر اتفاقی هستیم

پارسینه:  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقاط ضعف و قوت کاشیما را می‌شناسیم و با آمادگی برابر این تیم قرار می‌گیریم.

به گزارش پارسینه ؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقاط ضعف و قوت کاشیما را می‌شناسیم و با آمادگی برابر این تیم قرار می‌گیریم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز گفت: در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و به همین دلیل می‌توانم ابراز خوشحالی کنم. این بازی خیلی مهمی برای ما است و می‌خواهیم هواداران‌مان را از این بازی خوشحال و راضی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به خوبی کاشیما را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم و با همه آمادگی و توان خودمان و به عنوان بهترین تیم منطقه به فینال راه یافتیم. امیدوارم روند خوبمان را هم در بازی فینال هم ادامه دهیم و با یک نتیجه خوب ژاپن را ترک و بازی دوم را در تهران برگزار کنیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کنترل ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌های تیم کاشیما دارد که به نوعی نقطه قوت این تیم به حساب می‌آید، یادآور شد: این طبیعی است که کاشیما را آنالیز کرده باشیم و بهترین راه را برای مقابله با این تیم مد نظر قرار دهیم. می‌دانیم که این تیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانسته‌ سون سامسونگ را شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند. فکر می‌کنم ممکن است در فینال اتفاقات دیگری رخ دهد. بازیکنانمان آماده‌اند تا با هر اتفاقی مقابله کنند. ما بهترین تدارک را برای حضور در فینال داشته‌ایم اما فکر می‌کنم بتوانیم بهترین راه و بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش بیشتر در زمین خود موفق‌تر بوده و فکر می‌کند این بار هم همین اتفاق رخ دهد خاطرنشان کرد: ما از این بابت خیلی خوشحال هستیم که وقتی در زمین خود ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم یک ورزشگاه کاملا پر از تماشاگر داریم. هواداران از دقیقه یک ما را حمایت می‌کنند و این باعث می‌شود که نقش خود را بهتر انجام دهیم اما فلسفه ما این است که در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و فردا هم به همین شکل خواهد بود.

برانکو اظهار داشت: بازیکنان ما از هر نظر برای این بازی آماده شده‌اند و می‌دانند که شرایط به چه شکلی است و می‌خواهند در حد توانشان تلاش کنند تا نتیجه بسیار خوبی را در بازی رفت فینال به دست بیاوریم اما باید بگویم حضورمان در ورزشگاه آزادی همیشه برایمان یک قوت قلب محسوب می‌شود. همیشه هوادارانمان را پشت سر خود احساس می‌کنیم و آنها به بهترین شکل ما را حمایت می‌کنند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار