گوناگون

"کرش" به تیم ملی ایران نزدیک کرد

پارسینه: کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال پرتغال به دلیل اظهارات "کارلوس کوئیروز" در جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال این کشور پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2010 محرومیتی 6 ماه برای این مربی درنظر گرفته بود.

مهر: محرومیتی که از سوی مقامات کمیته مبارزه با دوپینگ فوتبال پرتغال برای کارلوس کرش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال این کشور تعیین شده بود، از سوی داداگاه عالی ورزش بخشیده شد.

کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال پرتغال به دلیل اظهارات "کارلوس کوئیروز" در جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال این کشور پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2010 محرومیتی 6 ماه برای این مربی درنظر گرفته بود.

این محرومیت به دلیل اظهارنظر در خصوص نمونه گیری از بازیکنان و مداخله در این خصوص برای سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال تعیین شد. او پس از این جریمه تاکید کرد با شکایت به CAS حق خود را خواهد گرفت.

امروز پایگاه خبری ساکرنت اعلام کرد دادگاه عالی ورزش رای به بخشش محرومیت کارلوس کرش داده و این مربی از سوی CAS تبرئه شده است.

بدین ترتیب کارلوس کرش 58 ساله یک گام دیگر به تیم ملی فوتبال کشورمان نزدیک شد. محرومیت 6 ماهه‌ای که از سوی کمیته دوپینگ فدراسیون فوتبال پرتغال برای کرش تعیین شده بود، مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان را دچار تردید کرده بود که با وسواس بیشتر موضوع عقد قرارداد با این مربی پرتغالی را دنبال کنند.

با این شرایط کارلوش کرش از رقیب ترک خود برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران پیشی گرفت و به نظر می رسد با برداشته شدن یکی از موانع موجود بر سر راه مذاکرات، مسئولان فدراسیون فوتبال گفتگوهای جدی‌تری را با این مربی پرتغالی آغاز کنند و با توجه به روند مذاکراتی که از قبل طی شده بود، کرش گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی ایران شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار