گوناگون

روش تهیه دسر پودینگ انار مجلسی برای شب یلدا

روش تهیه دسر پودینگ انار مجلسی برای شب یلدا

پارسینه: پودینگ انار یک دسر ساده و خوشمزه از انواع دسر با خامه و میوه و جزو دسرهای یخچالی کم هزینه، سریع و آسان است. پودینگ انار همچنین از دسرهای مدرن و شیک برای شب یلدا، مهمانی‌، تولد و مجالس خانوادگی است.

به گزارش پارسینه و به نقل از منابع اینترنتی، پودینگ انار یکی از دسرهای یخچالی خوشمزه و خوشرنگ است که به با روشی ساده می‌توانید برای مهمانی و دورهمی آن را تهیه کنید. برای درست کردن دسر پودینگ انار مجلسی مخصوص یلدا، دستورالعمل زیر را انجام دهید.

مواد لازم برای تهیه پودینگ انار مدرن و شیک (روش اول)

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
آب انار ۲ لیوان فرانسوی دسته‌دار
خامه فرم گرفته قنادی ۱۵۰ گرم
وانیل ۱/۸ قاشق چای‌خوری
نشاسته ذرت ۴ قاشق غذاخوری
شیر پرچرب ۲ قاشق غذاخوری
ژلاتین ۲ ورق
دانه انار به مقدار دلخواه
شکر یا پودر قند ۵۰ گرم
پنیر خامه‌ای (سلیقه‌ای) ۱۰۰ گرم

مدت زمان آماده‌سازی مواد: ۱۵ دقیقه

مدت زمان آماده‌سازی دسر پودینگ انار مجلسی: ۱۰ دقیقه

مراحل تهیه دسر پودینگ انار مجلسی برای شب یلدا

مرحله اول: مواد پودینگ را حرارت دهید

برای شروع کار آب انار و وانیل را به همراه پودر قند و پودر نشاسته در یک قابلمه بریزید و روی شعله ملایم گاز بگذارید. با اضافه کردن شیر، هم زدن این مواد روی حرارت را تا زمانی که به قوام مورد نظر برسد، ادامه دهید.

در صورت تمایل می‌توانید انواع آبمیوه از جمله آب انار، وانیل، قند، شکر، نشاسته ذرت و شیر را به روش‌های خرید تلفنی، حضوری و اینترنتی از فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تهیه کنید.

مرحله دوم: پنیر و خامه را اضافه کنید و ژلاتین را بن ماری کنید

برای مرحله بعد باید پنیر خامه‌ای و خامه فرم گرفته را تا زمانی که ترکیبی کاملاً مناسب و صاف به دست بیاید، هم بزنید (می‌توانید پنیر را حذف کرده و فقط از خامه استفاده کنید). بعد از اینکه ترکیب پنیر خامه‌ای و خامه یکدست شد، این ترکیب را به ترکیب مرحله اول اضافه کنید. در این مرحله مایه دسر باید بافتی شبیه دسر فرنی داشته باشد. در این فاصله ژلاتین را هم در ۲ الی سه قاشق غذاخوری آب حل کرده و روی بخار آب بن ماری کنید تا ژلاتین کاملا در آب ذوب و حل شود.

پنیر خامه‌ای، خامه و ژلاتین را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش‌های حضوری، تلفنی و اینترنتی خریداری کنید.

مرحله سوم: پودینگ انار را سرو کنید

بعد از آب شدن ژلاتین، خیلی سریع ژلاتین را به ترکیب مایه پودینگ انار اضافه کنید. به همین سادگی پودینگ انار دوست داشتنی شما آماده سرو است. بهتر است پودینگ را کمی در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و بعد آن را میل کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار