گوناگون

دوئل مرگبار گاومیش و کروکدیل‌ در لب رودخانه+ فیلم

دوئل مرگبار گاومیش و کروکدیل‌ در لب رودخانه+ فیلم

پارسینه: فیلم مستند حیات وحش را ببینید که تمساح به پوزه گاومیش عظیم الجثه‌ای که در حال نوشیدن بود حمله‌ور شد.


رویداد۲۴ نوشت: ویدئویی که به تازگی به ویدئویی داغ تبدیل شده است اشتهای سیری‌ناپذیر تمساح‌های نیل را به تصویر می‌کشد. یک تمساح بسیار جاه‌طلب نیل شانس خود را برای شکار یک گاومیش بالغ امتحان کرد. چه کسی پیروز خواهد شد؟ دکتر «مارک دی براردینیس» پزشک ارتودنسی خوش شانس بود که کل صحنه را ثبت کند. او داستان و تصاویر خود را به اشتراک گذاشت.
مارک گفت: «منطقه Lowveld آفریقای جنوبی منطقه‌ای است که در طول ماه‌های تابستان باران زیادی می‌بارد. این شرایط برای جانوران و گیاهان بسیار مفید است، زیرا این به این معنی است که برای همه آن‌ها آب و غذای کافی در دسترس خواهد بود. ما برای تماشای اسب‌های آبی به سمت سد جلوی لج سابی سابی رفتیم. خورشید داشت غروب می‌کرد و هوا کم کم سرد می‌شد. صدای غرش پا‌های گاومیش زمین را به لرزه درآورد. این بدین معنی بود که گله‌ای عظیم از آن‌ها به چاله آب نزدیک می‌شد. بوفالو‌ها حیواناتی وابسته به آب هستند، به این معنی که حداقل دو بار در روزآب می‌خورند. برخلاف بسیاری از گونه‌های جانوری کوچکتر، گاومیش‌ها بدون نگرانی یا احتیاط به چاله‌ها و رودخانه‌ها نزدیک می‌شوند. اندازه بزرگ آن‌ها باعث می‌شود تا کروکدیل‌ها از آن‌ها دور بمانند.»
مارک افزود: «اما ظاهرا یک کروکدیل قصد داشت تا معادلات را عوض کند. هنگامی که گاومیش‌ها شروع به نوشیدن آب کردند، یک فوران ناگهانی در جلوی گله رخ داد. تمساح به پوزه گاومیش عظیم الجثه‌ای که در حال نوشیدن بود حمله ور شد. ناباورانه و متحیر شاهد این صحنه بودیم. گاومیش فریاد بلند سر داد که در بوته اطراف طنین‌انداز شد. بقیه گله با شوک نگاه می‌کردند. نبرد با تلاش گاومیش برای آزاد کردن پوزه خود و تمساح برای شکارش ادامه داشت.»
مارک در پایان گقت: «گاومیش با تمام قدرتی که داشت تمساح را از آب بیرون کشید. سایر گله گاومیش ناباورانه در بین بوته‌ها شاهد این صحنه بودند. سرانجام تلاش گاومیش جواب داد. تمساح تسلیم شد و پوزه گاومیش را رها کرد. در پایان گاومیش برنده شد و تمساح به داخل آب عقب‌نشینی کرد.»

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار