گوناگون

روش تهیه مرغ چیپسی

روش تهیه مرغ چیپسی

پارسینه: مرغ چیپسی غذایی بین‌المللی و پرطرفدار است که از اغشته و سرخ کردن سینه‌ی مرغ با چیپس ترتیلا تهیه می‌شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از منابع خبری، در کنار این غذا سسی خوشمزه از ترکیب سبزیجات سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های این غذا این است که می‌توان آن را به صورت انگشتی در مهمانی‌ها سرو کرد. برای مشاهده‌ی این دستور پخت بین‌المللی با سایت رضیم همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

سینه مرغ ۱ عدد

چیپس ترتیلا ۳ پیمانه

آرد ۱ پیمانه

زیره سبز ۱ قاشق غذا خوری

نمک ۲ قاشق چای خوری

روغن زیتون ۲ قاشق غذا خوری

پیاز سفید نصف ۱ عدد

فلفل دلمه ای سبز ۱ عدد

سیر ۳ حبه

سس قرمز ۲۲۰ گرم

پنیر خامه ای ۱۲۰ گرم

چدار ۱ پیمانه

کنسرو ذرت نصف پیمانه

طرز تهیه مرغ چیپسی

برای تهیه این غذا ابتدا سینه‌ی مرغ پاک شده را نازک برش بزنید. سپس رشته‌های برش خورده را داخل آرد، تخم مرغ و در آخر چیپس ترتیلا بغلتانید. تابه‌ی مناسبی را انتخاب کنید، روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا روغن کاملاً داغ شود.

اکنون مرغ‌ها را درون روغن سرخ کنید. داخل تابه‌ی دیگری مقداری روغن زیتون بریزد. فلفل‌های دلمه‌ای را خرد کرده و داخل آن بریزید. پیاز را پوست کنده و نگینی ریز خرد کنید و همراه با سیر له شده به ماهیتابه‌ی دوم اضافه کنید.

سبزیجات را تفت دهید تا سبک شوند. پس از اینکه پیاز و فلفل دلمه‌ای سبک شدند، به ترتیب ذرت، سس تند و پنیر خامه‌ای را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا سس غلییظ شود. سس سبزیجات را در کاسه ریخته و همراه با مرغ چیپسی سرخ شده سرو کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار