گوناگون

شیرهای گرسنه، تمساح غول پیکر را شکار کردند+ فیلم

شیرهای گرسنه، تمساح غول پیکر را شکار کردند+ فیلم

پارسینه: فیلمی هیجان‌انگیز و البته هراسناک از حیات وحش ببینید که شیر‌ها که برای پیداکردن غذا ناامید بودند یک تمساح را برای ناهار خود انتخاب می‌کنند.


رویداد۲۴ نوشت: این منظره خارق‌العاده توسط «نیوتن مولنگا» یک راهنمای باتجربه، در حین یک سافاری در دشت‌های بوسانگا در پارک ملی کافو، زامبیا ثبت شد. نیوتن این داستان باورنکردنی راز بقا را به اشتراک گذاشت. نیوتن گفت: « دشت بوسانگا یک اکوسیستم منحصر به فرد در بخش شمالی پارک ملی کافو است. این منطقه که به‌خاطر زمین‌های باتلاقی‌اش در فصول بارندگی شهرت دارد، به مرکز فعالیت حیات وحش تبدیل می‌شود. در میان ساکنان، هزاران بز کوهی و گله‌های بزرگ بزها در آنجا می‌کنند و فرصتی را برای دوستداران طبیعت فراهم می‌کند تا این بزهای بسیار کمیاب را ببینند.»
در این روز خاص، توجه نیوتن به پراید (گله) شیرها جلب شد که در آن منطقه به دلیل قدرت شکارشان مشهور هستند. این پراید که توسط دو شیر زن رهبری می‌شود، در دشت‌های بوسانگا یک ائتلاف مهیب را تشکیل داده اند. پرنسس و خواهرش در منطقه گشت می زنند و هر چیزی که برای تغذیه پراید آنها مناسب باشند زیر نظر دارند. پراید آنها شامل 13 شیر از جمله توله‌هایی در سنین مختلف است.
نیوتن افزود: «پراید شیر در جستجوی بی‌وقفه خود برای غذا، یک تمساح عظیم الجثه نیل را به دام انداخت. تمساح در یک منطقه باتلاقی کوچک و بسیار دور از امنیت آب‌های عمیق تر آسیب پذیر شده بود. تمساح علیرغم تلاش هایش برای دفاع از خود با ضربه زدن تهاجمی به شیرها، نتوانست با رویکرد استراتژیک آنها مقابله کند. نقطه عطف زمانی بود که پرنسس، حرکتی جسورانه انجام داد. او به پشت کروکدیل پرید و با نیش های بزرگش گردنش را گاز گرفت. وزن و نیروی ترکیبی شیرها موجب شد تا کروکدیل پس از مبارزه ای ناامیدانه تسلیم پراید شود.»
در حالی که شیرها معمولاً به دلیل خطرات موجود معمولا از شکار کروکدیل ها خودداری می‌کنند مهم است که به یاد داشته باشید که آنها شکارچیان فرصت‌طلب هستند. در طبیعت، بقا اغلب به استفاده از هر فرصت موجود برای یک وعده غذایی بستگی دارد. وقتی شیرها با نیازهای مبرم پرایدشان مواجه می شوند می‌توانند سازگاری و شجاعت باورنکردنی از خود نشان دهند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    نمیگن دو شیر زن میگن دو شیر ماده. آخه نادانی و بلاهت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار