گوناگون

بوریس کیپریانوویچ؛ کودک عجیبی که ادعا می کند از اهالی مریخ است

بوریس کیپریانوویچ؛ کودک عجیبی که ادعا می کند از اهالی مریخ است

پارسینه: اولین داستان پسر کوچک هفت ساله زمانی اتفاق افتاد که در طول یک سفر کمپینگ خانوادگی، از زندگی گذشته خود در مریخ و قاره گمشده فرضی لموریا برای آنها تعریف کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از history defined ، کودکانی که زندگی های گذشته یا سایر اطلاعاتی را که احتمالاً نمی توانند بدانند، به یاد می آورند، همیشه مردم را مجذوب خود کرده اند. یکی از آن بچه ها که متمایز بود بوریس کیپریانوویچ بود. اگرچه ما فقط حرف های مادرش را برای توصیف سال های اولیه زندگی او داریم، اما این کودک با ادعاهای غیرمعمول خود ،جهان را مجذوب خود کرد.

بوریس کیپریانوویچ ، در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمد. مادر بوریس می‌گوید که تولد فرزندش سریع و بدون درد بود و زمانی که نوزاد را در آغوش گرفت، او با چشم‌های درشت قهوه‌ای یک بزرگسال بالغ به او نگاه کرد. او می‌توانست فوراً روی اشیا تمرکز کند، که معمولاً برای یک نوزاد غیرممکن است. به گفته مادرش، بوریس از ۴ ماهگی شروع به صحبت کرد و در ۸ ماهگی جملات ابتدایی را به زبان می آورد. به عنوان مرجع، بیشتر نوزادان حتی تا سن ۹ تا ۱۲ ماهگی اولین کلمات خود را هم نمی گویند.

نقطه عطف فوق‌العاده بعدی برای بوریس خواندن جملات اولیه در یک سالگی بود و در آن زمان بود که والدین او متوجه شدند فرزندشان توانایی‌های بالایی دارد. کودک یک ساله آنها اولین نشانه ها از آنچه که او بعدها ادعا کرد منشاء مریخی خود است، را آشکار کرد. بوریس رشد کرد و با گذشت سالها، علاقه او به فضا، نجوم و سایر موضوعات آسمانی به شدت افزایش یافت

بوریس در سن ۲ سالگی مهدکودک را آغاز کرد وخیلی زود، او هویت خود را به عنوان یک مریخی در زندگی گذشته اش فاش کرد و از دانش باورنکردنی خود در مورد فضا برای متقاعد کردن ناباوران استفاده کرد.

بوریس کیپریانوویچ و زندگی او در مریخ

اولین داستان پسر کوچک هفت ساله زمانی اتفاق افتاد که بوریس در طول یک سفر کمپینگ خانوادگی، مخاطبان بزرگسال را مجذوب خود کرد و داستان هایی از زندگی گذشته خود در مریخ و قاره گمشده فرضی لموریا برای آنها تعریف کرد. توصیفات او به قدری مفصل بود که یکی از حاضران یعنی گنادی بلیموف ، از داستان های پسر غافلگیر شد و روزنامه روسی پراودا را از نابغه کوچک، آگاه کرد.

به نظر می رسد اولین مصاحبه گسترده بوریس و مادرش نادیا توسط نشریه Project Camelot انجام شده است. بوریس در آن زمان یازده ساله بود و در ابتدا تمایلی به صحبت در مورد خاطرات شگفت انگیز خود نداشت، اما در نهایت صحبت کرد.

در این مصاحبه، بوریس تمدن‌های مریخ را توصیف کرد و این که چگونه با یک جنگ هسته‌ای، تمام آن از بین رفت. او با اطمینان گفت که دوباره روی زمین متولد شده است تا از وقوع دوباره آن اتفاقات جلوگیری کند.

بوریس زندگی خود را به‌عنوان یک مریخی با جزییات توصیف کرد و به مصاحبه‌کنندگان می‌گفت: «ما می‌توانیم در زمان و فضا با سفینه‌های فضایی گرد سفر کنیم، اما می‌توانیم زندگی روی زمین را با هواپیماهای مثلثی مشاهده کنیم. سفینه های فضایی مریخی بسیار پیچیده هستند. آنها لایه لایه هستند و می توانند در سراسر جهان پرواز کنند."

پیشگویی بزرگ دیگری که بوریس با جهان در میان گذاشت این بود که وقتی نوعی مکانیسم پشت گوش ابوالهول مصر فعال شود، بشریت برای همیشه تغییر خواهد کرد. او نتوانست بیشتر توضیح دهد، اما بسیاری هشدارهای او را جدی گرفتند.

پیش بینی های بوریس کیپریانوویچ بسیار جالب بود و حتی اگر تمام صحبت های وی درباره مریخی بودنش را حذف کنیم، بوریس هنوز یک کودک فوق العاده باهوش به شمار می آید.

زندگی فعلی بوریس کیپریانوویچ

در سال ۲۰۲۳ ، بوریس کیپریانوویچ ۲۷ ساله است و ادعا می شود که او به سادگی در گمنامی زندگی عادی خود را می گذراند.

پیگیری ادعاهای مریخی بودن یا توانایی پیش بینی پایان جهان دشوار است، بنابراین تعجب آور نیست که بوریس با بالا رفتن سن از کانون توجه خارج شد.

بوریس در هر کجا که باشد، الهام‌بخش بسیاری از کسانی بود که احساس می‌کردند جهان بزرگ‌تر از چیزی است که ما در حال حاضر می‌دانیم. اینکه آیا بوریس یک داستان واقعی را مطرح کرد یا این که او فقط یک داستان سرای فوق العاده است؛ چیزی است که ما هرگز نمی دانیم.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    برو بابا ، این چرت و پرتها چیه !!!! این پسر بیمار روحی روانی هست اصلا نابغه هم باشه متوهمه بابا !!!!!! اگه اینجوری هست منم اسپارتاکوسم !!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار