گوناگون

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲

پارسینه: فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۱۸ آبان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش پارسینه و به نقل از تصویر زندگی؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

♈ فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج ج
تعبیر: فردی مدت‌هاست که از شما رنجیده خاطر است و همین قضیه موجب شده دست به هر کاری که می‌زنید با شکست مواجه شوید پس حتما دلش را به دست بیاورید. اگر پولی به کسی قرض داده اید متاسفانه اشتباه بزرگی کرده اید و باید قید این پول را بزنید. در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو چیز یکی را انتخاب کنید. زندگی کوتاه‌تر از آن است که فکر می‌کنید. گاهی در زندگی باید به دنبال دلتان بروید. قدر سلامتی خود را بدانید و شاکر باشید. به کسی وعده‌ای داده بودید و او هر روز را در انتظار جواب شما می‌گذراند. او را از این وضعیت بیرون بیاورید. در مورد مسئله‌ای با کسی که دوستش دارید به تندی رفتار کرده اید.

♉ فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج آ
تعبیر: اگر با کسی دعوا و درگیری دارید بهتر است از نزاع پرهیز کنید و به خودتان مسلط باشید تا دردسری برایتان به وجود نیاید. حرف‌هایی می‌شنوید که می‌تواند شما را در فکر فرو ببرد، اما مراقب باشید که این اسرار نباید فاش شود. شخصی در حق شما کینه ورزی می‌کند مراقب باشید. در اینکه در مورد مسأله‌ی کارىِ پیش آمده حق با شماست، شکى نیست؛ اما لزومى ندارد براى اثبات حرف هایتان به دیگران پرخاش کنید. این روز‌ها شما با هیچکس شوخى ندارید. استوار و محکم، سختگیرتر از گذشته، از حد و مرز‌ها و محدودیت‌ها خواهید گذشت. شما بالاخره یاد خواهید گرفت که چگونه بین انجام درخواست هاى دیگران و نیازهاى خودتان، تعادل برقرار کنید.

♊ فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ج د
تعبیر: فالت خوب است. از مشکلات و سختیا نجات پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به وجود می‌آورید، غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد، بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه‌ای بدهید تااز چشم زخم مردم در امان بمانید و آرامش در خود به وجود بیاورید. شما نمی‌توانید فردی خودخواه باشید، اما فرمانبردار خواسته‌های دیگران نیز نمی‌شوید. روز‌های بسیار شلوغ و پر مسئولیتی در انتظارتان است تا می‌توانید از آرامش این روزهایتان لذت ببرید و به یک سفر تفریحی بروید. شما برای رسیدن به جایگاه فعلی خود در زندگی به سختی تلاش کرده اید، اجازه ندهید خستگی‌ها و فشار منجر به گرفتن تصمیم اشتباهی بشود.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ ب
تعبیر: نیتت بر آورده می‌شود. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد خیر و برکت در زندگیتان سرازیر می‌شود، اگر قصد رفتن به سفری را دارید می‌توانید این سفر را طی کنید، چون برایتان موفقیت‌آمیز خواهد بود شما را به هدف و خواسته‌های قلبی تان خواهد رساند. یادتان باشد که شما حق انتخاب دارید اکنون زمان مناسبی است تا گذشته را مرور کنید و آرزو‌های خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید و واقعا دریابید که در زندگی به دنبال چه چیزی هستید شما باید اهداف مشخصی در زندگی برای خود انتخاب کنید حتی اگر مجبور باشید تغییراتی در ادمه روابطتان با دیگران ایجاد کنید شخصی با انرژی منفی را از اطرافتان دور کنید.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب د ب
تعبیر: طالعت خوب است. به زودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید و این باعث می‌شود، شما بتوانید به موفقیت‌های بالایی خودتان را برسانید و خوشبختی نشاط را در خودت را ایجاد کنید، شخصی به شما پیشنهاد کاری فوق العاده عالی را می‌دهد بهتر است؛ قبول کنید. تصمیمتان را گرفته و راهی را انتخاب کرده اید، اما حالا دچار سردرگمی شده اید نگران نباشید کسی که شما را وارد این راه کرده به شما کمک خواهد کرد و راهنمایتان خواهد شد از کسی که انتظارش را ندارید حرفی را میشنوید که برای شما بسیار با اهمیت خواهد بود این مکالمه میتواند سر آغاز برقراری یک رابطه عاطفی زیبا باشد.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج ج
تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهید شد شخصی می‌خواهد برایتان نابودی و شکست را در زندگی ایجاد کند بهتر است؛ مراقب خود باشید و از اطرافیان تان دوری کنید اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید، بهتر است؛ به انجام نرسانید، چون برایتان مشکل ساز میشود. مسایل عاطفی و خانوادگی باعث آشفتگی شخصی نزدیک به شما شده تحت هیچ شرایطی خود را وارد این ماجرا نکنید، تنها کافی است نظر خود را با او در میان گذاشته و واقعیت‌هایی که خودش قادر به دیدن ان نیست را به او گوش زد کنی. در حین صحبت کردن با شخصی ناگهان برای مشکل خودتان راه حل پیدا خواهید کرد شنوا باشید.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: د آ د
تعبیر: قصد و نیتت پاک است. به زودی در زندگیتان گشایشی ایجاد می‌شود شما می‌توانید به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنید و آرزو‌های قلبی تان را به دست بیاورید، در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد. لازم است کمی در برابر ناملایمات روزگار تحمل داشته باشید، به خاطر مسائلی که در این روز‌های اخیر برایتان رخ داده است کمی دچار سردرگمی شده اید. انجام کاری به شما سپرده شده بی آنکه دستورالعمل‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند؛ عاقلانه‌تر این است که کاری را که بلد نیستید انجام ندهید تا مجبور به عذر خواهی نباشید. سری که درد نمی‌کند دستمال نبندید.

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: آ د آ
تعبیر: طالعت روشن است. به لطف خداوند زندگیتان سروسامان خواهد گرفت و مشکلات و سختی‌ها از شما دور خواهد شد، به زودی به مقصود خود می‌رسید و شادی و خوشبختی را در خود به وجود خواهید آورد، و از مشکلات نجات پیدا خواهید کرد. عزیزی را از دست داده اید و هنوز با موضوع کنار نیامده اید.. فصل تازه‌ای در زندگیتان رقم خواهد خورد. رویا‌هایی که از دوران کودکی داشته اید و با شما بزرگ شده اند به واقعیت تبدیل میشوند.. با نامه یا خبری که به دستتان میرسد صفر یا صد برخورد نکنید.. کمی صبر کنید و با انعطاف بیشتری جواب بدهید.. شما از این مطلب میتوانید به نفع خود بهره ببرید.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ ج
تعبیر: کار‌های زیادی دارید که باید آن‌ها را به سرانجام برسانید تا چه از نظر اجتماعی و چه از نظر اقتصادی در موقعیت خوبی قرار بگیرید. فردی کمکتان می‌کند تا مسیر‌های جدیدی را در زندگی طی کنید و به موفقیت برسید. اگر انتظار رسیدن پولی را می‌کشید باید بیشتر صبور باشید. غرور خط قرمز دیگران است از ان عبور نکنید و غرور کسی را جریحه دار نکنید. اگر دلتان نمیخواهد مردم شما را کسی قلمداد کنند که از دیگران استفاده اش را میکند و بعد دنبال کار خودش میرود بهتر است خلافش را هرچه سریعتر ثابت کنید. موفقیت را به هر قیمتی نباید به دست اورد، شما مهربان هستید اجازه ندهید فشار کاری شما را از وظایفتان غافل کند

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د ج ج
تعبیر: اگر فردی با شما موافق نیست نگران نباشید که به زودی دوباره شرایط به نفعتان می‌شود. فردی با حرف هایش شما را آزار می‌دهد که باید در مقابلش صبر و تحمل به خرج دهید و به هیچ عنوان با او بحث کنید، مطمئن باشید که این امر او را سرافکنده خواهد کرد. برای پروژه بزرگی که در ذهن دارید از همین حالا برنامه ریزی کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید این اواخر شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد با شما به سردی رفتار می‌کند. با اینکه شما انتظار چنین رفتاری را از او ندارید بهتر است فورا اعتراض نکنید. به دنبال دلیل این سردی اگر باشید به نتیجه بهتری خواهید رسید. دلتنگی هایتان به پایان خواهد رسید.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج د ج
تعبیر: اقبال نیکویی دارید، اما متاسفانه همواره خودتان را به دردسر می‌اندازید و همین امر طالعتان را در جهت منفی قرار می‌دهد، اگر از خداوند قطع امید کرده اید بهتر است دوباره به او روی بیاورید که همه چیز در دستان توانمند او می‌باشد. بزودی به آرزویتان می‌رسید، کافی است اندکی صبر و تحمل بخرج دهید. به زودی قراردادی را امضا خواهید کرد که برایتان همراه با برکت و شادی ست. اندکی صبور باشید. شما برای راهنمایی کردن شخصی پیش قدم میشوید، و میخواهید با تمام تجربیاتی که دارید او را با واقعیت روبرو کنید، شاید بهتر باشد در مواردی که از جزییات با خبر نیستید با کلی گویی، شخصیت خودتان را جلو او زیر سوال نبرید، در حفظ رازی که ناخواسته از آن با خبر شدید امانت دار باشید.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ج ب
تعبیر: اگر می‌خواهید به خداوند نزدیکتر شوید بهتر است در این روز‌های مبارک این کار را انجام دهید تا به آرامش برسید. فردی سعی می‌کند با شما ارتباطی را آغاز کند، اما مراقب باشید تا این بار دچار شکست و ناکامی نشوید. شخصی همواره برایتان مشکل به وجود می‌آورد پس از او فاصله بگیرید. از شخصی که برایتان بسیار عزیز و از شما دور است همین امروز یک خبری بگیرید احساس بهتری خواهید داشت اگر با چشمان باز انتخاب کردید که وارد بازی عاشقانه غیر متعارفی شوید حالا قبول کنید که باید لرزش هم بنشینید راهی برای خلاصی خودتان از اینهمه فشار این روز‌ها در اطرافتان پیدا کنید این روز‌ها گذراست، اما بهتر است با یک مشاور هم مشورت کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار