گوناگون

اجرای حیرت انگیز موسیقی فیلم بازی تاج و تخت!+ ویدیو کلیپ

اجرای حیرت انگیز موسیقی فیلم  بازی تاج و تخت!+ ویدیو کلیپ

پارسینه: پارسینه تلاش می کند جهت تأمین سلیقه مخاطبان هنردوست، پربیننده ترین موزیک ویدیوهایی که در سراسر وب با استقبال چشمگیر مخاطبان ایرانی وبین المللی مواجه شده، در دسترس کاربران قرار دهد. موسیقی های منتشر شده با سبکهای مختلف، از خاور دور تا غرب و موسیقی محلی و شرقی در اشکال متنوع جهت استفاده و تماشای علاقمندان با ذائقه و سلایق گوناگون در نظر گرفته شده که تدریجاً بر روی خروجی قرار داده خواهد شد.

بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فانتزی است که به‌دست دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. بازی تاج‌وتخت اقتباسی از مجموعهٔ فانتزی ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج‌وتخت است. این مجموعه در پادشاهی متحده، کانادا، کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا فیلم‌برداری شد. بازی تاج‌وتخت در ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ از طریق اچ‌بی‌او در ایالات متحده به نمایش درآمد و در ۱۹ مهٔ ۲۰۱۹ متشکل از ۷۳ قسمت در هشت فصل به پایان رسید.

برای این سریال از سال ۲۰۲۲ دنباله‌ای تحت عنوان جان اسنو در دست ساخت است و احتمالاً در سال ۲۰۲۵ توسط HBO منتشر می‌شود.

رامین جوادی (Ramin Djawadi) (زادهٔ ۱۹۷۴ در دویسبورگ، آلمان غربی)، آهنگساز موسیقی متن فیلم و تلویزیون است. پدر او یک ایرانی و مادرش یک آلمانی است. در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت. بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستون کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.

جوادی بیشتر به خاطر دریافت جایزه تولیدات تلویزیونی آمریکا بهترین موسیقی متن برای فیلم مرد آهنین (۲۰۰۸) مارول و سریال تلویزیونی محبوب اچ‌بی‌او تحت عنوان بازی تاج و تخت مشهور شده‌است، که موسیقی متن تمام قسمت‌های این سریال را نوشته‌است. از دیگر کار‌های مشهور وی می‌توان فیلم سینمایی وارکرفت و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار از زندان و وست‌ورلد را نام برد. جدیدترین پروژه‌های رامین جوادی نیز سریال خاندان اژد‌ها و فیلم سینمایی جاودانگان می‌باشند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    واسه چی اینقدخودشوکجکوکوله میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار