گوناگون

فال ماهجونگ روزانه امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲

فال ماهجونگ روزانه امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲

پارسینه: در این بخش فال ماهجونگ روزانه برای امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ را ارائه کرده ایم.

به گزارش پارسینه؛ در این بخش فال ماهجونگ روزانه برای امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ را ارائه کرده ایم.

فروردین

کارت: حلقه

نماد: مروارید: کارت مروارید به زندگی مجلل و با شکوه و رسیدن به پول و ثروت فراوان اشاره دارد. کاری که شما باید انجام دهید این است که بین روح و جسم خود هماهنگی و تعادل برقرار کنید.

اردیبهشت

کارت: عصا

نماد: شمشیر: کاشی شمشیر می‌تواند از تصمیمی مهم خبر دهد که باید قبل از رسیدن به نتیجه مطلوب، گرفته شود.

خرداد

کارت: حلقه

نماد: ببر سفید: کارت ببر سفید بر مردانگی و حالت مردانه در بهترین شکل خودش دلالت می‌کند. آن مردی که کارت ببر سفید از آن خبر می‌دهد، شجاع و جسور است؛ بنابراین آن مرد برای دفاع از هر چیزی که فکر می‌کند درست است، می‌جنگد.

تیر

کارت: بامبون

ماد: ماهی کپور: کارت ماهی کپور نشان‌دهنده‌ی دستیابی به صلح و آرامش درونی و رهایی از فشار و تنش زندگی روزمره می‌باشد؛ بنابراین شما رضایتمندی و خرسندی را درک خواهید کرد. علاوه بر این، رنگ زنده و پر جنب و جوش ماهی کپور بر زندگی غنی و باشکوه نیز دلالت می‌کند. این زندگی پر زرق و برق می‌تواند به معنی ظهور ثروت مادی یا معنوی نیز باشد.

مرداد

کارت: گل داودی

نماد: خوشی و لذت: کارت گل داودی بر دوره‌ای اشاره می‌کند که شما بسیار شاد و پر نشاط هستید و اوقات شما با فعالیت‌های اجتماعی و لحظه‌های آرامش‌بخش و مفرح پر شده است. در این صورت شما به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره در آرامش و لذت به سر می‌برید.

شهریور

کارت: حلقه

نماد: ققنوس، پرنده‌ای افسانه‌ای: کارت ققنوس بر شادی و لذت بسیار اشاره می‌کند. همانطور که گفته شده، ققنوس پرنده‌ای افسانه‌ای است که از خاکسترش دوباره متولد می‌گردد، بر همین اساس کاشی ققنوس بر بهبودی و بازگشت قطعی پس از دوران رکود اشاره می‌کند.

مهر

کارت: عصا

نماد: زمین: کارت زمین، نشان‌دهنده‌ی موقعیتی ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب هستید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده‌ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم‌انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.

آبان

کارت بامبو

نماد: کمک هزینه تحصیلی: کارت بامبو نشان‌دهنده روحیه سازگار و مثبت می‌باشد. علاوه براین بامبو بر اهداف علمی و تحصیلی نیز دلالت می‌کند.

آذر

کارت: عصا

نماد: هفت ستاره: کارت هفت ستاره بر رشد، پیشرفت، خلاقیت و قدرت اشاره دارد؛ بنابراین شما باید به قوه‌ی خلاقیت خود اجازه دهید که آزادانه و بدون حد و مرز ظهور کرده و شکوفا شود. علاوه براین کارت هفت ستاره، از امید به آینده نیز خبر می‌دهد.

دی

کارت: بامبو

نماد: طاووس: کارت طاووس اولین کارت از مجموعه فال ماهجونگ می‌باشد. به طور کلی این کارت نشان‌دهنده‌ی موفقیت و پیروزی است. با این حال هشدار می‌دهد که این موفقیت گاهی به تکبر و غرور منجر شده که در این صورت ممکن است این غرور موجب ضایع شدن هر چیزی که به دست آورده‌اید شود. علاوه براین، کارت طاووس به شما پیشنهاد می‌دهد که بهتر است در آینده‌ای نزدیک مسیر زندگی‌تان را نیز تغییر دهید.

بهمن

کارت: باد جنوبی

نماد: آتش: کارت باد جنوبی به عنوان نشانه و علامتی مثبت در پیشگویی تعبیر می‌شود. این کارت تقریباً برای هر مشکلی از پایانی رضایت‌بخش خبر می‌دهد.

اسفند

کارت: اژد‌های سبز

نماد: شروع: کارت اژد‌های سبز، نشان‌دهنده‌ی فرا رسیدن زمانی است که شما پروژه‌ی جدیدی را شروع می‌کنید یا زندگی‌تان در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار