گوناگون

ماجرای تجارت این کودک در ۹ سالگی+ عکس و فیلم

ماجرای تجارت این کودک در ۹ سالگی+ عکس  و فیلم

پارسینه: ماجرای باورنکردنی پسری که در ۹ سالگی تجارت خود را آغاز کرده است.

به گزارش پارسینه ؛ جو کودکی از اهالی انگلستان است که علاقه شدیدی به نقاشی کشیدن دارد. این علاقه عجیب و غریب در مواردی هم برایش دردسرساز شده است.‌ ماجرای این دردسر به زمانی برمیگردد که جو بخشی از دیوارهای مدرسه را نقاشی کشیده بود و مدیر مدرسه خشمگین شده و او را تنبیه می کرد چرا که نقاشی کشیدن روی دیوارهای کلاس مدرسه ممنوع بود. البته جو تنبیه را به جان می خرید و باز هم نقاشی می کشید.


مدرسه بارها به والدین هشدار می دهد که بچه تان دارد از کنترل خارج می شود و باید کنترل شود.

ماجرای تجارت این کودک
با این همه والدین جو هرگز استعداد او را از بین نبردند و با شرط ادامه دادن درس توسط جو، برای او یک پیج اینستاگرام ایجاد کردند که نقاشی هایی که روی دیوارها می کشید را داخل آن قرار می دادند.

تجارت کودک 9 ساله نقاش


خیلی زود جو اولین پیشنهاد کاری برای نقاشی کردن بخشی از دیوار یک رستوران را دریافت کرد.

جو نقاش


ماجرا ادامه یافت و پیج اینستاگرامی اش به شکل باورنکردنی بزرگ شد و تعداد بسیار زیادی پیشنهاد کاری به سویش روانه شد و در حال راه اندازی تجارت خودش با ۹ سال سن هست. جو درباره هنر نقاشی اش می گوید: وقتی نقاشی می کنم احساس می کنم خوشبخت ترین آدم دنیا هستم، چون می توانم با هنر، خودم را کاملتر بیان کنم. در هنر غلط و درست وجود ندارد.

ارسال نظر

  • مراد

    آفرین

  • ناشناس

    بژی

  • ناشناس

    برا ما بود میگفت چی اقای مدیر ببندینش دم در قدر کلاس بدونه

  • ارغوان

    آفرین

  • محمدرصا سقندلی

    بادرودوسلام کی از کشوری که ۱/۹منابع کل دنیا یعنی از بین ۱۹۴ کشور دنیا را دردست دارد را نخواهد برمسند حکومتش بشیند و حکمرانی بر این مروم نا آگاه و ستمدیده چند صباحی نکند چرت که نه!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد