گوناگون

پایان شایعات درباره محمدرضا احمدی؛

مجری فوتبالی سیما بعد از تعطیلات نوروزی در ونکوور به خاک وطن بازگشت

مجری فوتبالی سیما بعد از تعطیلات نوروزی در ونکوور به خاک وطن بازگشت

تصویری تازه از محمدرضا احمدی مجری ورزشی صداوسیما منتشر شده است که گویا در راه برگشت از ونکوور به تهران است.

علی علیزاده-پارسینه| در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی درباره سفر بی بازگشت مجری فوتبالی سیمای جمهوری اسلامی به کشور کانادا در میان کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شد و بسیاری از کاربران به این سفر واکنش نشان داده بودند.

بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی و برخی افراد مرتبط با اپوزسیون ضد انقلاب مدعی شده بودنی که چطور این مجری که در سازمان صدا و سیما از مالیات مردم و بودجه دولتی ارتزاق می کند و از همین محل هم به شهرت رسیده، توانسته با تقبل هزینه بسیار بالا، به کشور متخاصمی همچون کانادا با همراهی همسر و فرزندش، آنهم یکی از گرانترین و خوش آب و هواترین شهرهای کانادا سفر و احتمالاً برای اقامت دائم همسر و فرزندش اقدام کند؟

اما با انتشار فیلمی از سمت اپوزسیون ضد انقلاب در فرودگاه ونکوور، این شایعات پایان یافت و از دو محل حقیقت یابی شد. اینکه اولاً محمدرضا احمدی با همراهی خانواده اش به کانادا سفر کرده و دوماً وی هرگز قصد نداشته این کشور را ترک نکند و با پرواز ترکیش ایرلاین که از قضا از پروازهای متوسط اما برای ایرانیان گرانقیمت محسوب می شود، به تهران باز گشته است.

اینکه هدف از این سفر چه بوده و از چه محلی هزینه چند صد میلیونی این سفر تأمین شده به لحاظ احترام به حریم خصوصی افراد به کسی ارتباط ندارد، اما این مسئله از آن منظر مهم است که اخیراً بحث و جدال درباره سبک زندگی و موضع، رفتار و عمل عناصر، شخصیتها، سلبریتیها و هنرمندانی که برای مردم می توانند تأثیرگذار باشند، بسیار داغ و جنجالی بوده است.

 در آینده معلوم خواهد شد که این سفر سیاحتی بوده و یا اینکه محمدرضا احمدی هم همچون تعدادی از همکارانش در سالهای اخیر و ادوار گذشته، قصد مهاجرت دائم از ایران را دارد.

 

شایعه پناهندگی مجری فوتبال برتر با این عکس تکذیب شد!+ عکس

ارسال نظر

  • احمد

    مفت خوران صدا و سیمای میلی

  • جغفری واله

    خوب نوشتی حقا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار