گوناگون

رامین رضاییان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین بالا زد+ عکس

رامین رضاییان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین بالا زد+ عکس

اقدام تحسین برانگیز رامین رضاییان برای کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین خبرساز شده است.

پارسینه: رامین رضاییان در اقدامی نیکوکارانه پیراهن خود در جام ملت‌های آسیا را با امضای دیگر ملی‌پوشان به مزایده گذاشت تا عواید آن به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برسد.

photo_2024-03-11_17-39-02

 

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    تکرار مکررات هست ولی دوباره یادآوری می کنیم :
    روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ ، در حالی می گذارنیم ، که انتخابات مجلس مثل انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل ، با کاهش عظیم مشارکت مردمی روبه رو شد ، البته دلیل این عدم استقبال به معنای شرایط دولت قبل ، به معاند بودن .... برنمی گردد ، این عدم اقبال مردم ، به شرایط سخت و مشکلات لاینحل ۳۶ ساله اقتصادی و تحریم و انزوای سیاسی ، تنش و درگیری با جهان ، محدودیت های نفس گیر اجتماعی برمی گردد و شوربختانه مسئولان ما ، هیچ وقت در مورد آینده ایران و مردم چیزی نمی گویند و مردم ما معلق مانده اند ، آنهایی که توان دارند ، مهاجرت می کنند و جماعتی هم اجباراً این شرایط را تحمل می کنند . سیل سیستان ، تخریب خانه ها مردم ، کمبود و نبود امکانات در یک استان ، می تواند به تحریم و انزوا سیاسی برگردد . به هرحال شرایط اضطراری برای هر استانی و کشوری ممکن هست پیش بیاد ولی چرا هلال احمر سیستان ۵۰ قایق موتوری برای کمک به مردم سیل زده ندارد ، حتی استانهای همجوار مثل هرمزگان و کرمان هم امکاناتی ندارند ، نیروهای ارتش و سپاه هم قایق موتوری نداشتند .
    باور کنید ۴۶ سال زندگی در شرایط سخت مردم سیستان ، کرمان ، مناطق محروم کشور ، جزء فرسودگی ، یاس ، بی تفاوتی و کینه توزی ...... ماحصلی برای این مردم نداشته است . بر خلاف سالهای قبل ، امسال همراه با انقلاب طبیعت ، یک انقلاب سیاسی و اجتماعی و اقتصادی نو و جدید را به مردم هدیه کنیم ، انقلابی که انزوای سیاسی ۴۶ ساله پایان یابد ، به موازات گشایش اقتصادی ، سرمایه گذاری داخلی و خارجی رونق به کشور دهد و تاجوانان در سیستان برای گذاران زندگی مجبور به سوخت فروشی نباشند. محدودیت های اجتماعی را پایان دهیم ، زبینده یک مردم با فرهنگ و اصیل و متمدن و معتقد و مسلمان ، تنش و درگیری در مترو و درمانگاه و خیابان نیست ، نگذاریم با جمله شهید دادیم ، حرمت و عظمت شهدا زیر سوال برود ، راهکارها و راه حلهای فرهنگی و اجتماعی اشتباه ، امروز نسل جوان و نوجوان جامعه را نسبت به سنت و فرهنگ و مذهب ، بدبین کرده است .
    به عنوان مردم اصیل و با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ، که طراح گفتگوی تمدن ها را برای ایجاد صلح و دوستی بین مردم جهان ، بودیم ، با گفتگو و گفتمان و تعامل با جهان ، تنش و اختلافات را پایان دهیم ، بگذاریم سال ۱۴۰۳ به بعد سال تحول و تغییر و اصلاح توام با آرامش و آسایش و رفاه برای ملت ایران باشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار