گوناگون

صلاح مصدوم شد، به لیورپول بازگشت

صلاح مصدوم شد، به لیورپول بازگشت

بال مصری لیورپول به اانگلیس بازگشت تا درمانش را تکمیل کند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات جام ملت‌های آفریقا همیشه برای یورگن کلوپ عذاب‌آور بود زیرا باید یکی از بهترین بازیکنانش را برای چند هفته در خدمت تیم ملی مصر قرار می‌داد و این بازیکن چند بازی مهم را برای ترکیب قرمزها از دست می‌داد. با این حال احتمالا با بازگشت محمد صلاح به لیورپول، کلوپ کمی خوشحال باشد اما در کنار این خبر خوب خبر بدی هم برای این مربی وجود دارد.

مصدومیت همسترینگ سر باز کرد

از شروع این فصل شک‌هایی برای وجود مشکل همسترینگ برای صلاح وجود داشت اما هر بار پزشکان می‌توانستند این مشکل را با رعایت نکات پزشکی و تمرینات خاص کمرنگ کنند. او چند بازی را به همین منظور از ترکیب لیورپول خارج بود تا مشکل کوچک سر باز نکند و به مصدومیت تبدیل نشود. جام ملت‌های آفریقا اما  صلاح را از لیورپولی‌ها جدا می‌کرد و پزشکان کاربلد در این تیم همراه او نبودند. او مصدومیت همسترینگ را بالاخره تجربه کرد و کشیدگی این ناحیه، ستاره را حداقل تا پایان ماه میلادی جاری از میادین دور می‌کند.

صلاح که می‌دانست این مشکل تنها توسط پزشکان باشگاهش می‌تواند کنترل شود به سرعت اردوی تیم ملی مصر را ترک کرد تا به انگلیس بیاید و تحت نظر مربی و پزشکان باشگاهش باشد. کلوپ اعلام کرده بود این مشکل کمی شدید شده و بهتر است احتیاط کامل را نسبت به شرایط محمد صلاح داشته باشیم. لیورپول و فدراسیون مصر به طور مشترک اعلام کردند این بازیکن برای درمان در انگلیس حضور دارد و تنها در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا و از بین رفتن آسیب‌دیدگی به تیم ملی باز خواهد گشت.

خبر خوب و بد

خبر خوب برای کلوپ این است که بسیار دشوار خواهد بود تا مصر بدون صلاح به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا برسد و احتمالا بال مصری دیگر به تیم ملی بازنگردد. از طرفی خبر بد برای کلوپ این خواهد بود که صلاح در این سن مصدومیت کشیدگی همسترینگ را تجربه کرده و این، 2 اتفاق را برای آنها رقم خواهد زد.  صلاح احتمالا نتواند تا پایان ماه میلادی سلامتش را به دست آورد و بیانیه فدراسیون مصر هم به همین دلیل رسیدن به نیمه‌نهایی را زمان بازگشت دوباره صلاح به تیم ملی اعلام کرده بود. از طرفی احتمالا قرمزهای آنفیلد نمی‌توانند فشاری همانند سابق را روی ساق بال مصری خود وارد کنند و کار کردن با صلاح تحت شرایط ویژه‌ای تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار