گوناگون

پرسپولیس ۴- ۰ گل‌گهر/ یک قدم تا قهرمانی سرخپوشان

پرسپولیس ۴- ۰ گل‌گهر/ یک قدم تا قهرمانی سرخپوشان

پارسینه: پرسپولیس با نمایشی درخشان و ثبت چهار گل، حریف سیرجانی را در هم کوبید و جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ آخرین بازی خانگی پرسپولیس با حضور پرشور تماشاگران این تیم و در شرایطی برگزار می‌شود که قرمز‌ها با ترکیب پرستاره خود امیدوار به برتری برابر گل‌گهر و حفظ جایگاه صدرنشینی خود هستند.

هفته بیست و نهم لیگ بیست و دوم
ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۴۰ هزار نفر
تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فر، علیرضا ایلدرم، محمد جواد مداح، عباس راکی/ ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری نژاد، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری، سید محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، رضا شکاری
سرمربی: سعید الهویی

لحظات حساس
دقیقه ۸: ارسال مهدی ترابی از سمت راست با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که محسن فروزان این توپ را سیو کرد.
دقیقه ۱۹: حملات مستمر پرسپولیس با یک ارسال زمینی از سوی علی نعمتی به داخل محوطه جریمه همراه شد، اما ضربه بیرون پای سروش تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۳۸: پاس آرام علیرضا بیرانوند به پورعلی‌گنجی باعث شد تا شکاری با تکل توپ‌ربایی کند و در مقابل دروازه موقعیت را در اختیار تبریزی قرار دهد. اما شوت سنگین این بازیکن از داخل محوطه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و قصد حرکت تکنیکی در مقابل حسینی را هم داشت، اما بازیکنان گل‌گهر توپ را گرفتند و در ادامه هم شوت بازیکن این تیم را بیرانوند گرفت.
دقیقه ۶۴: شوت از پشت محوطه جریمه امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش علیرضا بیرانوند همراه و راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۷: ارسال دانیال از سمت راست در تیر دوم به ترابی رسید و او بعد از کنترل با پای راست به توپ ضربه زد که این شوت بعد از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۲: پاس در عمق برای عیسی با دریبل فروزان همراه شد، اما پیش از اینکه آل‌کثیر ضربه نهایی را بزند، توپ از خط عرضی گذشت و گل نشد.
دقیقه ۷۶: شوت سرکش سینا اسدبیگی با واکنش فروزان راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۷: روی ارسال کرنر و توپ سوم، لئاندرو پریرا ضربه خود را زد که فروزان دوباره توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۹۰: فرار مهدی عبدی از تله آفساید با پاس او به دهانه دروازه همراه شد، اما در لحظه آخر مدافعان گل‌گهر توپ را زدند و به کرنر فرستادند.

شرح گل‌ها
پرسپولیسپرسپولیس ۱ - گل‌گهر ۰ (مهدی ترابی - دقیقه ۲۳): مهدی ترابی ابتدا توپ را روی دروازه فرستاد، وحید امیری توپ را با سینه کنترل کرد و به صادقی پاس به عقب داد، این بازیکن دروازه را هدف گرفت و در برگشت، مهدی ترابی بود که روی ریباند قفل دروازه فروزان را شکست.

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰ (دقیقه ۳۳- مهدی ترابی): هافبک خوش‌نقش پرسپولیس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک شوت دیدنی محسن فروزان را مغلوب کند. توپ در آستانه ورود به دروازه روی زمین خورد و وارد دروازه شد.

پرسپولیس ۳ - گل‌گهر ۰ (سعید صادقی - دقیقه ۴۵): ارسال بلند با اثرگذاری امیری همراه شد و توپ به عیسی رسید. او پاس به بیرون را به سعید صادقی فرستاد و این بازیکن بعد از یک حرکت فریب، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد تا فروزان از زاویه بسته گل بعدی را بخورد.

پرسپولیس ۴ - گل‌گهر ۰ (دقیقه ۴۹ - مهدی ترابی): پاس پشت پای عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی سپرد. ترابی پس از اینکه از خروج فروزان مطلع شد، ضربه چیپ خود را زد تا این توپ به شکلی دیدنی وارد دروازه شود.

حواشی:
* ورود اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه باعث شد تا تماشاگران به شدت تیمشان را تشویق کنند.
* باتوجه به اینکه تنها در شرقی ورزشگاه به روی تماشاگران باز است، ازدحام و ترافیک عجیبی در اطراف ورزشگاه وجود دارد.
* بسیاری از هواداران بدون خرید بلیت راهی ورزشگاه آزادی شده‌اند.
* ورود محسن فروزان برای گرم کردن با واکنش تند طرفداران پرسپولیس همراه شد.
* علیرضا بیرانوند و احمد گوهری دروازه‌بانان پرسپولیس با حضور در زمین با تشویق گرم هواداران مواجه شدند و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ دادند.
* بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال در جایگاه ویژه حضور دارد.
* بیرانوند با حضور در زمین به سمت دروازه تیمش رفت و در اقدامی جالب به تیرک‌های عمودی مشت کوبید و در ادامه در میانه آن ایستاد و با بستن چشمانش ژست تمرکز گرفت.
* بازیکنان پرسپولیس نیز دقایق بعد وارد زمین شدند و لحظات ابتدایی را با توجه به شدت تشویق‌ها با حضور در کنار سکو‌ها و پاسخ به ابراز احساسات آن‌ها پرداختند.
* رضا درویش همچون سایر بازی‌ها به استادیوم آزادی آمده تا دیدار تیمش را از نزدیک تماشا کند.
* طرفداران پرسپولیس طبقه اول ورزشگاه را پر کرده‌اند.
* یحیی گل‌محمدی با شعار «یحیای امپراطور» مورد تشویق قرار گرفتند.
* سعید الهویی برخوردی صمیمانه با یحیی گل‌محمدی داشت.
* چند بازیکن گل‌گهر به سراغ نیمکت پرسپولیس رفتند.
* هواداران پرسپولیس نیمی از سکو‌های طبقه اول را هم پر کرده‌اند.
* باتوجه به فراخوان یحیی، تماشاگران اغلب پیراهن قرمز برتن دارند.
* پیش از شروع بازی با همراهی تماشاگران این تیم پرده نگاره بزرگی با نام این باشگاه برافراشته شد و با توجه به همراهی با دودزای قرمز، جلوه و هیجان خاصی به استادیوم آزادی بخشید.
* تاخیر در زدن ضربه دروازه از سوی فروزان واکنش تند هواداران پرسپولیس را در پی داشت.
* محمود خوردبین پیشکسوت تیم پرسپولیس در قسمت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارد.
* حمید مطهری مربی سابق نساجی که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی شده، با حضور در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار پرسپولیس و گل گهر است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار