گوناگون

سوشا مکانی : من قداست سرمربی را زیر سوال بردم

پارسینه: به گزارش پارسینه سوشا مکانی بعد از حضور در جلسه در باشگاه پرسپولیس از درخشان و خوردبین عذرخواهی کرد و مصاحبه کرد:

*برای چه به باشگاه پرسپولیس آمده بودی؟
برای عذرخواهی از آقایان درخشان و خوردبین. آنها در جلسه به من گفتند من را بخشیدند و این یک دنیا برای من ارزش دارد. برای من مهم این بود که این دو نفر از من راضی باشند و من را ببخشند.

*سر تمرین حاضر می شوی؟
درباره این موضوع هیچ صحبتی نشد و قرار است با من تماس بگیرند. من فقط به باشگاه آمدم مه این دو نفر از من راضی باشند و هر دو نفر در جلسه به من گفتند، از من راضی هستند و از من چیزی به دل ندارند.

*چه اتفاقی بین تو و درخشان افتاد؟
درباره مسائل فوتبالی حرفی ندارم و دیگر در این مورد صحبتی نمی کنم و هیچ توجیهی ندارم. همه دنبال توجیه هستند اما من مقصر بودم، اشتباه کردم و حالا شجاعت عذرخواهی هم دارم.

*آیا رسما و از طرف کمیته انضباطی بخشیده شده ای؟
مثل اینکه عذرخواهی من پذیرفته شده است اما جوابش را هنوز نداده اند.

*چرا سوشا با این همه تجربه باید این کار را انجام دهد؟
تنها چیز مهم برای من دلخوری این دو عزیز بود که رفع شد.حرف این و آن برای من اهمیتی ندارد. من کاری کرده بودم که قداست سرمربی زیر سوال رفته بود و من این اشتباه را انجام داده بودم. بنابراین رفتم عذرخواهی کردم و خداراشکر همه چیز حل شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اینقدر بی سوادی که فرق بین قداست و احترامو نمیدونی..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار