گوناگون

وعده استاندار سیستان بعد از حمله تروریستی روز گذشته در سیب و سوران

وعده استاندار سیستان بعد از حمله تروریستی روز گذشته در سیب و سوران

استاندار سیستان و بلوچستان در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در این استان گفت: قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، استاندار سیستان و بلوچستان به اقدام تروریستی در مسیر مهرستان- سیب و سوران واکنش نشان داد.

در پیام محمد کرمی آمده است:

اقدام تروریستی عصر روز سه شنبه در مسیر مهرستان - سیب و سوران و حمله به ۲ خودروی انتظامی که منجر به شهادت پنج تن از نیروهای جان بر کف فراجا شد، در ادامه‌ توطئه‌های ابتر دشمنان برای مقابله با پیشرفت منطقه و انتقام‌گیری از مردم ایران به خاطر حمایت همه‌جانبه از آرمان قدس شریف انجام شده است.

اینجانب ضمن محکومیت قاطعانه اقدام تروریستی مزدوران رژیم صهیونیستی و دشمنان مردم شیعه و اهل سنت، شهادت پنج نیروی جان بر کف انتظامی شهیدان "محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی اله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی" را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و بویژه خانواده‌های داغدار شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم.

همچنین ضمن تسلیت به نیروهای خدوم انتظامی قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

در این درگیری محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری ،کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    راهکارها برای امنیت مردم ایران و امنیت منطقه ؛
    ۱؛ سقوط حکومت غیر قانونی طالبان و کمک به ایجاد یک حکومت ملی و مردمی در افغانستان
    ۲؛ بازگشت افغانها مقیم ایران به افغانستان
    ۳؛ سوت پایان تنش و اختلافات منطقه ای و جهانی
    ۴؛ دیوار کشی مرز ایران با افغانستان و پاکستان
    ۵؛ ساخت قرارگاههای مرزبانی مجهز به دوربین و پهباد
    ۶؛ تا زمانی که منطقه در تنش و جنگ هست ، تا زمانی که اختلافات منطقه ای پایان نیابد ، تا زمانی که جنگ روسیه و اوکراین تمام نشود ، تا زمانی که به اختلافات و تنش ها دامن‌ بزنیم ، از دل اختلاف و جنگ و ویرانی ، از دل ازدحام و شلوغی و بلوا ، گروههای تروریستی ، متولد می شوند و بهترین جایگاه آنها برای رشد و بالندگی افغانستان هست . جانها و خونهایی که برای شکست داعش در سوریه و عراق ریخته شد ، متاسفانه با روی کار آمدن طالبان و اختلافات منطقه ای ، درگیری حماس و اسرائیل هدر رفت و نیاز به دوباره کاری شده است چون سرزمین ما جزیره ای است در میان اقیانوس تروریست و تفکرات خشونت طلب و ضد انسانی که مردم ما قربانی تروریسم هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار