گوناگون

نقشه روسیه در شمال ایران از زبان رائفی پور

نقشه روسیه در شمال ایران از زبان رائفی پور

پارسینه: علی اکبر رائفی‌پور گفت: روسیه می‌خواهد شمالِ ایران پتروشیمی بزند، برخی حرف از محیط‌زیست می‌زنند!

به گزارش پارسینه؛ رویداد ۲۴ نوشت: رائفی‌پور سخنران حسینیه شاهرودی‌های مشهد گفت: الان روسیه گفته من برای ایران در شمال کشورتان پتروشیمی می‌زنم و عواید فراوانی هم دارد؛ برخی راه افتاده‌اند و حرف از محیط زیست می‌زنند.

وی ادامه داد: خب کجا باید پتروشیمی زد؟ بالأخره باید جایی پتروشیمی احداث کرد که آب باشد؛ کنار رودخانه یا دریاچه. توی بیابان که نمی‌شود پتروشیمی زد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ای ... معلوم شد که مزدور روسها هستی 11 پتروشیمی نیمه کاره داریم چرا اونها را تکمیل نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمدمعصومی

    کنسرت ... 1391
    برج میلاد
    آوا نفس
    گلها گل رز
    خاک تن
    آواز سبز
    آهنگ ساز دانا
    شهر آرام
    دانایی برف
    غیرتمندی و شرف
    دانایی و عقل
    معرفت و دانایی
    بیشتر ارزش داشت

  • ناشناس

    قرار نیست ،هر کجا که آب هست ، پتروشیمی بسازیم . یک زمانی کارخانه جات فولاد و ذوب آهن را در اصفهان احداث کردند ، امروز زمینهای استان اصفهان به خاطر مصرف زیاد آب و از بین رفتن منابع آب زیر زمینی ، فرونشست کرده ، معمولا در دنیا شهرها بر اساس پتانسیلی که دارند ، تقسیم می شوند ، شهرهای گردشگری ، شهرهای صنعتی ، شهرهای کشاورزی ، معمولا استانهای شمالی منطقه کشاورزی و گردشگری هست و اصفهان ، شیراز ، یزد ، مشهد ، قم گردشگری و بنادر محلی برای احداث کارخانه جات و صنایع و پتروشیمی و شهرهای صنعتی هست . مگر برای آلودگی هوای اصفهان ، اهواز و تهران ، مشهد ، اراک ...... چه کرده ایم که شهرهای شمالی هم آلوده کنیم و سرنوشت دریاچه خرز را به دریاچه اورمیه تبدیل نکنیم . دوباره کشور آروم شد و سرکله رائفی و حاج حمید رسایی پیدا شد .

  • ناشناس

    بیخود میکنید شمال مارو خراب کنین.خجالت نمی‌کشید کشور دودستی دارید میدید به روسها

  • ع ا ز

    متاسفانه هر کاری که دولت بخواهد بکند یک عده وطن فروش هستند که حرفهای سرشانه های بیگانه را میزنند و طوری نشان میدهند که انگار دولت سواد ندارد و ناکار آمد است و مخصوصآ اگر ببیند که پروژهای میخواهد ساخته بشود که مملکت را بی نیاز از واردات بکند .شغل ایجاد بشود که از زیربناهای مملکت باشد و فورآ شروع به منفی بافی و تبلیغاتی سوء کرده و دست آخر هم سلاح آنها محیط زیست میباشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار