گوناگون

کنایه تند صادق زیباکلام به مسئولان

کنایه تند صادق زیباکلام به مسئولان

پارسینه: صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی گفت : در پاییز سال گذشته صحبت از گفت وگو و شنیدن صدای مردم می‌کردند و حالا صحبت از جریمه، حبس و پلمپ است.

به گزارش پارسینه؛ خبرفوری نوشت: صادق زیباکلام ، استاد علوم سیاسی گفت: در پاییز سال گذشته صحبت از گفتگو و شنیدن صدای مردم می‌کردند و حالا صحبت از جریمه، حبس و پلمپ است.

سوال من از مسئولین این است که ارزش‌های اخلاقی در جامعه در این مدت که وضع حجاب آزاد گذاشته شد، چقدر تغییر کرده و آیا اصلا تغییر کرده است؟ این سیاست‌های جدید، راه به جایی نخواهد برد، همانطور که در ۴۴ سال گذشته با شکست مواجه شده است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    در مورد حجاب هیچ نظری ندارم ولی اعتقاد دارم وقتی یک مسئله در جامعه قانونی هست ، این قانون باید برای همه باشد نه فقط یک عده خاص . پس وقتی حجاب قانونی هست باید همه عرف را رعایت کنند . اینکه راهکارهای مملکت داری ما در طول این ۴۶ سال اشتباه بوده ، درست هست و ما باید از انتخابات آینده ،برنامه ریزی برای تغییرات و اصلاحات را شروع کنیم .
    ۱؛ دعوت از همه احزاب سیاسی برای شرکت در انتخابات به عنوان نماینده مردم
    ۲؛ عدم دخالت ارگانها و نهادها ، سفارش فلان فلان برای حضور در انتخابات
    ۳؛ احزاب سیاسی اصلاح طلب ، اعتدال گرا و اصول گرای میانه رو از همین امروز نماینده گان خود را در قالب لیست ، لیستی که با تایید حزب هست ، آماده کنند
    ۴؛ اصول گرایان تندرو تحت عنوان انقلابی ، که وقتی راه را به آنها نشان می دهی که این راه درست هست ، از سر لجبازی ، منافع گروهی و شخصی ، میز ، صندلی و پول ، هر ساعت در چاله می افتند ، در چاه می افتند ، در دره می افتند وقتی نجاتشان می دهی ، می بینی که کشور های عربی طلبکارمان شده اند ، بهتر هست تغییر رویه و رویکرد ، رفتار بدهند .
    ۵؛مسئولین عزیز و گرامی هم ممیزی ، فیلتر ، انتصاب ، نظارت ، سفارش ، باند ، قوم و خویشی ، جناحی ، الک ، آرد بیز ، آبکش .... را کنار بگذارند ، اجازه بدهند که مجلس آینده و انتخابات آینده آغازی باشد برای تغییر و تحول بزرگ برای نجات ایران ، نماینده گان انقلابی شاسی بلند سوار ، در حالی که مردم سیستان در صف نوبت رادیولوژی و در گرد و خاک و طوفان شن زندگی می کنند ، سرنوشتمان را به سرنوشت مردم یمن می رسانند .
    ۶؛اجازه بدهید از همین امروز نماینده گان احزاب سیاسی ، کارشان را با برگزاری نشست و گفتگو با مردم شروع کنند ، اگر نماینده ای به شهرها سفر کرد ، مثل علی مطهری با گوجه و سنگ استقبالش نرونید ، مثل آقای احمدی نژاد یک سالن و مسجد در اختیارش بگذارید تا با مردم حرف بزنند . به قول محمدحسین پویانفر ، دوری و دوستی جواب نمی دهد . فرماندهان سپاه هم در این نشست ها شرکت کنند . (تفکر سعید قاسمی ، رائفی پور ، حسن عباسی ، پناهیان ، حمید رسایی سالهاست منسوخ شده و جایگاهی بین مردم ندارند )
    ۷؛ ما بعد از ۴۶ سال نیاز هست با مردم تکلیفمان را روشن کنیم ، سنگهامان را با مردم واکنیم ، مردمی که ۴۶ سال زندگی در بحران به امید آینده روشن و خوب نشسته اند ، سالهاست با حاکمیت همراهی کرده اند ، در انتخابات ، در مشارکت ها ، ولی حاکمیت با مردم همراهی نکرد . همراهی به معنای رفع انزوای سیاسی ، پایان تنش و اختلاف منطقه ای و‌جهانی ، رفع مشکلات اقتصادی ، برنامه ریزی برای اقتصاد و کشور ، رفع محدودیت های اجتماعی ، قانون مندی و قانون گرایی حقوق شهروندی ، عدالت اجتماعی ، آزادی قلم و بیان ........ آشتی ملی و صلح با مردم ، انتخابات آزاد و احزاب سیاسی ، که سالهای اخیر در اعتراضات خیابانی از زبان معترضین و زبان همه ملت ایران می شنویم . انتخابات پیش رو آزمونی هست برای حاکمیت که بعد از ۴۶ سال تکلیف مردم را مشخص کنند ، مردمی که ۴۶ سال سردرگم ، چشم انتظار نشسته اند . صادقانه و رو راست به مردم حرفاهایشان را بگویید یا قصد ساختن دارید و یا ندارید ، مطمئناً آتش سوزی های اخیر از پتروشیمی اهواز تا لرستان و کرمان و هرمزگان و جنگل های کردستان، گروههای تروریستی جنوب تهران ....... هشداری هست که نسبت به سرزمینمان بی تفاوت نباشیم .

  • شیرین صفوی

    ساکت بابا

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ گویمت ای صادق زیبا کلام __ ابتدا از من و یارانت سلام __ ثانیاََ هر کو که خود را یک فهیم __ دیده در نیکی کند خود را سهیم __ پس ببین هر چیز را در جای خود __تا نگوئی هر چه را هر جا که شد __ خلق نیکو را ز قرآن کریم __ خود بیاموز تا نگهداری حریم __ یورش بیهوده بر این و بر آن __ آوری گر نشوی از دلبران __ آنچنان گو حرف ها پیوند دهی __ قلب ها را تا بمانی خود سهی __ کردن مردم جدا از یکدگر __ بد بسوزاند ز گوینده جگر __ آنچه لازم بود ترا گفتیم رفیق __ نک بخاطر می سپار خوب و دقیق __

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار