گوناگون

واکنش انگلیس به رونمایی موشک هایپرسونیک ایران

واکنش انگلیس به رونمایی موشک هایپرسونیک ایران

پارسینه: وزرات امور خارجه انگلیس با اشاره به رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ایران، آن را اقدامی مغایر با قطعنامه‌های شورای امنیت تلقی کرد.

ایسنا نوشت: وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به رونمایی از موشک فتاح، اولین موشک هایپرسونیک ایران گفت: «ایران علیرغم درخواست‌های مکرر شورای امنیت سازمان ملل برای متوقف کردن برنامه [موشکی] خود، اعلام کرد که یک نوع جدید از موشک‌های بالستیک را تولید کرده است. این اقدام، تنها چند هفته پس از آن که موشک بالستیک مشابهی را آزمایش کرد، اثبات بیشتر بی‌توجهی مداوم آن(ایران) به محدودیت‌های بین‌المللی و تهدید بزرگ ناشی از این رژیم برای امنیت جهانی است.»

ارسال نظر

  • حمد

    بابا این چه بیپدری هست.برای اینها شاه وایه الله خمینی و اردوغان وصدام ورهبر و...فرقی نمیکند.کلا پیشرفتی که بتواند مسلمانان را در مقابل دنیای غرب برتر کند و موجب اتمام روزگار بزن دررو انها شود، با قوانین سازمان ملل مغایرت دارد.انگلیسی از این درد بسوز وبمیر.خاک بر سر آنهایی که بی مزد آب به اسیاب غرب میریزند وبین ایران وترکیه وعراق و دیگر مسلمانان تفرفه میاندازند.اروپاییها از هرگونه پیشرفت کشورهای هم مسلکشان به وجد میآیند.لااقل حسودی نمیکنند.

  • علی

    غرب و انگلیس قانونا حق ندارند از ایران بخواهند قدرت دفاعی خود را برای رضایت آنها محدود کند؛ حتی مفاد برجام و قطعنامه مربوطه نیز چنین چیزی را نمی گوید. کور شوید و دق کنید …

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد