گوناگون

فال عاشقانه و احساسی برای پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال عاشقانه و احساسی برای پنجشنبه 27 اردیبهشت  1403

فال عاشقانه و احساسی برای پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 مطابق با ناه تولدتان را در ادامه تهیه نمودیم.

به گزارش پارسینه، فال عاشقانه و احساسی برای پنجشنبه 27 اردیبهشت  1403 برای شما در ادامه تهیه نمودیم.

فروردین

گذشته را نمی‌توان دوباره زنده کرد. باید خاطره آنها را نگه داشت و با مرور این خاطرات، از آنها درس‌های لازم را فراگرفت. گذشته برای شما می‌‌تواند چراغ راه آینده باشد.

اردیبهشت

فردا با کمک یکی از دوستان ریشه و عامل ناراحتی معشوقتان را می فهمید و خواهید توانست آن را از بین ببرید.

خرداد

یک اتفاق ویژه باعث می‌شود که یکی از دل مشغولی‌های مزمنت از بین برود.

تیر

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو باید تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

مرداد

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

شهریور

تو طبعی آتشین داری و زود تحت‌تأثیر قرار می گیری. باید احساسات خود را کنترل کرده و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی.

مهر

یک رابطه‌ی عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این‌گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

آبان

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌خگذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

آذر

قرار است تو به کسی که دوستش داری برسی اما یک نفر مانع می‌شود. باید اندکی صبر کرد تا حسودان به خیال موفقیت از تو و او فاصله بگیرند. پس از آن به آرزوی دیرینه خود خواهی رسید.

دی

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک کرده و تو را شاد و خرم می‌کند. 

بهمن

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد  سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

اسفند

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار