گوناگون

معرفی استایل ترند بهاره ۲۰۲۴ (امسال) ویژه عید نوروز+تصاویر

معرفی استایل ترند بهاره ۲۰۲۴ (امسال) ویژه عید نوروز+تصاویر

استایل ترند بهاره ۲۰۲۴ در بسیاری از نقاط جهان با سال‌های قبل تفاوت‌های بسیاری دارد؛ دلیل آن نیز شاید تغییر رفتار مشتریان و طبیعتا طراحان طی همین سال گذشته باشد که باعث شده تا لباس‌هایی با فرم، استایل و جنس راحت‌تر برای آسایش افراد تولید و راهی بازار شود.

البته این اتفاق به آن معنی نیست که طراحان مد کاملا پیروی از سبک و سیاق سال‌های پیش را کنار گذاشته باشند؛ با این حال، زمانی که از ترند لباس سال ۲۰۲۴ صحبت می‌کنیم، دوباره لباس‌های پر زرق‌وبرق دهه ۹۰ یا لباس کوتاه سال ۲۰۰۰ در ذهنمان تداعی می‌شود. اما این‌ها تمام آن چیزی نیست که استایل ترند امسال خواهد بود.

شلوارهای فاق کوتاه

VGUge7pCya8k

بیست سال از پیدایش شلوارهای جین فاق کوتاه می‌گذرد و جالب اینجاست که قرار است این ترند لباس بهار ۲۰۲۴ را حتی بیشتر از سال‌های گذشته شاهد باشیم!

اگر نمی‌دانید آن‌ها را چطور ست کنید، باید بگوییم که کار ساده‌ای در پیش رو دارید. این نوع شلوار جین اسپرت را می‌توان با بافتنی‌های بلند، تاپ‌های برش‌دار یا انواع نیم‌تنه‌ها ست کرد. البته شلوار فاق کوتاه را می‌توانید در دامن‌های مد امسال هم پیدا کنید.

فشن‌شو ورساچه و تام فورد در گذشته این نوع لباس را به‌عنوان استایل ترند امسال رونمایی کرده بودند.

دامن‌ پلیسه‌ی بلند

8IKDNFJjVqql

بدون اغراق می‌توان گفت که دامن پلیسه، یکی از کاربردی‌ترین ترندهای لباس امسال به‌شمار می‌آید. آن‌ها سبک و راحت بوده و فارغ از اینکه بخواهید آن‌ها را در چه فضا و مراسمی به‌ تن کنید، می‌توانند قدهای متفاوتی داشته باشند. به نظر می‌رسد طراحان دامن میدی، امسال تا حد زیادی از این نوع دامن الهام بگیرند.

برای پوشیدن دامن‌های پلیسه هیچ محدودیتی خاصی وجود ندارد؛ می‌توانید آن‌ها را در انواع پرینت‌شده، رنگی و ساده در استایل مختلف و حتی مدل مونوکروم با انواع و اقسام اکسسوری‌ها همراه کنید. ضمن اینکه دامن‌ پلیسه مجلسی زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل شما در سال جدید می‌بخشد.

ترند لباس بهار ۲۰۲۴ با پارچه شفاف

x5XOip1wIJN8

این نوع پارچه که مصارف خاص خود را دارد، به‌ تازگی موردتوجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته تا خلاقیت خود را به کار بی‌اندازند. این نوع لباس شاید برای آن‌ها که از فصل‌های سرد سال خسته‌ شده‌ باشند، یک انتخاب ایده‌آل باشد تا بیشتر و بهتر از همیشه آفتاب را روی پوست خود حس کنند. ترند پارچه شفاف را می‌توان در لایه‌بندی‌ها و ضخامت‌های مختلف پیدا کرده و به‌این‌ترتیب آن‌ها که این نوع پوشاک را می‌پسندند، می‌توانند بنا بر سلیقه خود لباس‌های بسیار بدن‌نما، یا نیمه‌شفاف را در کمدشان جا بدهند.

دامن‌‌های خیلی کوتاه

ersyLcjaRI1S

همان‌طور که اشاره کردیم، قرار است دامن‌های چین‌دار و پلیسه ترند فصل آینده باشند اما این معنای نادیده گرفتن باقی استایل‌ها نیست!

یکی از انواع استایل ترند امسال، دامن‌های مینی بسیار کوتاه است که سوپرمدل‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی را به خاطر ما می‌آورد. این نوع دامن‌ها را می‌توان به‌همراه انواع نیم‌تنه‌ها پوشید تا زیبایی بیشتری به استایل شما بدهد. دامن‌های مینی، در طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود بوده تا شما بتوانید هر ترکیبی را که دوست دارید با آن‌ها بسازید. با این‌که این دامن‌ها کوچک هستند و با مقدار کمی پارچه تولید می‌شوند اما تاثیر آن‌ها بدون اغراق چشمگیر است!

استایل ترند بهاره با کت‌ و شلوار سفید

کت-و-شلوار-سفید-عید-1401

یکی از ترندهای لباس بهار ۲۰۲۴ که خانم‌های ایرانی هم به سادگی می‌توانند آن را بیرون از خانه بر تن کنند، همین کت‌ و شلوارهای سفید است. لباسی که با رنگ روشن و دوخت عالی خود می‌تواند به شهرمان رنگ و روی تازه‌ای بدهد.

شما می‌توانید برای اینکه استایلتان از یک‌دستی خارج شود، این استایل ترند را با اکسسوری‌هایی مثل کمربند و کیف به رنگ سیاه ست کرده تا با ایجاد تضاد رنگی، جذابیت بیشتری به لباس خود بدهید.

جوراب‌شلواری، اکسسوری جذاب سال جدید

NNjDSTawuGCL

جوراب‌شلواری معمولا طی زمستان طرفداران بیشتری داشته اما همین که پا به فصل گرم می‌گذاریم افراد ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را کنار بگذارند. حالا امسال طراحان مد سنت‌شکنی کرده تا این اکسسوری جذاب هم ترند لباس بهار باشد؛ البته قرار نیست آن را به شکل همیشگی ببینید، بلکه طراحان آن در قالب‌هایی مانند ساق‌های توری، جوراب‌های قلاب‌بافی یا جوراب‌های بلند با تزییات مختلف روانه بازار خواهند کرد!

لباس بندی

مانتو-سال-مد-مدل-شومیز-دامن-ساس-بند-دار-کد-812-13

این نوع لباس‌ها به‌تازگی مد شده‌اند اما می‌توان از استقبال خریداران حدس زد که باید در فصول آتی، لباس‌های بندی را به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای دیگر ترندهای لباس بهار ۲۰۲۴ در نظر بگیریم. چه آن لباس که برای تکمیل استایل خود انتخاب کرده‌اید تاپ باشد، کفش یا حتی شلوار، در هر صورت جذابیت آن‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر خودشان را نشان می‌دهد.

لباس زرد نئونی

large-شیک-ترین-ست-زنانه-به-رنگ-زرد-

لباس‌های زرد نئونی قرار است که یکی از داغ‌ترین ترندهای لباس بهار و تابستان ۲۰۲۴ باشند. جالب اینجاست استایل مونوکروم با این رنگ احتمالا یکی از خاص‌ترین استایل‌های ترند امسال را بسازد!

بافتنی‌ها

KRVtCl9NWUSW

خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که بافتنی برای فصل بهار و تابستان به‌ عنوان ترند پارچه انتخاب شوند اما سال ۲۰۲۴ قصد دارد در دنیای مد یک سال خاص باشد و به همین امر هم هست که شما می‌توانید انواع تاپ، نیم‌تنه، شلوار، دامن و حتی کیف تابستانه را از جنس پارچه‌های بافتنی یا قلاب‌بافی تهیه کنید. این استایل ترند، بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای قدم‌ زدن کنار ساحل یا گردش‌های شبانه در شهر به‌شمار می‌آیند.

کیف‌های بسیار بزرگ

OnpyVK9bOhe8

به‌نظر می‌رسد بالاخره وقتش رسیده تا با کیف‌های کوچک که صرفا جنبه تزیینی دارند، خداحافظی کنیم؛ اما انگار طراحان مد علاقه کمی به تعادل دارند و حالا از افراط به تفریط رو آورده‌اند. کیف‌هایی که امسال ترند شده، قرار است خیلی خیلی بزرگ بوده و بعضی از آن‌ها آن‌قدر جا دارند که ما امیدواریم وسیله‌ کافی برای پر کردن آن‌ها داشته باشید و در عین حال، قدرت کافی برای جا‌به‌جا کردنشان.

این کیف‌های بسیار بزرگ که به کیف‌های مام‌استایل معروف هستند، مانند هم‌ نام‌های دیگرشان از نظر ابعاد بزرگ‌تر از اندازه‌های معمول هستند.

با استایل ترند بهاره در تمام موقعیت‌ها بدرخشید

در این مطلب به برخی از جالب‌ترین استایل ترند بهاره پرداختیم و آن‌ها را به شما معرفی کردیم. شاید ترند لباس بهار ۲۰۲۴ ، با انتظارات ما چندان هماهنگی نداشتند؛ اما این را به خاطر داشته باشید که طراحان مد همواره تلاش می‌کنند تا ضمن به‌کارگیری ایده‌های قدیمی، خلاقیت‌ به‌ خرج دهند و سبک امروزی را در تار و پود جهان مد بدمند.

 

 

منبع: vogue

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار