گوناگون

آموزش تهیه رنگ موی خانگی و گیاهی

آموزش تهیه رنگ موی خانگی و گیاهی

پارسینه: در مقاله زیر دو روش تهیه رنگ مو خانگی با حنا و لبو را آموزش داده ایم.

به گزارش پارسینه به نقل از بانوان زیبا، رنگ مو یکی از لوازم آرایش هایی است که هم خانم هم آقا از آن استفاده می کنند. شما میتوانید به جای رنگ مو شیمیایی، از رنگ مو خانگی استفاده کنید.مزیت رنگ مو خانگی سالم بودنش است. رنگ مو خانگی انواع مختلفی دارد. شما میتوانید با مواد طبیعی رنگ مو خانگی درست کنید. برای طرز تهیه رنگ مو خانگی همراه ما باشید.

رنگ مو با لبو و حنا :

با ترکیب لبو و حنا به آسانی قادر خواهید بود که رنگ مویی طبیعی و پرخاصیت برای موها تهیه نمایید. برای اینکار لازم است که یک عدد لبو را در مقداری آب بجوشانید. سپس 5 الی 6 قاشق حنا به آن اضافه نمایید. ترکیب حاصل شده را به خوبی با هم مخلوط نمایید تا به شکل خمیر درآید.
برای اینکار می توانید آن ها را درون مخلوط کن بریزید. پس از اینکه لبو و حنا به خوبی باهم مخلوط شدند آن ها را بر روی موهایتان قرار دهید و پس از گذشت یک ساعت آبکشی نمایید. این رنگ موی طبیعی سبب شرابی شدن موهایتان خواهد شد بدون آنکه بخواهد آسیبی به آن ها زده باشد.

طرز تهیه رنگ مو با لبو:

برای تهیه ی رنگ مو با لبو و بدون حنا در ابتدای کار یک لبو متوسط را خرد کنید و بجوشانید. شما می توانید برای اینکه لبو رنگ بیشتری بدهد چند قطره سرکه هم به آن اضافه کنید. پس از آنکه لبوها کاملا در آب پخته شدند، اجازه دهید که خنک شوند. پس از خنک شدن لبوها آن ها را درون مخلوط کن قرار دهید تا کاملا یک خمیر یکدست به وجود بیاید.
خمیر حاصل شده را روی موها به مدت 30 دقیقه قرار دهید و در نهایت موها را بشویید. نکته ای که باید به آن توجه نمایید آن است که اگر موهای شما روشن باشد یک بار کافیست تا موهایتان کاملا رنگ بگیرد و در غیر این صورت اگر موهایتان به رنگ تیره است باید چندین بار این کار را انجام دهید تا به رنگ دلخواهتان برسید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار