گوناگون

تولید پهپاد باری CLS-۳۰۰ برای نیروی هوایی آمریکا

تولید پهپاد باری CLS-300 برای نیروی هوایی آمریکا

پارسینه: شرکت کالیفرنیایی Silent Arrow قراردادی را برای توسعه یک پهپاد باری دوربرد برای بخش نوآوری نیروی هوایی ایالات متحده منعقد کرده است.

به گزارش پارسینه به نقل از defense post، پهپاد باری CLS-300 یک نسخه کوچک شده از هواپیمای بدون سرنشین GD-2000 است که بارگیری سنگین و امدادی را انجام می دهد.

تولید پهپاد باری CLS-300

در مقایسه با سیستم گلایدر، پهپاد باری CLS-300 می تواند ۱۰ برابر برد پرواز را از طریق یک سیستم پروانه و موتور یکپارچه مقرون به صرفه حفظ کند. ظرفیت حمل بار این پهپاد، ۳۵۰ پوند (۱۵۹ کیلوگرم) است. پهپاد باریCLS-300 مي تواند از کشتی‌های نیروی دریایی و نقاط خام سطح زمین بلند شود.

چیپ یتس، مدیر عامل و بنیانگذار Silent Arrow گفت: « ما مشتاقانه منتظر یک برنامه فشرده با آزمایش های پیشرانه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ و به دنبال آن آزمایش های پروازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ هستیم تا بتوانیم به سرعت به جنگنده هایی که در مسیر آسیب و همچنین در زمینه های بشردوستانه و فاجعه هستند، کمک کنیم و همچنین سازمان های امدادی که به نیازمندان خدمت می کنند».

پهپاد گلایدر کوچک شده

در دسامبر ۲۰۲۱، Silent Arrow قراردادی را برای تحویل یک نسخه کوچک شده از من هواپیمای گلایدر GD-2000 به نیروی هوایی ایالات متحده امضا کرد.

این مجموعه، سیستمی را برای «درهای جانبی و استقرار رمپ چند واحدی» سفارش داد که با هواپیماهای باری این سرویس، قابل همکاری است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار