گوناگون

دیدار مخفیانه مقامات ارشد ارتش آمریکا با رهبران هوش مصنوعی

دیدار مخفیانه مقامات ارشد ارتش آمریکا با رهبران هوش مصنوعی

پارسینه: این یک رویداد سه‌روزه بود که توسط Scale AI، یک استارتاپ در زمینه امنیت داده‌ها، برگزار شد.

به گزارش پارسینه، این یک رویداد سه‌روزه بود که توسط Scale AI، یک استارتاپ در زمینه امنیت داده‌ها، برگزار شد. در این رویداد، رهبران هوش مصنوعی و نظامی از کشورهای مختلف درباره چالش‌ها و فرصت‌هایی که هوش مصنوعی به همراه دارد، گفتگو کردند. برخی از موضوعات مورد بحث عبارت بودند از: روابط هوش مصنوعی بین آمریکا و چین، احتمال رسیدن به هوش جامع مصنوعی، خطرات هوش مصنوعی برای امنیت ملی و بین‌المللی، و نقش پردازنده‌هایی که هوش مصنوعی را قدرتمند می‌کنند. این رویداد در یک هتل مخفی در نزدیکی شهر پارک سیتی در یوتا برگزار شد و تنها رسانه‌ای که به آن دسترسی داشت، بلومبرگ بود. بلومبرگ قول داده بود که هیچ چیزی از آنچه در این رویداد شنیده است، نقل‌قول نکند. بنابراین، جزئیات بیشتری از این رویداد محرمانه در دسترس نیست.

در روزهای اخیر، قبل از اینکه تغییرات در مدیریت OpenAI اتفاق بیفتد، گروهی از متخصصان هوش مصنوعی و نظامی در یک جلسه محرمانه سه‌روزه در کوهستان‌های یوتا دیدار کردند. این جلسه توسط Scale AI برگزار شد که یک استارتاپ در زمینه امنیت داده‌ها است و به مشتریانی از جمله OpenAI و ارتش آمریکا خدمات می‌دهد. در یک هتل لوکس نزدیک به شهر پارک سیتی در یوتا، کارشناسان داخلی هوش مصنوعی و نظامی در این جلسه این امکان را داشتند که راجع به چالش‌ها و مسائلی که صنعت هوش مصنوعی با آن‌ها مواجه است، صحبت کنند. در این رویداد سه‌روزه، موضوعاتی مانند سرعت رشد هوش مصنوعی و احتمال رسیدن به هوش جامع مصنوعی یا AGI مورد بحث قرار گرفت. AGI به هوش مصنوعی‌ای گفته می‌شود که می‌تواند مانند انسان یا حتی بهتر از انسان استدلال کند.

ما فقط اطلاعات عمومی از این جلسه مخفیانه را می‌دانیم و بیشتر جزئیات آن هنوز مخفی مانده است. ما می‌دانیم که موضوعاتی مانند روابط هوش مصنوعی بین آمریکا و چین و بررسی عمیق پردازنده‌هایی که این فناوری را پیشرفت می‌دهند، در این جلسه مطرح شده‌اند.

دلیل عدم وجود اطلاعات بیشتر درباره این جلسه این است که بلومبرگ، تنها رسانه‌ای که در این جلسه حضور داشته است، قول داده است که هیچ چیزی از آنچه در این رویداد شنیده است، نقل‌قول نکند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد