گوناگون

کامیون برقی جدید و پیشرفته چین رونمایی شد+ فیلم

کامیون برقی جدید و پیشرفته چین رونمایی شد+ فیلم

پارسینه: دو محصول جدید از فاو رونمایی شد محصولاتی که توجه زیادی را به خود جلب کرده بود.


به گزارش پارسینه به نقل از دیزلیران، کامیون برقی فوق العاده و یک کابین با نام‌های «Xingyi» و «Xingqi» معرفی شدند و توجه بی شماری را به خود جلب کرد. کامیونی با سوخت الکتریکی J۷ Chuangling، شارژر J۶P و تعویض آن به نسخه ۲.۰ و J۶L تخت هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند.
این‌ها برخی از محصولات انرژی جدید هستند که توسط FAW Jiefang در نمایشگاه بین المللی خودرو‌های تجاری ووهان در سال ۲۰۲۳ ارائه شده است. در این نمایشگاه، FAW Jiefang از محصولات پیشرفته خود در غرفه B۲ سالن نمایشگاه کامیون‌ها رونمایی کرد و فناوری آینده‌نگر و محصولات جدید انرژی ۲.۰ خود را عرضه کرد.
FAW Jiefang با پیشروی توسعه زمان، از انرژی سنتی به مسیر انرژی جدید ادامه داده است.
آینده اینجاست و FAW Jiefang آماده حرکت است.
شرکت فاو به رهبری ادامه می‌دهد
FAW Jiefang به عنوان شرکت برتر کشور چین می‌باشد و دیگر نیازی به اثبات شکوه خود در زمینه خودرو‌های تجاری با سوخت دیزلی ندارد. برای سال‌های متمادی، این یک معیار در صنعت بوده است.
FAW Jiefang در تمام حوزه‌ها چه حوزه فروش باشد و چه عرضه محصولات جدیدی که همگام با زمانه باشد، چه بازاریابی مقدماتی یا خدمات گس از فروش، یک پیشرو در صنعت است.
زمان روبه جلو حرکت می‌کند انرژی و سوخت به سمت انرژی پاک و الکتریکی در حال حرکت است.
Pei Guoquan، معاون اجرایی بخش FAW Jiefang New Energy Division در این نمایشگاه گفت: "در هر دوره تغییر انرژی، شرکت کنندگان مختلفی ظاهر می‌شوند که بسیار طبیعی است. ظهور رقبای مختلف تأثیر عمیقی بر کل صنعت دارد. در عصر انرژی جدید، شرکت FAW Jiefang در این زمینه همواره پیشرو بوده و اکنون از بروز‌ترین تولدیات خود در این نمایشگاه رونمایی کرده است.
شکی نیست که FAW Jiefang اهداف توسعه بالاتری را در دوره جدید برای خود در نظر گرفته است و مصمم است بار دیگر این روند را در دور جدیدی از رقابت‌ها رهبری کند و همواره در این صنعت پیشرو باشد.
"اول، شرکت FAW Jiefang می‌خواهد در فناوری پیشرو باشد. ما "یک وسیله نقلیه، یک کابین" را به این نمایشگاه آورده‌ایم که طراحی آینده‌نگر و جدیدی دارد. علاوه بر این، از نظر فرمول‌بندی انرژی جدید و استاندارد‌های فنی هوشمند برای وسایل نقلیه تجاری در نظر گرفته شد.
دوم، FAW Jiefang یک رهبر ارزشی خواهد بود، و FAW Jiefang به ارائه چرخه عمر کامل و کم هزینه به کاربران ادامه خواهد داد. راه‌حل‌های با ارزش و با قابلیت اطمینان بالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
سوم، FAW Jiefang خواهد کرد Jiefang به کار خوب خود در نوآوری، از جمله فناوری Lantu در زمینه انرژی جدید، فناوری Zhitu در زمینه خودرو‌های هوشمند و فناوری Yitu در زمینه خدمات پس از فروش ادامه خواهد داد. در آینده، FAW Jiefang همچنین در زمینه رهبری نوآوری از نظر محصولات، فناوری و محیط زیست کار خوبی خواهد کرد. همچنان در صنعت خودرو‌های تجاری را در جهت سبزتر و انتشار کربن کمتر هدایت خواهد کرد. "
شرکت فاو گام به گام پیش می‌رود
در طی سال‌های اخیر تحت هدایت استراتژی ملی شرکت فاو به صورت نوآوری در مسیر تولید سوخت‌های پاک حرکت کرد. تلاش‌های بی وفقه این شرکت را می‌توان در کامیون برقی که در نمایشگاه رونمایی کرد دید.
از نظر Pei Guoquan، FAW Jiefang یک طرح دقیق برای هدایت توسعه عصر جدید ایجاد کرده است که تقریباً می‌توان آن را به سه مرحله تقسیم کرد.
وی به خبرنگاران گفت: مرحله اول از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ است. شرکت فاو برای تکمیل کردن خودرو‌های دیزلی در این ۵ سال وقت گذاشت. مرحله دوم از سال ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۵ است. در این مرحله به سمت هوشمند سازی خودرو‌ها و دیجیتالی کردن آن‌ها می‌رود. مرحله سوم که ما بین سال‌های ۲۰۲۵ الی ۲۰۳۰ برای راه اندازی خودور‌های تجاری جدید با انرژی جدید و عرضه به بازار کار می‌کند.
Pei Guoquan همچنین افزود: در طول کل فرآیند، FAW Jiefang سه مسیر فنی را اتخاذ خواهد کرد: پیل‌های سوختی الکتریکی، هیبریدی و هیدروژنی برای کمک به موتور‌های احتراق داخلی هیدروژنی و موتور‌های احتراق داخلی هیدروژن-آمونیاک، در نهایت سرعت را برای شما تضمین می‌کند. مسیر‌های متعدد می‌توانند به پیشروی خود ادامه دهند؛ علاوه بر این، FAW Jiefang بسیاری از محصولات فناوری آینده‌نگر را نیز به کار گرفته است و همه آن‌ها در آینده به همه معرفی خواهند شد. "
همانطور که همه می‌دانیم، FAW Jiefang سهم بالایی از بازار کامیون سازی را دارد. با توجه به محدودیت‌های فناوری باتری، برد کامیون‌های انرژی جدید اغلب تنها ۲۰۰-۳۰۰ کیلومتر است. FAW Jiefang به‌عنوان پیشرو در بخش بازار خطوط حمل‌ونقل جاده‌ای، محصولات جدید و راه‌حل‌های کلی را در عصر انرژی جدید عرضه خواهد کرد.
قابل درک است که FAW Jiefang به زودی کامیون‌های هیبریدی و پیل سوختی جدید خود را راه اندازی می‌کند و به طور فعال زیرساخت‌هایی مانند ایستگاه‌های تعویض باتری و ایستگاه‌های سوخت گیری هیدروژن را راه اندازی می‌کند و در نهایت مجموعه کاملی از راه حل‌ها را برای محصولات ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

  • عسل

    تو ظاهر که چیز خوبی بود،ایرانی ها میارنشان برای حمایت از تولید چینی و کار خانجات چینی میکنن اشان تو پاچه ملت بعدا خوب ترش را هم میسازند ،در کل کالای چینی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار