گوناگون

هزینه تفریحات در جزیره کیش

هزینه تفریحات در جزیره کیش

پارسینه : وقتی در فکر سفر به کیش هستید، بلافاصله تصاویر تفریحات شگفت‌انگیز این جزیره در ذهن شما نقش می‌بندد. از فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز گرفته تا پارک‌ها و فضاهای سبز هیجان‌انگیز، کیش برای همه‌ی گردشگران جذابیت‌هایی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که چه‌کاری انجام دهید، نگران نباشید، ما به شما کمک خواهیم کرد. در این مقاله علاوه بر معرفی انواع تفریحات این جزیره، هزینه تفریحات در جزیره کیش را هم بررسی خواهیم کرد.

۱. ورزش‌های آبی، تماشای سواحل و شنا

ورزش‌های آبی در کیش را باید امتحان کنید. تجارب فوق‌العاده‌ای که در میان آب‌های شفاف خلیج‌فارس کسب می‌کنید، ارزش خرید بلیط هواپیما کیش را دارد. همچنین چندین پارک ساحلی در این جزیره وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و از تماشای دریا لذت ببرید. شنا در خلیج‌فارس نیز تجربه‌ای است که نباید از دست بدهید. کیش دارای سواحل مردانه و زنانه است که می‌توانید از شنا در آب‌های تمیز و جذاب لذت ببرید.

اگر پارک‌های آبی را ترجیح می‌دهید، اوشن پارک یک گزینه عالی است که امکانات شنا و طیف وسیعی از سرگرمی‌ها را ارائه می‌دهد. هزینه شنا در پلاژها ۸۰ هزار تومان و هزینه بلیط اوشن پارک حدود ۷۸۰ هزار تومان است.

اگر در میان تفریحات در جزیره کیش، به ورزش‌های آبی علاقه دارید، کیش انواع کلوب‌ها و مناطق تفریحی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید تمام تجهیزات موردنیاز خود را در آن‌ها پیدا کنید. پاراسلینگ، جت‌اسکی، قایق‌سواری با بنانا، کایاک‌سواری و غواصی تنها چند نمونه از فعالیت‌های هیجان‌انگیز موجود در این جزیره هستند. هزینه ورزش‌های آبی کیش از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان متغیر است.

۲. جایروکوپتر

برای تماشای منظره‌ای خیره‌کننده از جزیره و خلیج‌فارس، می‌توانید جایروکوپتر را از بین تفریحات جزیره کیش امتحان کنید. جایروکوپتر یک وسیله پرنده ساده است که برای دو نفر طراحی شده است. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و می‌خواهید از یک پرواز کوتاه لذت ببرید، جایروکوپتر کیش یک گزینه عالی برای کشف دیدنی‌های کیش از نقطه دید بالاتر است. قیمت بلیت جایروکوپتر یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

۳. بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یک فعالیت پرطرفدار در کیش است که با کمک طناب‌های الاستیک، یک تجربه هیجان‌انگیز از سقوط آزاد از ارتفاع را ارائه می‌دهد. بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش یکی در ارتفاع 40 متری و دیگری در ارتفاع 60 متری است. برای پرش از سکوی 60 متری باید تجربه قبلی از سکوی ارتفاع پایین را داشته باشید. علاوه بر این، برای شرکت در بانجی جامپینگ باید شرایط عمومی سلامت را داشته باشید. قیمت بلیت بانجی جامپینگ یک‌میلیون و ۵۸ هزار تومان است.

هزینه تفریحات در جزیره کیش

۴. پرش آزاد بر تشک

برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین هستند، امکان پرش آزاد ۱۲ متری روی تشک بادی در جزیره وجود دارد. این فعالیت که چندین سال است که متداول شده است، یک آزمون شجاعت است و معمولاً فقط یک‌بار انجام می‌شود. قیمت بلیط پرش 350 هزار تومان و تابع مقررات سلامت عمومی است.

اگر به پرش از ارتفاع علاقه‌مند هستید، با رزرو بلیط قطار یا هواپیما به کیش بیایید و حتماً پرش آزاد را امتحان کنید.

۵. تونل باد

یکی دیگر از تفریحات در جزیره کیش، تونل باد است، استوانه‌ای بزرگ که به شما امکان می‌دهد بدون احساس هیچ خطری، احساس پرواز و سقوط را تجربه کنید. شرکت در تونل باد مستلزم آموزش و رعایت نکات ایمنی ارائه‌شده توسط مربی است. قیمت بلیط تونل باد یک‌میلیون و هفت‌صد هزار تومان است.

۶. سافاری کیش

سافاری کیش پارکی است که فعالیت‌های هیجان‌انگیز متنوعی را برای گذراندن اوقات فراغت شما در جزیره ارائه می‌دهد. در این پارک می‌توانید از کارتینگ، شترسواری و بازی‌های گروهی مانند پینت‌بال و فوتبال حبابی لذت ببرید. بلیط ورودی پارک سافاری ۱۵ هزار تومان و قیمت هر فعالیت از ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

هزینه تفریحات در جزیره کیش

۷. ایستگاه آدرنالین

اگر در میان تفریحات جزیره کیش، به دنبال سرگرمی‌های مدرن هستید، ایستگاه آدرنالین یا آدرنالین استیشن در کیش، جایی است که باید از آن بازدید کنید. سینماهای چندبعدی و فناوری‌های پیشرفته مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در این مکان ارائه می‌شود. در این مجموعه، با 10 دستگاه مختلف و 120 بازی، برای هر سلیقه‌ای، چیزی برای سرگرمی وجود دارد. قیمت بلیط ایستگاه آدرنالین ۱۲۰ هزار تومان است.

۸. شهربازی هایلند

اگر با خانواده و فرزندان خود به تورکیش رفتید، حتماً به شهربازی هایلند بروید. شهربازی هایلند کیش یک جاذبه خانوادگی محبوب است. در این شهربازی بازی‌های مناسب و هیجان‌انگیزی برای تمام سنین وجود دارد. علاوه بر وسایل بازی مختلف، یک رستوران و کافه نیز در این محل وجود دارد. اتاق لیزر، کارتینگ، ترامپولین، سالن ارواح، سورتمه‌سواری و موارد دیگر را نیز می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید. قیمت بلیت شهربازی هایلند از ۲۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان است.

۹. اتاق فرار

چنانچه به دنبال یک فعالیت گروهی هیجان‌انگیز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تجربه اتاق فرار را میان سایر تفریحات در جزیره کیش امتحان کنید. هرکدام از اتاق‌های فرار پارک آبی یا اتاق فرار دیپلمات‌ها را انتخاب کنید، هر دو داستان‌های هیجان‌انگیز و مرموزی را ارائه می‌دهند. یک گروه 2 تا 5 نفره جمع‌ کنید و خود را برای حل معماها و فرار در یک بازه زمانی مشخص به چالش بکشید. قیمت بلیط اتاق‌های فرار از 150 هزار تومان شروع می‌شود.

۱۰. تم پارک

تم پارک مکانی است که هم کودکان، هم نوجوانان و هم گروه‌های بزرگسال می‌توانند از آن لذت ببرند. این مجموعه دارای دو پارک مجزا است: پارک ژوراسیک و پارک جادویی. قسمت هیجان‌انگیز این است که تنها با یک بلیط می‌توانید به امکانات هر دو پارک دسترسی داشته باشید. تم پارک که یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات در جزیره کیش است، بخش‌های مختلفی را برای سرگرمی شما ارائه می‌دهد. قیمت بلیط تم پارک ۳۵۰ هزار تومان است.

۱۱. کرایه دوچرخه

دوچرخه‌سواری یک فعالیت مقرون‌به‌صرفه و لذت‌بخش برای گشت‌وگذار در کیش است. این جزیره مسیر طولانی برای دوچرخه‌سواری دارد که به شما امکان می‌دهد در حال رکاب زدن محو تماشای مناظر زیبای خلیج‌فارس شوید. دوچرخه در اندازه‌های مختلف و با امکانات گوناگون، برای همه سنین و ترجیحات در دسترس است. کرایه دوچرخه از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

۱۲. پارک برفی پنگوئن

برای کسب تجربه‌ای بی‌نظیر میان انواع تفریحات در جزیره کیش، از پارک برفی پنگوئن‌های کیش دیدن کنید. این پارک به‌عنوان اولین پارک برفی ایران، فرصتی برای فرار از گرما و لذت بردن از یک محیط برفی است. در این پارک لباس‌های گرم ارائه می‌شود، بنابراین نگران سرما نباشید. قیمت بلیط پارک برفی پنگوئن‌ها 540 هزار تومان است.

۱۳. تله‌‌کابین

با سوارشدن بر تله‌کابین میکا از تماشای مناظر خیره‌کننده خط ساحلی کیش لذت ببرید. این تله‌کابین حدود 3 کیلومتر از مرکز خرید میکا تا مارینا کیش را طی می‌کند. ظرفیت هر کابین 8 نفر است و مدت‌زمان سفر حدوداً 20 دقیقه است. دوربین خود را برای ثبت مناظر خیره‌کننده فراموش نکنید. قیمت بلیط تله‌کابین ۲۷۰ هزار تومان است.

کلام آخر

اگر به دنبال سرگرمی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز هستید، کیش یک مقصد ایده‌آل محسوب می‌شود. بااین‌حال، با در نظر گرفتن هزینه‌ها، به‌ویژه هزینه تفریحات در جزیره کیش مهم است. هدف این مقاله علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد تفریحات کیش، ارائه اطلاعاتی در مورد هزینه‌های مرتبط با آن تفریحات بود. با آشنایی با این جزئیات، می‌توانید سردرگمی در طول سفر خود را به حداقل برسانید و حتی برخی از فعالیت‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار