گوناگون

گفتگو با خفت گیر ۱۹ ساله و واکنش عجیب او+فیلم

گفتگو با خفت گیر ۱۹ ساله و واکنش عجیب او+فیلم

پارسینه: پسر ۱۹ ساله ای که با استفاده از سلاح سرد اطراف مدارس پسرانه خفت گیری و سرقت انجام می داده سرانجام به دام پلیس افتاد.

سارق ۱۹ سال دارد، متهم به خفت گیری است و در این زمینه سابقه هم دارد، درمورد انگیزه اش برای سرقت به رکنا می گوید: جلوی در مدارس پسرانه می رفتم و برای خودنمایی و اینکه با دوستانم کل کل هم داشتم خفت گیری می کردم.

وی گفت: می خواستم به دوستانم ثابت کنم بچه نیستم و می توانم سرقت کنم.

سارق در مورد روشی که برای سرقت به کار می برده گفت: با سلاح سرد چاقو دانش آموزان پسر را تهدید می کردم و از آنها خفت گیری می کردم.

او در مورد سابقه اش در زمینه خفت گیری و سرقت گفت: 3 بار سابقه دستگیری و به دلیل خفت گیری دارم، گاهی هم اتباع افغان را طعمه قرار می دادیم، اعتیاد ندارم و قصدم فقط خودنمایی جلوی دوستانم بود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

  • محمد مهدی اسلامی

    بسمه تعالی غیر من گر مقصر است هر کس __هست تقصیر وی کم از من بس __داشتم چون بعهده شغل نبی __لیک نا خواسته بوده ام چو یبی __بی خبر از خودم بسی شادان __عمر کردم بسر ولی نا دان __هیچگه از خودم نپرسیدم __کو کدام میوه را ز دین چیدم ؟__هیچ نرفتم بفهمم از قر آن __یا ز نهج البلاغه و برهان __تا کنم منتقل به طالب خود __با بیان لطیف و جلب خود __ با یکی از همکاران خود که او نیز مانند بنده ی معلم بود ،گفتگو می کردیم ، پرسید «چرا خودت را سرزنش می کنی و مقصر میدانی ؟ » در جواب گفتم اگر بنده و امثال بنده که شغلمان معلمی یعنی شغل انبیاء علیهم السّلام بود ، درست بوظیفه عمل کرده بودیم و ادب و اخلاق می دانستیم و بشاگردانمان منتقل می کردیم ، امروز شاهد این همه بد گوئی و رفتاربد افراد نسبت بیکدیگر نبودیم . ما باید خوشگوئی و خوشرفتاری را بشاگردان خود می آموختیم که متأسفانه خود نیز نمیدانسیم .امام صادق علیه الصّلوة و السّلام میفرماید:
    «إن مِن علاماتِ شِرکِ الشَّیطانِ الذی لا یُشَکُّ فیهِ أن یکونَ فَحّاشا، لا یُبالی ما قالَ و لا ما قیلَ فیهِ . :=یکی از نشانه‌های شریکِ شیطان که تردیدی در آن نیست، این است که دشنام‌گو باشد و باکی نداشته باشد که چه می‌گوید و چه می‌شنود. لذا عرض می کنم : کنید کار خود را ز شیطان جدا __نگوئید دشنام به خلق خدا__چه نیکو بیانی است ،سپاریم بگوش __اگر صاحب عقل هستیم و هوش __کجا می زند شخص فرهیخته جوش __که اثقال شیطان بگیرد بدوش ؟»
    .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار