گوناگون

مادر آرمیتا گراوند بازداشت شد؟

مادر آرمیتا گراوند بازداشت شد؟

پارسینه: قوه قضاییه اعلام کرد که خبر بازداشت مادر آرمیتا گراوند صحت ندارد.

به گزارش پارسینه به نقل از میزان، از ساعتی پیش رسانه‌های جریان معاند با انتشار ادعایی دروغ از بازداشت مادر آرمیتا گراوند خبر دادند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین خبری صحت ندارد و مادر آرمیتا گراوند بازداشت نشده است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ۱؛ آیا واگنهای قطار مجهز به دوربین هست ؟!
    ۲؛ اگر داخل واگن دوربین هست ، چرا فیلم داخل واگن را نمی گذارند ، تا مردم‌ ببینند و قضاوت کنند ؟!
    ۳؛قابل توجه سعید قاسمی !! ، که فکر می کرد روحانی برجام را برای خودش امضاء کرده، که ۳ هراز میلیارد پول مردم را به آمریکا انتقال دهد و طرف درست تاریخ بایستد !! شرایط اسفناک اقتصادی چنان مردم را له کرده، که توان پرداخت هزینه ، سرویس مدرسه بچه هایشان را ندارند ، اگر حداقل شرایط اقتصادی کشور درست می شد ، پدری مجبور نبود بچه اش را با مترو به مدرسه بفرستد که نه مرگ مغزی ، افتادن در ریل ، برخورد با واگن ، آتش سوزی ، تصادف هنگام عبور از خیابان و هزاران هزار اتفاقی که می شود در مسیر خانه تا مدرسه برای یک دخترک ۱۶ ساله بیفتد .
    ۴؛ نگذارید قضیه آرمیتا گراوند ، مثل مهسا امینی شود ، که بیش از یکسال کشور به خاک و خون کشیده شد، مسئولان قضایی و امنیتی کشور مسئله را صادقانه به مردم توضیح دهند ، با پدر و مادر آرمیتا صحبت شود ، تهدیدی در کار نباشد .
    ۵؛ بعد از ۴۶ سال مملکت داری با راهکار اشتباه ، مثل یک دورهمی ، بدون برنامه ریزی برای آینده ، با تفکر یک گروه خاص، بدون درنظر گرفتن رای و نظر و جایگاه مردم ، سوت آغاز اصلاحات و تغییرات را به صدا درآوردید ، مردم ۴۶ سال منتظرند تا شرایط کشور و شرایط مردم عوض شود ، ۴۶ سال به گونه ای معلقند و هر چند سالی که افرادی با ایده تغییرات پا به عرصه سیاست کشور می گذارند ، با اینکه با اقبال عمومی مواجه می شود ولی عده ای در راس حاکمیت تمایلی به اصلاحات و تغییر و اوضاع و احوال مردم ندارند و در مواقع مانع و سدی شده اند برای اصلاح امور مردم و کشور . بالاخره بعد از ۴۶ سال سنگمان را با مردم واکنیم ، یا مردم در این کشور حق و سهمی دارند یا ندارند ! اگر قرار باشد کشور ملک تلق ، حاکمیت ما باشد که خودشان ببرند و بدوزند و آمریکا ناخوشایند باشد و عربستان ناخوشایند باشد ، کشور و مردم ۴۶ سال در انزوا و تحریم باشند ، منابع طبیعی رو به نابودی رود ، به مردم بگویید و اگر حاکمیت وکیل مردم هست ، ایران خانه ایرانیان هست ، اجازه بدهید دلسوزان ، متعهدان ، وارد میدان سیاست شوند ، همانطور که برجام و اصلاحات دولتهای قبل ، تا حدودی شرایط را به نفع مردم و کشور تغییر دادند ، ایران را از جنگ ویرانی و درگیری داخلی و تجزیه نجات دادند ، سکان اداره کشور را به دست بگیرند و جلو ویرانی دوباره کشور را بگیرند به قول ((قاسم سلیمانی)) با چنین تفکری نمی شود کشور را اداره کرد ،اگر قصدمان مملکت هست . اینکه ۴۶ سال مردم را در بحران نگه داریم و خودمان و اطرافیان و زیر مجموعه امان ( مثل برادران جبلی ) در شرایط آرمانی و ایده ال و رفاه و آرامش و اقامت خارج از کشور و تحصیل در خارج از کشور و مناطق مرفه نشین تهران و دیگر شهرها زندگی کنند و مردم بعد از سی سال خدمت به خاطر یک وام ۲۰ میلیونی امام جمعه را بکشند ، خانه و مسکن برایشان حکم کیمیا شده ، مواد خوارکی از گوشت و مرغ و ماهی ...... برایشان حسرت شده ، زیر بار فشار اقتصادی له شده اند ، محدودیت های اجتماعی باعث شیوع انواع و اقسام بیماری روحی و روانی و خودکشی های روزانه در کشور شده ، آمار بالای بیماران سرطانی ، سکته های قبلی ، دیابت به خاطر شرایط نامساعد اجتماعی و اقتصادی ، بیکاری جوانان ، ورشکستگی اقتصاد ، منتقدان و فعالان مدنی زندانی ، اعدام معترضان ، ویرانی منابع طبیعی ، خشک شدن دریاچه اورمیه ، فیلترینگ...... زندگی در جزیره تنهایی ، هدف انقلاب مردم در سال ۵۷ نبود . مردم را دریابیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار