گوناگون

اقدام فوری اینستاگرام علیه نیما نکیسا/ گلر سابق ایران چه حرف‌هایی زده بود؟ + عکس

اقدام فوری اینستاگرام علیه نیما نکیسا/ گلر سابق ایران چه حرف‌هایی زده بود؟ + عکس

پارسینه: اینستاگرام، صفحه نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را حذف و از دسترس خارج کرد. نکیسا اخیرا موضع گیری های خبرسازی در خصوص اتفاقات اخیر انجام داده بود.

اینستاگرام ، صفحه نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را حذف و از دسترس خارج کرد. نکیسا اخیرا موضع گیری های خبرسازی در خصوص اتفاقات اخیر انجام داده بود.

نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفته بود: از زمانی که ایران بود و تا هزاران سال دیگر که خواهد ماند، با تمام وجود ذره ذره خاک آن را عاشقانه می‌پرستم، اما شماهایی که خارج از ایران زندگی خود را تغییر دادید و زیر یک پرچم دیگری قسم خوردید و یک زمانی اگر جنگی با این کشور شود مجبور هستید که برای آنجا ادای دین کنید، بدانید اگر بحثی به وجود آمده داخل کشور خودمان بوده است. اصلا دلیلی ندارد که شما بخواهید ورود کنید. من به همه ایدئولوژی‌ها احترام می‌گذارم اما با نقد محترمانه.

اقدام فوری اینستاگرام علیه نیما نکیسا/ گلر سابق ایران چه حرف‌هایی زده بود؟ + عکس

نکیسا در مورد اینکه برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر نیز مطالبی را در فضای مجازی بر ضد منافع ملی منتشر کردند، گفت: در کشورهای دیگر که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند، این کار فقط شعار است. همین که برخی بازیکنان خارجی که از پول ایران استفاده می‌کنند و نظر خودشان را هرچند علیه ایران بیان می‌کنند، آیا این نشان از دموکراسی در ایران نیست؟ آیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و مردم که در نهایت باید از جیب خودمان دوباره تهیه شود، نامش دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؟ من این چیزها را نمی‌پسندم.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آدم حسابی و فهمیده! آگاه!

  • شیرین صفوی

    ای بابا آزادی بیان و دمکراسی تو روز روشن اینه دیگه

  • ناشناس

    کسانی که فکر می کنند مدعیان دموکراسی و مدافعان آزادی در ادعاهایشان صادق هستند لطفا سری به فضای مجازی زده و یک کامنت مخالف در ذیل ویدئوهای یکی از این مدعیان دروغین بگذارید و اگر در کسری از دقیقه کامنتشان حذف و بلاک نشدید آنوقت همه حرف های کذب آنها را باور نمایید..مثلا تلویزیون ایران اینترنشنال که در بزرگنمایی و دروغ پردازی ید طولایی داشته و در انعکاس غیر واقعی اغتشاشات و آشوب های اخیر نقشی پررنگ ایفاء نموده و این مزدوری و خباثت و وطن فروشی را پایبندی به آزادی بیان و احترام به حقوق بشر میداند تلویزیونی است که با سرمایه 250 میلیون دلاری عربستان سعودی تاسیس و ماهانه 50 میلیون دلار نیز بابت هزینه های جاری و حقوق کارکنان و حق الزحمه کارشناسان مدعو به این تلویزیون پرداخت می کند و این تلویزیون به خاطر همین وابستگی مالی به خاندان آل سعود تا کنون یک دقیقه در مورد اخبار و وقایع عربستان سعودی برنامه و خبر تولید نکرده در حالی که این کشور خاشقچی را در کنسولگری خود در استانبول با اره برقی تکه و پاره نموده و در ظرف اسید پودرش کرده است و گردن 82 نفر را در یک روز زده و شبانه به کاخ محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان هجوم برده او را بازداشت و از مقامش عزل و محمد بن سلمان را به جای او نصب کرده است و صدها اخبار عجیب و غریب دیگر که اگر یکی از انها در ایران اتفاق می افتاد چه جنجالی به پا میکردند.

  • شیرین صفوی

    سلام ناشناس 12:07 من گذاشتم بدترین توهین ها به من شد بلاکم کردند و حذف کردند در ضمن از آن روز به بعد حمله به گوشی من شروع شد تو یوتیوب هم پیام گذاشتم زشت نرین الفاظ رو بکار بردن حتی تهدید کردند اگر پیدا ت کنیم چنین میکنیم و‌چنان

  • ناشناس

    حقش است! با مردم باش، آدم باش تا ….

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار