گوناگون

سوریه و عربستان به توافق نزدیک‌تر شدند

سوریه و عربستان به توافق نزدیک‌تر شدند

پارسینه: مشاور ویژه رئیس‌جمهوری سوریه اظهار کرد: تلاش‌هایی برای روابط بهتر بین دمشق و ریاض در جریان است و احتمالا در روزهای آینده شاهد نتایج این مساله باشیم.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، بثینه شعبان، مشاور ویژه بشار اسد ، رئیس‌جمهوری سوریه در گفت‌وگو با رادیو شام اف ام سفر محمد رضوان مرتینی، وزیر گردشگری به ریاض را گامی مثبت خواند و اشاره کرد، این مساله چند سال قبل ممکن نبود.

این در واکنش به حضور هیئت وزارت گردشگری سوریه در چهل و هفتمین نشست کمیته جهانی گردشگری خاورمیانه در ریاض مطرح شد.

شعبان درباره انتخابات ریاست جمهوری سوریه تاکید کرد: آنچه ملت سوریه انجام داد رساترین پاسخ به تلاش کسانی است که سعی کردند بگویند آنچه در کشور جریان دارد جنگ داخلی است و تلاش کردند بین خود ملت و نیز بین ملت و ارتش اختلاف بیندازند.

او درباره موضع گیری پنج کشور غربی که انتخابات را در گامی پیش‌دستانه انتخاباتی غیرشفاف و غیرقانونی توصیف کردند، گفت: مواضع کشورهای غربی مهم نیست ملت در درجه اول و هم‌پیمانان و دوستان‌مان در درجه دوم برای ما مهم هستند. همچنین طرف‌هایی که تروریست‌ها را به کشور فرستادند و علیه ما توطئه چینی کردند تبلیغات رسانه‌ای‌شان برای ما مهم نیست.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد