گوناگون

تب دانگی در حال شیوع است

تب دانگی در حال شیوع است

وزیر بهداشت گفت: امروز متاسفانه تب دانگی شیوع پیدا کرده و در کشور امارات بسیار شایع است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، عین اللهی، وزیر بهداشت در نشست خبری سخنگوی دولت با حضور وزرای کار و بهداشت گفت: امروز متاسفانه تب دانگی شیوع پیدا کرده و در کشور امارات بسیار شایع است.

وی ادامه داد: تا امروز ۸۰ بیمار شناسایی کردیم که عمدتا مسافرت خارج از کشور به خصوص به کشور امارات داشتند.

عین اللهی گفت: تا امروز ۱۷ هزار تخت بیمارستانی تجهیز و افتتاح شده است. اگر ۱۵۰ هزار تخت برای قبل و بعد از انقلاب بود، تا امروز ۱۵ درصد به تخت‌های بخش دولتی و دانشگاهی اضافه شده است.

وی افزود: قول داده بودیم که در ماه هزار تخت اضافه کنیم هزار تا از شهادت رئیس جمهور تا امروز اضافه کردیم و هزار تای دیگر شنبه توسط سرپرست ریاست جمهوری در کل کشور افتتاح می‌شود.

عین اللهی گفت: تا پایان دولت ۱۸ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح را انجام خواهیم داد. تخت بیمارستانی فقط تخت نیست و امکانات اتاق عمل و ونتیلاتور و ... را هم شامل می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید رئیس جمهور سلامت دوست بودند و شخصا ۵ بیمارستان را افتتاح کردند.

عین اللهی گفت: در روز میلاد امام زمان (عج) بیمارستان حضرت مهدی را افتتاح کردند. روز غدیر هم بیمارستان غدیر افتتاح شد. در شهرستان فردیس ۷۰۰ هزار جمعیت داشت که یک تخت بیمارستان نداشت و بیمارستان شهید سلیمانی افتتاح شد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بیمارستان شهریار بعد از ۳۴ سال به دست رئیس جمهور افتتاح شد و بیمارستان حکیم بیمارستان خیر ساز بود که در جنوب تهران آقای رئیس جمهور افتتاح کردند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد