گوناگون

برنامه حمل و نقل عمومی این شهرستان ها درپی تغییر ساعات کاری+جزئیات

برنامه حمل و نقل عمومی این شهرستان ها درپی تغییر ساعات کاری+جزئیات

با تغییر ساعات کاری برنامه حمل و نقل عمومی شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و یزد تغییر کرد.

به گزارش پارسینه، با توجه به ابلاغیه هیات وزیران و در راستای کاهش مصرف برق و بهینه‌سازی الگوی مصرف، ساعت شروع به کار ادارات از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت ۶ صبح خواهد بود به همین منظور برنامه آغاز به کار حمل و نقل عمومی در برخی استان ها تغییر کرد.

تغییر ساعت سرویس‌دهی متروی اصفهان

به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان‌های مختلف و بر اساس مصوبۀ هیئت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به‌ کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

هادی کریمی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مترو را پاک‌ترین، سالم‌ترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و به‌طور کلی کارآمدترین شبکه حمل‌ و نقل است، اظهار کرد: مترو نقش انکار ناپذیری در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی ناشی از معضل ترافیک دارد.

او یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکل ترافیک و آلودگی هوا در جهان را، استفاده از مترو قلمداد کرد و افزود: از این‌رو فعالیت مستمر و پویای مترو از اولویت‌های مدیریت شهری و مدیریت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان‌های مختلف و بر اساس مصوبه هیئت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به‌کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

کریمی ادامه داد: بنابراین از شانزدهم خرداد ۱۴۰۳ فعالیت متروی اصفهان در روزهای هفته (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت ۵:۰۵ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و روزهای جمعه نیز کماکان از ساعت ۹ تا ۲۲ خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: در همین راستا کارکنان متخصص و خدوم شرکت مترو نیز با همت و تلاش مضاعف و شبانه‌روزی و پذیرش مشقات فراوان برای افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان تلاش می‌کنند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان در پایان تأکید کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ هزار نفر از مترو و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

 

تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شیراز 

ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۱ فعالیت و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد: با توجه به ابلاغ تغییر ساعات کار ادارات، ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر از روز چهارشنبه، ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۱ فعالیت و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

 

شهردار مشهد از تغییر ساعت ارائه خدمات مترو و اتوبوسرانی خبر داد

محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه هیات وزیران و در راستای کاهش مصرف برق و بهینه‌سازی الگوی مصرف، ساعت شروع به کار ادارات از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت ۶ صبح خواهد بود و بر این اساس، با اخذ مجوز از شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان رضوی و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان مشهدی و پرسنل ادارات، ساعت شروع به کار مترو و اتوبوسرانی مشهد نیز ۵ صبح و خاتمه آن ۲۱:۳۰ است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد،  وی ادامه داد: در روزهای تعطیل، روال کاری مترو و اتوبوسرانی منطبق بر الگوی قبل خواهد بود.

 

تغییر ساعت کار اتوبوس‌های شهری یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر ساعات کاری اتوبوس‌های شهری یزد همزمان با گرم شدن هوا و تغییر ساعت کاری ادارت خبر داد.

«مهدی فعالی» در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات جهت صرفه جویی در مصرف برق به دلیل گرم‌شدن هوا به‌دنبال آن ساعت کاری اتوبوس‌های شهری تغییر کرد.

وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد از ساعت ۵:۲۰ صبح خدمات‌رسانی خود را آغاز و خدمات‌رسانی تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در پایان گفت: زمان انتظار و ساعت حضور اتوبوس‌ها در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها تغییری نخواهد داشت؛ و از شهروندان خواهشمند است تا با توجه به این تغییرات، برنامه سفر خود را تنظیم کنند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار