گوناگون

غوغای کنسرت پدر دختری در بوشهر+ فیلم/ غافلگیری شیرین مردم در کنسرت محسن شریفیان

غوغای کنسرت پدر دختری در بوشهر+ فیلم/ غافلگیری شیرین مردم در کنسرت محسن شریفیان

کنسرت گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان شامگاه 12 اسفند در برج میلاد روی صحنه رفت.

به گزارش پارسینه و به نقل از بیلبورد؛ ابتدای این کنسرت به شکلی غافلگیرکننده با ورود و اجرای سولوی نی انبان از سوی «لیانا شریفیان» همراه بود. دختر محسن شریفیان که میراث دار پدر در ترویج موسیقی نواحی ایران است و از همان ابتدا فضای کنسرت را با شور و حال وصف ناپذیری شروع کرد.

محسن شریفیان در ادامه روی صحنه آمد و به نزدیکی بهار و نوروز اشاره کرد و توضیح داد: «امشب قرار است حال دلمان را خوب کنیم و به سبک ما جنوبی ها، برای عید و خوشی هایمان ابراز دلتنگی کنیم و آرزو کنیم که عید زودتر بیاید.»

قطعه «عید بیو» (عید بیا) با آواز «آکا صفوی» اثر بعدی بود که در سالن اجرا شد و با همراهی حضار همراه شد.

محسن شریفیان در این بخش از برنامه گفت: «من در همه کنسرت هایم قطعه ای را به غواصان شهید تقدیم میکنم. زندگی همه ما در جنوب، چه در شادی و چه در غم به دریا گره خورده و این موضوع همیشه برای ما حایز اهمیت است. پس برای این قطعه همه با هم چشم هایمان را می بندیم و برج میلاد را به سمت خلیج فارس میبریم.»

سولوی عود، پخش تصاویری از کشتی ها در خلیج فارس، تصاویری از لنج ها و آواز حزن آمیز آکا صفوی، بخش ویژه ای از کنسرت را ساخت و در ادامه شریفیان ضمن تقدیر از مدیران ارشد برج میلاد، گفت: «تنها سالنی که حاضر شد میزبان ما باشد برج میلاد است. تاسف آور است که در پایتخت، گروه لیان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند. از مدیران برج میلاد به خصوص جناب عباس حیدری تشکر ویژه داریم که پای موسیقی ما ایستاد و این توجه و حمایت از موسیقی نواحی ایران از سوی ایشان برای ما ارزشمند است. جناب میرزایی و خانم کیارشی که بی شک سهم بزرگی در برگزاری این کنسرت دارند.»

شریفیان در بخش دیگری از صحبت هایش به حواشی ایجاد شده در لغو فستیوال کوچه در بوشهر اشاره کرد و گفت: «از مدیران فرهنگی این کشور تقاضا دارم فستیوال های مردمی موسیقی در ایران را حمایت کنند. من شخصا شاهد میزان تلاش دوستانم در برگزاری این فستیوال بودم. حواشی بوجود آمده از دید من قابل حل است و با درایت مدیران فرهنگی بی شک می توان این فستیوال را به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل کرد. فستیوال کوچه متعلق به مردم است و باید حمایت شود.»

 

حجم ویدیو: 9.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    فقط مردم تهران هستند که دل دارند و باید حال دلشان خوب باشد ، مردم استان بوشهر و اصفهان و کرمان ....... دل که ندارند هیچ ، گویا اصلاً ایرانی هم نیستند !!!!!!

  • علی

    عالی ماشاالله به بوشهریا

  • زهرا

    اینا ادم پول ن هر جا پولشون خوب بدن میرن

    • بوشهری

      ببخشید خواهرم. اینا حاضرن مجانی برای بوشهر اجرا کنن ولی اجازه بهشون نمیدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار