گوناگون

جزئیاتی از حادثه تیراندازی در پادگان ارتش کرمان

جزئیاتی از حادثه تیراندازی در پادگان ارتش کرمان

رسانه ارتش از حادثه در یک پادگان کرمان خبر داد.

براساس اخبار دریافتی منابع میدانی آجامدیا، ساعاتی پیش بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از سلاح و مهمات و حادثه تیراندازی در پادگان باغین کرمان تعدادی از سربازان نیروی زمینی دچار حادثه شدند. 

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 تیراندازی یک سرباز ارتش در کرمان به همرزمان خود؛ تایید کشته شدن پنج نفر

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش:

▫️ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند.

▫️متاسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند.

▫️ضارب بلافاصله از پادگان متواری می‌شود و تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    چند وقتی هست که از عدم برگزاری کنسرت توسط همایون شجریان و خواندن بعضی آهنگها مثل تیتراژ سریال و فیلم گله می شودو این بی توجهی به موسیقی اصیل ایرانی و یا دور شدن از اصل و هدف موسیقی سنتی ایرانی هست . یک نکته خیلی اساسی و مهم که حاکمیت ما در حال فراموش کردن آن هست و در دولت جدید به وضوح پیدا هست ، عدم تمرکز مسئولان بر مسائل داخلی و مردم هست . موسیقی ما ، ورزش ما ، سینما ، شرایط روحی و جسمی مردم تحت تاثیر سیاست و اداره کشور و مسئولان ما هستند . تا زمانی که راس کشور و حاکمیت تمرکزشان بر خارج و منطقه باشد ، تا زمانی که کشور محل کشمکش و درگیری و دعوا و تنش و اختلافات سیاسی باشد ، تا زمانی هدف مسئولان ما مردم و کشور نباشند ، اقتصاد ورشکسته ، اوضاع وخیم معیشتی مردم، اوضاع و احوال روحی و جسمی مردم ، موسیقی ، سینما ، ورزش .............. جزء لاینفک بی توجهی و عدم تمرکز و بی تفاوتی و عدم نگرانی مسئولان هست . برگردیم و اتفاقاتی از تیرماه ۸۷ تا امروز ، تیراندازی یک سرباز به همرزمانش را مرور کنیم ، این مسائل و اتفاقات ارتباط مستقیم با اوضاع و احوال وخیم کشور ، مردم و جامعه دارد و تا زمانی که اولویت هایمان را تغییر ندهیم ، تا زمانی که تغییرات و اصلاحات را شروع نکنیم ، تا زمانی که مسئولان ما تمرکزشان بر حاشیه های منطقه باشد ، باید منتظر وقوع چنین حوادثی باشیم . مسئولان عزیز جمهوری اسلامی ، حال این مردم و این سرزمین بعد از ۴۶ سال تدبیر و راهکار و راه حل اشتباه خوب نیست و اگر برای این حال ناخوش به دنبال چاره ای نباشیم به وخامت می رسد و همه ضرر می کنیم . راههای درمان :
    ۱؛پایان دادن به تنش های منطقه ای با گفتمان و گفتگو و تعامل
    ۲؛ دستمان را برای صلح و دوستی با دنیا پیش ببریم
    ۳؛ سوت پایان اختلافات و تنش های داخلی را با احیاء برجام و برداشتن تحریم های ۴۶ سال بزنیم .
    ۴؛ شروع تغییرات و اصلاحات با تدوین و تصویب و اجرا قوانین نو ، برنامه های نو ، ایده های نو
    ۵؛ برنامه ریزی اقتصادی دبش برای حداقل ۵۰ سال و رفع محدودیت های اجتماعی از آزادی قلم و بیان تا قوانین حقوق شهروندی
    ۶؛ رویه ای که قرار هست بعد از ۴۶ سال دوباره ادامه یابد ، یعنی کشور با یک تفکر و یک گروه با کوهی از مشکلات و مردمی که زیر مشکلات له شده اند و نارضایتی عمومی همه گیر شده ،بی توجهی به مردم و مشکلات کشور و رفاه و آرامش و آسایش یک اقلیت ............. ادامه یابد ،با توجه به شرایط منطقه و هدف های چندین قرن ابرقدرتها ، در آینده ای نزدیک ایران به یک یمن و سوریه و افغانستانی تبدیل می شود که میدان منازعه و جنگ ، تروریستها و طالبان و ابرقدرتها شده ، ایرانی تجزیه شده و ویران که خیلی ها که امروز کشور را ارثیه آبا و اجدادیشان می دانند ، در کنار مردم نیستند . بالا غیرتاً خواستید بروید تا قبل از ویرانی کشور ، کلید خانه امان زیر گلدان پاستور برایمان بگذارید ، حداقل خودمان اجازه نمی دهیم خون فرزندان این سرزمین که برای امنیت ایران فدا شده ، هدر رود .

  • ناشناس

    ... سربازی زوری را جمع کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار