گوناگون

تداوم بارش برف و باران در کشور

تداوم بارش برف و باران در کشور

پارسینه: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش برف و باران در کشور و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۳ دی ماه) در کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان زنجان و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز بیشینه بارش در کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

به گفته ضیاییان دوشنبه (۴ دی ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی نقاط واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب کشور بارش رخ می‌دهد

ضیاییان افزود: سه شنبه و چهارشنبه (۵ و ۶ دی ماه) جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است. پنج شنبه (۷ دی ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار حاکم خواهد بود.

وی افزود: از سه شنبه تا پنج شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می.رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب سواحل دریای خزر ، دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهد داد.

وی افزود؛ دوشنبه دریای خزر و از عصر دوشنبه تا پنج شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۴ دی ‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی بارش پراکنده ،وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه ‌ ( ۵ دی ماه) کمی ابری، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدیدبا حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۷ و۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکر با دمای ۴- و ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار