گوناگون

لحظه دستگیری ۲ لیدر اغتشاشات اخیر + فیلم

لحظه دستگیری ۲ لیدر اغتشاشات اخیر + فیلم

پارسینه: دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

مهر نوشت: دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

مأموران یگان‌ویژه در گام نخست، با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و استفاده از پایش تصویرهای هوایی، ۲ مخفیگاهی که متهمان پس از فرار در آنجا پنهان شده بودند را ردیابی کردند و وارد عمل شدند.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    مرگ بر اغتشاش طاب و تجزیه طلب و پیراهن عثمان درست کرده ها آقای امینی نذار راز مگوی شماها بر ملا بشه بذار اون دختر مرحوم که از طرف شماها مظلوم واقع شده در قبر آسوده باشه نذار دهن ها باز بشه که اون وقت هیچ سری نمیتونی بلند کنی مردم هشیار باشید اینا در فکر تجزیه هستند مملکت خودمون به دست خانواده امینی = کومله = داعش ندیم اینا یه زوده راست تو شکمشون نیست من جز خانواده پزشک هستم و اتفاقا دقیق حالیکه که پرونده پزشکی چی هست و‌کجا بایگانی میشه آقای امینی خجالت بکش بذار میثمسیر شکایت درست طی بشه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد