گوناگون

تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران

تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران

پارسینه: بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی پارسینه، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران و با مرکزیت شهرستان تنکابن تاسیس می شود.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی پارسینه ، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران و با مرکزیت شهرستان تنکابن تاسیس می‌شود.

تاسیس این دانشکده که از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود، پس از ارزیابی‌های کارشناسی، امکان سنجی‌های جغرافیایی و در نظر گرفتن شاخص‌ها، معیار‌ها و استاندارد‌های تخصصی از سوی مراکز تخصصی سرانجام در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح و به تصویب این شورا رسید.

انتظار می‌رود با تاسیس و شروع فعالیت این دانشکده، امکانات، منابع و خدمات بهداشتی و درمانی به‌طور متوازن و با کیفیت و کمیت بهتر و مناسب‌تری در اختیار مردم غرب استان مازندران شود.

گفتنی است " دانشکده علوم پزشکی " فراتر از "دانشکده پزشکی" بوده و ره آورد تاسیس آن علاوه بر ایجاد ظرفیت برای تاسیس چندین دانشکده اعم از؛ پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و...، می‌تواند موجب ارتقا و توسعه دانشکده پردیس پزشکی کنونی در شهرستان رامسر و طراحی و استقرار تشکیلات و هیات علمی متخصص در آن و گسترش امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در غربی‌ترین نقطه استان مازندران باشد.

در پایان خاطرنشان می‌سازد؛ دکتر سید شمس الدین حسینی، نماینده حوزه انتخابیه شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تبیین فرایند تصویب تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، از دولت سیزدهم و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت این تصمیم و نیز از دکتر محسنی بندپی، نماینده شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت تقدیر نمود.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فاتحه علم پزشکی از چند دهه قبل درایران خوانده شده نیازی به این کارها نیست.الفاتحه.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد