گوناگون

پیام مدیرکل دفتر موسیقی برای جشنواره موسیقی فجر

پارسینه: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را برای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر منتشر کرد.

در متن پیام فرزاد طالبی به سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر آمده است:

«بسمه تعالی
جشنواره موسیقی فجر، در مسیر برگزاری سی و یک ساله خود، تلاش کرده است تا ضمن روایت پیام بلند انقلاب اسلامی، ظرفیت های وسیع این هنر شریف را در خدمت معرفی مؤلفه های فرهنگی این کشور، به فرصت مرور و باور و همدلی بسپارد و «سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر»، بنا دارد تا ضمن پاسداشت دستاوردهای قابل اتکا و مؤثر دوره های پیشین برگزاری خود، منظرهای تازه و تأثیرگذاری را پیش روی تجربه و توان پیشکسوتان گرامی و جوانان مستعد و نوآور این گستره پرتپش بگشاید .


از این روی، قراردادن جشنواره سی و دوم در موقعیتی که بالاترین سطح برای ارائه هنر برگزیدگان جشنواره های تخصصی موسیقایی کشور محسوب شود، از رویکردهای متمایز این نوبت از جشنواره، به منظور ارتقای کیفی آورده ها و داشته های آن است تا به معنی درست کلمه، جشنواره موسیقی فجر، «جشنواره جشنواره ها»ی موسیقایی باشد.


تلاش برای این مهم و نیز هدف گذاری هوشمندانه بخش بین الملل این مهمترین رویداد موسیقایی کشور ، به سمت تأمین چشم انداز «ایران فرهنگی»، از نقاط قابل تأمل و برآمده از تجربیات پیشین است تا در کنار ادامه سیاست واسپاری حوزه های اجرایی جشنواره به هنرمندان این عرصه شاهد رویدادی پویاتر و فراگیرتر باشیم.


از دیگر امیدواری های رویکردهای تازه این جشنواره، تبدیل شدن «جایزه باربد» به نمادی شاخص و معیاری معتبر برای سنجش آثار موسیقایی کشور در تمامی گونه های تولیدی است .
اینجانب شایسته می داند تا ضمن تقدیر از همفکری ها و هم افزایی های منجر به برگزاری مناسب این رخداد بزرگ، با خرسندی ابراز کند که دفتر پیشنهادات و مشارکت های ارزشمند اهالی گرامی این هنر و صاحبنظران آگاه این حوزه، برای ارتقای سطح کیفی این جشنواره، گشوده خواهد ماند .


فرزاد طالبی
مدیرکل دفتر موسیقی»

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از ٢٤ دی تا ١ بهمن ماه به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار