گوناگون

سردار سلامی: بدعهدی دشمن را در همه سطوح پاسخ می‌دهیم

پارسینه: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در هر سطحی بدعهدی کند چه تهدید اقتصادی و پیمان سیاسی و توافق‌نامه‎ها باشد، به آن واکنش نشان می‎دهیم.

سردار حسین سلامی صبح امروز در حاشیه کنگره شهدای دانشجویی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدای دانشجو سندهای زنده اثبات حقانیت و عهد‎های مردم برای دفاع از اسلام و وطن‌شان هستند. شهدای دانشجو ستاره‎هایی جاودان هستند و تا زمانی که این ستاره‎های جاودان وجود دارد، کشور ما در برابر خطرها بیمه خواهد بود.جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای اینکه دین خود را به شهدا ادا کنیم، باید در همه جهات تلاش کنیم تا ارواح طیبه شهدا از ما راضی باشند.

سلامی یادآور شد: به برکت افق‎های بلندی که رهبر انقلاب در مسیر توسعه علمی کشور گشوده‎اند و لبیک‎های واقعی و عملی جوانان دانشجوی ما به این فرازها، امروز کشور ما سرشار از تلاش علمی و فنی برای توسعه است. امروز نظاره‎گر درخشش جوانان ما را در المپیادهای مختلف هستیم و با توجه به اینکه هر روز بهره‎برداری از دستاوردهای جدید را شاهد هستیم، بیانگر آن است که جهاد علمی در کشور ما زنده و در موازات دیگر جهاد در کشور پیش می‎رود.

جانشین فرمانده کل سپاه ‌‌‌به بدعهدی‎های آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: از 6 کشور که با آن‌ها مذاکره کردیم، یکی بدعهدی کرد و قرآن به ما سفارش کرده که به پیمان‎های خود وفادار باشیم ولی اگر دشمن وفای به عهد نکند این پیمان از ما هم برداشته می‎شود و برخورد ما مقابله مثل در هر سطحی است. دشمن در هر سطحی بدعهدی کند چه تهدید اقتصادی و پیمان سیاسی و توافق‌نامه‎ها باشد به آن واکنش و پاسخ می‎دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار