گوناگون

محور شمشک به دیزین بسته شد!

پارسینه: سرپرست مدیریت راه های استان تهران گفت: محور شمشک به دیزین همچنان به علت احتمال ریزش بهمن تا اطلاع ثانویه بسته است.

پارسینه به نقل از ایرنا گزارش می دهد، سرپرست مدیریت راه های استان تهران گفت: محور شمشک به دیزین همچنان به علت احتمال ریزش بهمن تا اطلاع ثانویه بسته است.

فرشاد اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تردد خودروها در مسیر آزاد تهران - کرج نیمه سنگین است، اظهارداشت: ترافیک خودرو از ساعت 8 صبح تاکنون در آزادراه تهران- کرج تا آزاد راه قزوین - رشت نیمه سنگین و در برخی مناطق به ویژه عوارضی اول ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: محورکرج - چالوس از محدوده امیرکبیر تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین و برخی مناطق ترافیک روان است.

وی با اشاره به اینکه در آزاد راه های تهران - قم، تهران - ساوه و تهران - پردیس نیز شاهد ترافیک روان هستیم، اعلام کرد: در محور هراز ترافیک سنگین است.

اسکندری گفت: از محدوده امامزاده هاشم تا منظریه دارای ترافیک نیمه سنگین و از منظریه تا تونل وانا نیز ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

وی به زلتتذگان پیشنهاد کرد برای سفر به قسمت های شمالی کشور از بزرگراه دماوند - فیروزکوه و قائمشهر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در راه های مواصلاتی استان تهران هیچ تصادف منجر به فوت و جرحی رخ نداده است، افزود: از مردم درخواست می شود نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

وی گفت: تلفن 77909070 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی تهران و شرایط جوی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار