گوناگون

راهنمای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب و کار شما

راهنمای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب و کار شما

پارسینه : در این مقاله قصد داریم درباره سوالات فوق و نحوه ارسال پیامک از فضای وب و راهنمای تشخیص و انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب‌وکارها صحبت کنیم. قبل از شروع مقاله، بهتر است بدانید که وب سرویس پیامکی چیست؟

تا به حال دقت کرده‌اید که پیامک‌های ثبت‌نام در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها، خرید‌ها و نظرسنجی‌ها و... چطور ارسال می‌شوند؟ آیا تمام روند ارسال پیامک‌ها نیاز به سرویس‌ها و ربات‌های خاصی دارند؟ آیا باید یک یا چند نفر را استخدام کنیم تا 24 ساعت آنلاین باشند و پیامک‌ها را ارسال کنند؟

آیا با کلمه وب سرویس پیامک آشنایی دارید و می‌دانید بهترین وب سرویس پیامک را چطور برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید؟ چطور وب سرویس پیامک را به سایت، نرم‌افزار یا اپلیکیشن‌مان متصل کنیم؟

وبسرویس پیامک چیست؟

وب سرویس پیامکی، در واقع یک پلی است که میان سیستم تحت وب شما و پنل اس ام اس برقرار می‌شود و همانطور که کاربرد پل، وصل کردن یک نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر است، وبسرویس پیامکی نیز سایت و پنل اس ام اس شما را به یکدیگر متصل می‌کند. اتصال میان این دو، توسط قطعه کدهای برنامه‌نویسی صورت می‌پذیرد که کارشناسان، توسعه‌دهندگان، طراحان و برنامه‌نویسان سایت‌ها، نرم‌افزارها، CRMها و اپلیکیشن‌ها، به‌خوبی با واژه API آشنا هستند.API یک واسط نرم‌افزاری مانند یک پل است که عبارت کامل آن در انگلیسی Application Programming Interface می‌باشد.

به طور خلاصه، اتصال پنل اس ام اس به وب‌سایت، نرم‌افزار، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا اپلیکیشن، به کمک وب سرویس پیامکی انجام می‌گیرد. برای اینکه بتوانید از طریق وب سرویس پیامک بفرستید، پیشنهاد می‌کنم سری به سایت https://www.melipayamak.com/ بزنید تا بهترین وبسرویس پیامک را برای کسب‌وکار آنلاین خود انتخاب کنید.

پارامترهای انتخاب بهترین وبسرویس پیامکی کدامند؟

در این آشفته‌بازار و فضای رقابتی شدید بین بیزینس‌ها، کسب‌وکاری موفق عمل می‌کند که بتواند خودش را از سایر رقبا متمایز سازد. یکی از عوامل تاثیرگذار در این رقابت نفس‌گیر، استفاده از وب سرویس پیامک است که موارد مهمی همچون داشتن مستندات آنلاین، نمونه کدهای آماده برای زبان‌های برنامه‌نویسی گوناگون، امنیت بالا، سرعت ارسال پیامک بالا، داشتن پشتیبانی مجرب و با حوصله، قابلیت ارسال پیامک به همه افراد حتی بلک لیست و... است. در ادامه هر کدام را به اختصار بررسی می‌کنیم.

مستندات آنلاین برای بهترین وبسرویس پیامک

تقریباً هر سامانه پیامکی، برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویس‌ها، فضایی را آماده کرده و مستندات مربوط به وبسرویس پیامک را در آن قرار داده است. این مستندات به طراحان سایت‌ها و نرم‌افزارها کمک می‌کند تا بتوانند از وب سرویس پیامک استفاده کرده و در مراحل مختلفی مانند ورود و ثبت‌نام، خرید محصول، تکمیل فرم، نظرسنجی محصول و... قابلیت ارسال پیامک را به سایت یا نرم‌افزار شما اضافه کنند. سامانه ملی پیامک با داشتن داکیومنت‌ها و مستندات جامع آنلاین، توانسته است در این زمینه، عنوان بهترین وب سرویس پیامک را از دید مشتریان و برنامه‌ها، به خود اختصاص دهد.

راهنمای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب و کار شما

گیتهاب؛ منبع API پیامکی و وب سرویس اس ام اس

اگر تجربه کار با melipayamak را داشته باشید، حتماً می‌دانید که کارشناسان مختصص فنی این سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه، برای انواع زبان برنامه‌نویسی، قطعه کدهایی را آماده کرده‌اند. شما برای استفاده از این قطعه کدها می‌توانید با مراجعه به گیتهاب ملی پیامک، از آن‌ها در پروژه‌های برنامه‌نویسی مختلف خود استفاده کنید.

کنسول ملی پیامک، سرویس مخصوص برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهندگان

کنسول ملی پیامک، شامل قطعه‌ کدهای کاملاً آماده و بر پایه REST API است که سادگی طراحی را برای برنامه‌نویسان به ارمغان آورده است. همچنین این سرویس از مزیت Auth TOKEN نیز برخوردار بوده و امنیت را در وبسرویس پیامک فراهم کرده و یکی از دلایل مهم برای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با کنسول ملی پیامک شما می‌توانید قطعه کدها را کپی کرده و پس از جایگذاری مقادیر ورودی هر کدام، در پروژه‌های برنامه‌نویسی خود استفاده کنید. ملی پیامک در این کنسول از زبان‌های برنامه‌نویسی زیر پشتیبانی می‌کند و به گفته کارشناسان این سامانه، برای دیگر زبان‌ها نیز به‌زودی اضافه خواهد شد.

  • PHP
  • C#
  • JavaAndroid
  • Node.js
  • Python

بهترین وب سرویس پیامک با سرعت ارسال بالا

فرض کنید که قصد ثبت‌نام و عضویت در یک سایت یا اپلیکیشن را دارید. حال اگر قرار باشد که یک کد تایید یا رمز یکبار مصرف برای احراز هویت شما به شماره موبایل‌تان ارسال شود، آیا حاضر خواهید بود که چندین دقیقه منتظر بمانید؟ قطعاً پاسخ این سوال خیر است. زیرا در این فضای رقابتی شدید، اگر رقیب شما از سرعت ارسال پیامک بالایی در وب سرویس برخوردار باشد، می‌توان گفت که توانسته است شما را پشت سر جا بگذارد و از کسب‌وکار آنلاین شما پیشی و سبقت بگیرد.

راهنمای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب و کار شما

پس پیشنهاد می‌کنم در انتخاب بهترین وبسرویس پیامک، از سرعت ارسال بالای اس ام اس در webservice آن‌ سامانه مطمئن شوید.

پشتیبانی سامانه با دانش فنی بالا و با تجربه

از دیگر عوامل مهم برای انتخاب بهترین وب سرویس اس ام اس، داشتن یک تیم فنی پاسخگو در ساعات مختلف شبانه‌روز است. ملی پیامک، با داشتن تیم کامل فنی در تمامی ساعات شبانه‌روز و با حوصله و صبر زیاد به تمامی سوالات توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویس‌ها، پاسخگو بوده و همین عامل باعث شده است تا بهترین سامانه وب سرویس پیامکی ایران لقب بگیرد. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22 شب با تیم فنی ملی پیامک به‌صورت تلفنی و در مابقی ساعات، با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی، با آن‌ها ارتباط بگیرید.

ارسال پیامک به همه افراد حتی لیست سیاه مخابرات

امروزه با کمی جستجو در فضای اینترنت، می‌توانید لیست تعداد زیادی از سامانه‌های پیامکی را پیدا کنید.

توجه داشته باشد که سامانه‌ای جزو بهترین سامانه‌های ارائه‌دهنده وب سرویس پیامکی محسوب می‌شود که بتواند به همه افراد پیامک بفرستد. همانطور که می‌دانید برخی از افراد در طول روزمره و بنا به دلایل متعدد و شخصی، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سرشماره‌های پیامکی را مسدود می‌کنند. به این افراد، لیست سیاه مخابرات می‌گویند.

پس از آن‌جایی که وبسرویس پیامکی، یک نوع سرویس خدماتی و اطلاع‌رسانی محسوب می‌گردد، توجه به این نکته که اس ام اس شما به دست همه افراد ارسال شود، بسیار حائز اهمیت است. ملی پیامک در این مورد نیز با ارائه کردن قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن و خطوط خدماتی اشتراکی، توانسته رتبه اول بهترین وب سرویس پیامک ایران را به خود اختصاص دهد.

نتیجه گیری و جمع‌بندی

سعی کردیم در این مقاله به‌طور خلاصه درباره راه‌های تشخیص و راهنمای انتخاب بهترین وب سرویس پیامک برای کسب‌وکارها صحبت کنیم. ملی پیامک یکی از کامل‌ترین و قوی‌ترین سامانه‌های ارائه‌دهنده وبسرویس پیامکی در ایران است. شما می‌توانید برای تهیه پنل اس ام اس و اتصال وبسرویس پیامکی به انواع سایت‌ها، نرم‌افزارها، CRMها و اپلیکیشن‌ها، به سایت ملی پیامک مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 02163404 تماس بگیرید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار