گوناگون

بهترین کیس‌های گیمینگ بازار برای بودجه‌های مختلف

بهترین کیس‌های گیمینگ بازار برای بودجه‌های مختلف

در بازار متنوع کیس‌های کامپیوتر، پیدا کردن و خرید یک کیس مناسب می‌تواند کاری دشوار باشد، مخصوصا اگر در این مورد تخصص کافی را نداشته باشید؛ از طرف دیگر، پیش از اقدام به خرید کیس باید از مشخصات فنی و تطابق سایر قطعات سیستم خود و کیس اطلاع داشته باشید، بنابراین آشنایی با تعدادی از بهترین کیس‌های گیمینگ بازار می‌تواند به شما در خرید کیس کمک کند.

قیمت کیس گیمینگ

قیمت کیس گیمینگ با توجه به مدل‌های بسیار متنوعی که از آن در بازار یافت می‌شود، با یکدیگر متفاوت است. شرکت‌های بزرگ و کوچک زیادی در بازار تولید کیس‌های گیمینگ سهم دارند و به همین دلیل تقریبا می‌توان در هر بازه‌ی قیمتی خاصی، انواع کیس گیمینگ را پیدا کرد.

به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان کیس خود را از برندهای معتبری مانند کولرمستر، دیپ‌کول، لیان لی یا کورسیر تهیه کنید، چرا که کیفیت ساخت کیس‌های این شرکت‌ها ثابت شده است و می‌توان در بازه‌های قیمتی مختلف کیس‌های این برندها را تهیه کرد؛ برای مثال کیس دیپ کول یکی از بهترین برندهای بازار است که انواع کیس‌های اقتصادی تا بالارده را تولید می‌کند.

قیمت کیس کولر مستر هم مشابه یا حتی گاهی بیش‌تر از سایر رقبای خود مانند دیپ کول یا کورسیر است ولی در سبد محصولات این شرکت کیس‌های مشهور و گران‌قیمتی مانند COSMOS C700M به چشم می‌خورد. در مجموع تعداد فن‌های همراه با کیس، ابعاد و کلاس کیس، نورپردازی RGB و مواد به کار رفته در ساخت کیس برخی از عوامل موثر در قیمت کیس هستند.

2

اگر قصد خرید کیس گیمینگ دارید، می‌توانید با استفاده از بخش محصولات زومیت به آسانی قیمت و مشخصات محصولات برندهای مختلف را با سایر رقبای آن‌ها مقایسه کنید و با انتخاب تب فروشندگان و کلیک روی دکمه‌ی خرید، به صفحه‌ی فروشگاه مورد نظر خود هدایت خواهید شد.

خرید کیس و نکات مهم آن

هنگام خرید کیس گیمینگ، باید به نکات مهمی توجه کنید که در به صورت اجمالی به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ابعاد کیس و فرم‌فاکتور، محل قرارگیری فن‌ها و تعداد درگاه‌های موجود روی پنل جلوی کیس، تعدادی از نکات مهم در خرید هر کیس است. کیس‌ها از نظر ابعاد به طور کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند. کیس‌های بزرگ با نام فول‌تاور (Full Tower)، ابعاد متوسط یا میدتاور (Mid Tower)، کوچک یا مینی‌تاور (Mini Tower) و در نهایت کیس‌های بسیار کوچک (Mini-ITX). در مجموع، بیش‌تر شرکت‌ها، کیس‌های خود را در سایز متوسط تولید می‌کنند.

هنگام انتخاب کیس، باید دقت کنید که ابعاد داخلی کیس با مادربرد و دیگر قطعات انتخابی شما هم‌خوانی داشته باشد؛ به عنوان مثال اگر کیسی با ابعاد کوچک انتخاب کنید، نمی‌توانید یک مادربرد با سایز ATX را درون آن نصب کنید یا اگر کارت گرافیک بزرگی دارید شاید نتوان آن را درون کیس جای داد.

به طراحی ظاهری کیس توجه داشته باشید. برخی از کیس‌ها در هر قسمت از پنل منافذ عبور هوا دارند ولی برخی پنل جلوی شیشه‌ای دارند؛ این موضوع در تهویه‌ی هوای داخل کیس تاثیر زیادی دارد.

بهترین کیس های بازار در بازه های قیمتی مختلف

حالا که به طور کلی با خرید کیس گیمینگ آشنایی پیدا کرده‌اید، بهتر است تا با برخی از کیس‌های گیمینگ موجود در بازار کشور آشنا شوید.

3

بهترین کیس گیمینگ تا 2 میلیون تومان

ریدمکس H704

ریدمکس H704 کیس میدتاور و نسبتا جمع‌جوری است که می‌توان از آن به عنوان یک کیس گیمینگ ارزان‌قیمت نام برد. این کیس بدنه‌ی فلزی این کیس در کنار پنل شیشه‌ای آن نمای خوبی را به آن بخشیده است. ویژگی مثبت این کیس پشتیبانی از خنک‌کننده‌های بادی بزرگ با حداکثر ارتفاع 160 میلی‌متر است. H704 همراه با فن نصب شده به فروش می‌رسد.

بهترین کیس گیمینگ تا 3 میلیون تومان

لیان لی Lancool 205 MESH

با کمی افزایش بودجه‌ی خود می‌توانید یکی از بهترین کیس‌های بازار را از برندی محبوب تهیه کنید. کیس لیان لی Lancool 205 MESH طراحی ساده و شکیل دارد و همراه با فن‌های نصب شده به فروش می‌رسد. این کیس در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود که می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد. امکان نصب مادربردهای ATX، کنترلر ARGB، فضای کافی برای نصب کارت گرافیک‌های بزرگ و مجهز بودن به فیلترهای گردوغبار در مسیرهای عبور هوا، از سایر ویژگی‌های این کیس جذاب است.

کولر مستر MASTERBOX MB600L V2 TG

کیس کولر مستر MASTERBOX MB600L V2 TG یکی دیگر از کیس‌های بسیار خوب و ارزان‌قیمت بازار محسوب می‌شود. پنل جلوی این کیس بسته است و در کل طراحی ساده‌ای دارد. همانند کیس قبلی، این کیس هم از نوع میدتاور است و می‌تواند مادربردهای با فرم فکتور ATX را درون خود جای دهد. شاید تنها نقطه ضعف این کیس از نظر اقتصادی، تنها وجود یک فن از پیش نصب شده همراه آن است؛ بنابراین باید حتما برای خرید فن‌های اضافی هزینه کنید.

بهترین کیس گیمینگ تا 6 میلیون تومان

دیپ کول CH560

کیس دیپ کول CH560 را می‌توان یک کیس همه‌چیز تمام نام‌گذاری کرد. طراحی زیبا، بدنه‌ی با کیفیت، وجود منافذ متعدد برای تهویه‌ی هوا، فن‌های با کیفیت از پیش نصب شده و فضای داخلی بزرگ همگی بر ارزش خرید این کیس می‌افزایند.

کیس دیپ کول CH560 در دو مدل به بازار عرضه شده است. دیپ کول CH560 DIGITAL نام مدل دیگر است و تنها تفاوت آن وجود یک نمایشگر دیجیتالی رو بدنه‌ی کناری کیس است که می‌توان شما را وضعیت دما و سایر اطلاعات مرتبط با کارت گرافیک و پردازنده مطلع کند؛ توجه داشته باشید که مدل دیجیتال کمی گران‌تر از مدل عادی است.

لیان لی Lancool II Mesh RGB

همانند کیس قبلی، کیس لیان لی Lancool II Mesh RGB هم بدنه‌ای مستحکم همراه با طراحی مینیمال دارد. این کیس فضای داخلی بزرگی برای نصب انواع قطعات میان‌رده و حتی بالارده دارد.

پنل‌های کناری لولا دارند و امکان دسترسی راحت به درون کیس را فراهم می‌کند؛ همچنین پنل زیبایی که وظیفه‌ی مخفی کردن منبع تغذیه را دارد، از هر دو طرف کیس با یک لولا به راحتی قابل باز شدن است و امکان دسترسی سریع و راحت را به کابل‌های پاور و سینی‌های محل نصب حافظه‌های ذخیره‌سازی را به شما می‌دهد. این کیس در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است.

بهترین کیس گیمینگ بیش از 10 میلیون تومان

لیان لی O11 Dynamic XL

در بازار کشور ما، کیس‌هایی که امروزه بیش از 10 میلیون تومان قیمت دارند، جزو کیس‌های بالارده و بسیار با کیفیت محسوب می‌شوند، کیس محبوب لیان لی O11 Dynamic XL هم از این موضوع مستثنی نیست.

به‌کارگیری شیشه در پنل جلو و کنار دستگاه، فضای بزرگ برای نصب انواع قطعات پیشرفته و امکان نصب عمودی کارت گرافیک از جمله ویژگی‌های این کیس جذاب است. O11 Dynamic XL به دلیل نوع طراحی آن، بیش‌تر برای سیستم‌هایی که از واترکولر استفاده می‌کنند مناسب است.

دیپ کول MORPHEUS

کیس فول‌تاور دیپ کول MORPHEUS، در زمان نگارش این مطلب، جدیدترین کیس بالارده‌ی این برند است. بدنه‌ی تمام فلزی و ماژولار با قابلیت تغییر چینش فضای داخلی کیس در سه حالت مختلف، پشتیبانی از انواع فن و رادیاتورها در سایزهای مختلف، عرضه‌ی براکت و رایزر نصب عمودی کارت گرافیک همراه با کیس از جمله ویژگی‌های این کیس منحصر به فرد است.

کولر مستر HAF 700 EVO

اگر محدودیتی از لحاظ بودجه ندارید و به دنبال بهترین کیس بازار هستید، کیس کولر مستر HAF 700 EVO یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. این کیس فول‌تاور توانایی جای دادن بزرگ‌ترین قطعات، از کارت گرافیک گرفته تا رادیاتورهای ضخیم و بزرگ 480 میلی‌متری را درون خود دارد.

بدنه‌ی این کیس ترکیبی از شیشه و فلز است و نورپردازی RGB در کنار نمایشگر قابل شخصی‌سازی جلوی کیس، نمایی بسیار خاص را به کیس بخشیده است. فن‌های مخصوص نصب شده در جلو و عقب کیس، براکت و رایزر نصب عمودی کارت گرافیک همراه با کیس، براکت قابل چرخش فن یا رادیاتور تنها بخشی از ویژگی‌های این کیس غول‌پیکر و پیشرفته است.

خرید کیس گیمینگ به کمک زومیت

حالا که با نکات مهم خرید کیس گیمینگ و تعدادی از بهترین کیس‌های موجود در بازار به طور مختصر آشنا شدید، بهتر است تا سری به بخش محصولات زومیت بزنید تا لیستی به‌روز از انواع کیس‌های گیمینگ در بازه‌های قیمتی گوناگون مشاهده کنید و از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی موجود در زومیت خرید خود را انجام دهید.

اگر در هر زمان، سوالی برای شما ایجاد شد، می‌توانید آن را در صفحه هر محصول مطرح کنید تا کارشناسان زومیت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار