گوناگون

واکنش قاطع روسیه به نقض حریم هوایی توسط سه جت جنگنده فرانسوی

واکنش قاطع روسیه به نقض حریم هوایی توسط سه جت جنگنده فرانسوی

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که در واکنش به پرواز سه جت فرانسوی به سوی مرز هوایی روسیه، یک جت جنگده «سوخو ۲۷» روسیه به پرواز درآمد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد امروز ۳ جت «E-۳F» فرانسوی بر فراز دریای سیاه به سوی روسیه پرواز کردند.

این وزارت‌خانه روز سه‌شنبه اعلام کرد که در واکنش به پرواز سه جت فرانسوی به سوی مرز هوایی روسیه، یک جت جنگده «سوخو ۲۷» روسیه به پرواز درآمد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده سوخو ۲۷ برای جلوگیری از نقض حریم هوایی روسیه، این سه جت فرانسوی را همراهی کرده است.

این وزارت‌خانه اعلام کرد که جت‌های فرانسوی به محض رویارویی با سوخو ۲۷ تغییر مسیر داده و حریم هوایی روسیه را نقض نکردند.

 

ارسال نظر

  • یاسر

    اوکراین سوخو های روسیه را مثل پشگل میزنه. سوخو های 24،34 و 35. بدبختای روس متجاوز اشغالگر جنایتکار

    • مهران۱۴۹۹

      روسیه با اتحادیه کشورهای عضو ناتو در حال جنگ است ،اوکراین تنها میدان نبرد است ولی طرف روسیه ناتو است، اوکراین با ورود نظامی کشورهای غربی به خاک خود امنیت روسیه را نقض کرد، و روسیه پس از ده سال التماس و درخواست از اوکراین برای حفظ امنیت خود مجبور به دفاع پیشگیرانه شد، اوکراین آغازگر این جنگ بود و روسیه فقط مجبور به دفاع از خود شد

  • عباس فردیشهنی

    به چه روزی افتاده که سوخوهای نسل آخرش رو روانه جنگ می‌کنه .درود بر شما سلحشوران اوکراین .مردان و زنان با شکوه و جلال در جنگ با لاشخوران .روس‌ها تجاوزگرانی کفتار صفت حریف مردان شجاع اوکراین نمیشه و نخواهد شد .

  • مسلمان

    زنسکی قصد داشت کشورش رو پایگاه اسراییل و آمریکا و ناتو کنه که پوتین باهوش بود و حسابی از اکراین انتقام گرفت آمریکا و اسراییل باید بدونند دوران بزن در رفتن تمام شده ایران و روسیه وحزب الله و یمن و چین و عراق و کره شمالی هر کجا آمریکا بخواد بزنه سیلی محکمی از ما خواهد خورد واقعیت تلخه ولی واقعیت همینه

  • مهران ۱۴۹۰

    این بیشتر واکنش معمول بود، واکنش قاطع یعنی سرنگونی سه هواگرد فرانسه توسط روسیه

  • محمد

    چقدرم قاطع بود !؟!

  • محسن

    به ژنرال موفق از نظر سیاسیون فرانسه و اروپا که توانست فرانسه و تا حدی اروپا را در برابر رشد و وجود درصد بالای اسلام افراطی یا داعش مسلک رسوب کرده در فرانسه، اداره و کنترل کند احساس شوالیه بالدار دست داده است.
    اگر عاشقان بهت زده با دهان باز به اعتماد به نفس دادن به ماکرون ادامه بدهند، واقعاً ممکن است ماکرون فکر کند می تواند بال بزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار